Markės
307 iš 1429
Dacia Duster 2010 - dabar
Dacia Duster, 2010 - dabar
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Dacia Duster 2010 - dabarDacia Duster 2010 - dabarDacia Duster 2010 - dabarDacia Duster 2010 - dabarDacia Duster 2010 - dabarDacia Duster 2010 - dabar
Dacia Duster yra pirmasis Rumunijos kompanijos krosoveris skirtas ribotą biudžetą turinčiam ir praktiškam pirkėjui. Automobilis gaminamas ant B0 platformos yra 4.31 metrų ilgio, 1.82 metrų pločio, o prošvaisa siekia 20 cm. Visureigis pasiruošęs įveikti 30 laipsnių statumo įkalnę ir nusileisti nuo 35 laipsnių nuokalnės. Duster bagažo skyrius siekia 475 litrų apimtį, o užlenkus galines sėdynes padidėja iki 1600 litrų. Visureigis yra siūlomas su dviejų ratų arba visų keturių ratų pavara. 4x4 variantai yra aprūpinti Nissan kompanijos visų varomųjų ratų sistema (manoma, kad modelis turi giminystės ryšių su japonų sukurtu Qashqai modeliu), kuri leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų skirtingų važiavimo režimų: automatinis režimas kuomet galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma automatiškai, fikuojamas galios paskirstymas santykiu 50:50 ir tik dviem ratais varomas režimas užtikrinantis maksimaliai mažas kuro sanaudas. Automobilio pirkėjai gali rinktis vieną iš kelių motorų: 1,6 l 108 AG benzinį arba 1,5 l 84 AG bei 1,5 l 104 AG dyzelinį. Dacia Duster visų pirma skirtas sparčiai besivystančioms rinkoms, tokioms kaip Rusija, Turkija, Alžyras ar Marokas, tačiau bus parduodamas ir Europoje. Kai kuriose šalyse automobilis gali būti žymimas su Renault ženkliuku. Įdomu tai, kad buvo paruošta sniego lenktynėms skirta Dacia Duster Competition versija, kurią „Trophee Andros“ lenktynėse vairuos keturiskart Formulės-1 čempionas Alainas Prostas.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Šis nebrangus automobilis yra naudojamas ralio varžybose – 350 AG versija su V6 varikliu ir vairuojama keturiskart Formulės-1 čempiono Alaino Prosto 2009/2010 metais Prancūzijoje varžybose ant ledo užėmė entrają vietą.

2011 Dacia pranešė, kad dalyvaus garsiosiose Pikes Peak varžybose klasėje be jokių apribojimų. Šis Dacia bus ginkluotas modifikuotu Nissan GT-R varikliu turinčiu 850 AG galią!
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
2017-09-18
320 tukst km
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus, patikimas
garso izoliacija, komfortas
2013.04 gamybos, nuvaziavau 320 tukst km, servisas kas 20 tukst, variklis ok, greiciu deze ok, jokiu pasaliniu garsu. Per ta laika pakeisti stabdziu diskai, galiniai stabdziu bugnai, kaladeles, kardanas, tepalo siurblys su redukciniu voztuvu, indeklai, amortizatoriai, galiniai ratu guoliai, galinio tilto ijungimo laidai, nutraukti bekelej.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-13
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, pravažus, patogus. Fantastiškai važiuoja žvyrkeliu.
Važiuojant virš 100km/h didēja kuro sąnaudos ir triukšmas.
Duster 1,6 4*4. Komfortas važiuojant, pravažumas, matomumas puikūs. Taupus, 7 ltr/100 km. Važiuojant greičiau nei 100 km/h stipriai didėja kuro sąnaudos. 2017 metų auto ištaisytos " keistenybės " kaip garso signalas ant perjungiklio, dabar įprastoje vietoje. Kietos plastmasės gerai atrodo, nebarška, nesidėvi.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-01
Gera paprasta mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, paprastas, nebrangus
Plastmasės, garso izoliacija, visuomenės negatyvas
Pirkau naują, nes reikėjo automobilio važinėti užmiesty, nusukant į blogus kelius arba ten kur kelių nelabai yra (toks darbas). Dėvėtos, kuri nebūtų suvažinėta tuo metu neradau. Be to reikėjo 4x4. Daug žmonių atkalbinėjo, bet ryžausi. Po to daug išklausiau svarstymų, ką geriau, anot jų, būčiau įsigijęs. Įveikiau 133 tūkst km, ir niekas nesugedo. Na perdegusios lemputės gedimu nelaikau. Niekas nebarška, neūžia ir neskraba. Važiuoja kaip važiavusi. Tiesą sakant garso izzoliacija galėtų būti ir geresnė. Bet garsi muzika nugali :) pradžioje krito į akis skambios plastmasės, bet vėliau nekreipiau dėmesio ir pripratau, nepaisant jų pigaus vaizdo niekas niekur nenusibraižė ir nenulūžo. Serviso aptarnavimai nebrangūs. Ir garantijos metu gedimo neturėjau nė vieno. 1.6 benzino variklis kiek nuvylė. Užmiesty, ypač greitkely gana nemažos apsukos. Tad akustinis diskomfortas didėja augant greičiui. Trumpa 1 4x4 versijos pavara. Todėl mieste 2 iš vietos :) nusibraižė kilnojant darbinę aparatūrą galinis bagažinės slenkstis, tad teko jį apklijuot klijonke. Neįprasti langų valdymo mygtukų išdėstymai. Visa kita ok. Didelis nuvertėjimas. Dėl nedidelių kainų juos perka firmos, todėl dėvėtos bus mačiusios daug km. Pirkit naują.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-23
Dacia duster (facelift 2013) 1,5 dci dizelinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, paprastumas, kaina, patikimumas
garso izoliacija, didžiulis nuvertėjimas
Nusibodo važinėti senais kibirais, šią pirkau 1,5 metų senumo. Budamas rusijoje prisižiūrėjau tokių pačių rusiškų reno modifikacijų aiškų jie rinkti rusijoje, bet visi savininkai labai patenkinti. Pats automobilį eksplotuoju tik 6 mėn. Pravažumo neteko išbandyti, bet pliusas aikštelėje nėra baimės statant auto prie bortelių. Garso izolecija kaip ir visi kalba yra prasta. Dėl labai lankstytos figūros turi savybę rinkti ant šonų purvus, akmenis dėl šios savybės ant sparnų pastebimi mikro įdužiai. Po stipraus snygio reikia iškrapštyti labai daug skylių, rankenėlė nepatogios. Puikus lempų reflektoriai, mano modifikacijoje numatytos dienos šviesos. Dėl vairavimo ypatumų rinktis tokį auto rekomenduočiau vairuotojui turinčiam bent 3 metų stažą. Vidus man patiko, vietos paskaičiuota tiek kiek reikia nei per daug nei per mažai, priekinis matomumas puikus 9 balai, atgal matomumas kaip visų užkeltais galais auto prastas, tačiau šoniniai veidrodėliai puikiai nušviečia galines kliūtis (~20 Eu kainuoja atbulinės eigos kamera, kuri labai paprastai pasijungia nereik būti specialistu) Vidaus apdailos plastmasės tokios pačios kaip ir visų papigiai automobilų, nieko blogesnio pasakyti negalėčiau. Kas patiko šiame automobilyje, kad bet kokį norimą "navarotą" gali nebrangiai nusipirkti (įvairius moldingus, apdailas, išorės papuošalus, slenksčius, pamikštinimus, įvaires spec plėveles) gali susirinkti kaip LEGO. Mano modifikacija turi autopilotą, praslydimo sistemą, ABS, šoninio slydimo sistema, su gamykline navigacija, mediaNAV gali žiūrėti filmus, USB įjėjimas ir kroviklis, ekonominio vairavimo indikatorius, ECO funkcija (taip ir neišbandžiau dar) 1,5 dizelinis variklis silpnokas jei reiktų eksplotuoti kalnuotose vietovėse. Ideali greičių dėžė važinėti miestuose kamščiuose, mažais greičiais išsibėgėja gan greitai. Žmonai patiko, kad greitai įšyla salonas. Minusas nėra variklio temperatūros indikatoriaus ant prietaisų skydelio. Remontuoti dar neprireikė, bet patiko pakėlus kapotą daug vietos reiškia priėjimas geras. Pirkdamas pagalvok iš anksto, kad nuvertėjimas bus didelis.
Pilnas atsiliepimas...
Donce | 2014-09-18
L. geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maža kaina, patikimumas, ekonomiškumas, minimalios eksploatacinės išlaidos
Komforto stygius dėl garso izoliacijos, mažas papildomų aksesuarų pasirinkimas
Pirkau nauja. Nuvaziavau 70000km per 3,5 metų. Per garantinį laikotarpį buvo pakeistos tik stabilizatoriaus traukės. Iki puikiai truktų tik daugiau komforto salono izoliacijos prasme, bet kaip pigiausiai masinai nesiverčia liežuvis sakyti, kad tai trūkumas. Nenusivyliau pasirinkes naują su garantija automobile. Nors ta garantija ir nereikalinga - vis tiek viskas veikia ir taip :) Renault variklis patikimas. Jokių problemų užsivesti ir prie -30 žiemą. Pagal skelbimus žiūrint palyginus nuo naujos kainos nuvertėįjimas didelis, bet jei perkama mašina sau ir vaziuojama bent 6 metus tai jokio skirtumo near. Svarbiausia kad galima pamiršti kas yra toks dalykas kaip automobinlių servisas :)
Pilnas atsiliepimas...
Vartotojas | 2014-06-04
Jokio kito naujo SUV, dyzelinio, 4x4, su A/C uz tokius pinigus nera
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, pravazumas, ekonomija
Garso izoliacija, nera autopiloto iki 2014m, nebuna klimato kontroles
Pirktas naujas 2013-05, per metus nuvaziuota 55,000km is ju apie 10,000-15,000km zvyrkeliu, neretai nusukama nuo kelio. Vietos uztenka, pakaba nuo nissan X-trail pirmos kartos, dar nebilda ir vaziuoja pakankamai komfortiskai. Pravazumas kaip SUV geras. Sugedes nebuvo, niekas nekliba, negirgzda, rudziu dar niekur nesimato. Geras darbinis firmos arkliukas Variklis Renault 1,5dci 81kw. Ziema vedasi gerai, kuro sanaudu vidurkis 6ltr/100km. Aptarnavimai kas 20,000km. Apie juos pranesa isiziebusi lempute prietaisu skydelyje. Nepapulkit ant skenduolio, arba stipriai dauzto, nes apynaujes masinos su 30,000km rida niekas pusvelciui be priezasties nepardavineja.
Pilnas atsiliepimas...
Zigmas | 2011-03-22
liuks
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas liuks
nėra
už tokius pinigus tikrai liuks geriau naujas auto negu senas trantas už tokius pinigus geras nėra
Pilnas atsiliepimas...
 
Dacia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    SanderoSandero
  Kompaktiniai    LoganLogan
  Krosoveriai    Duster
  Vienatūriai     Lodgy
  Daugiatiksliai     Dokker
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai