Markės
385 iš 1506
Kai 2011 metais pristatė keturvietį FF modelį, jis nustebino daugelį. Tai buvo ne tik pirmas Ferrari su visais varomais ratais, bet ir su hečbeko kėbulu, bei didele bagažine. Kaip nekeista tai suveikė – automobilis pasižymėjo populiarumu ir pritraukė naują auditoriją, kurios anksčiau Ferrari nepasiekdavo. Pagal kompanijos tyrimus, FF pirkėjų vidutinis amžius yra 45 metai – tai net 10 metų mažiau nei vidutinis 612 Scaglietti pirkėjas. Taip pat 60% laiko automobilis buvo naudojamas kaip keturvietis, o vidutinė metinė rida net 50% didesnė nei 612 modelio. Taigi, atėjo laikas atnaujinti šį sėkmingą modelį. Naujas modelis pavadintas GTC4Lusso kad ir koks panašus į pirmtaką, yra visiškai naujas modelis. Didžiulis 1920 kg, 4922 mm ilgio ir 1980 mm pločio automobilis atrodo agresyviai, bet kartu ir solidžiai - kažkuo primena ryklį, kogero didįjį baltąjį. Šį įspūdį sustiprina GTC4Lusso interjeras, kuris yra itin išraiškingas, emocionalus, itin prabangus, bet kartu labai “ferrariškas”. Neabejokite visose keturiose vietose suaugę keleiviai sugebės patogiai įsitaisyti. Bagažo skyrius taip pat nenuvilia - 450 litrų erdvę nuleidus sėdynes galima padidinti iki 800 litrų. Užteks ne tik golfo krepšiams. Įdomus sprendimas – priekyje sėdintis keleivis prieš save turi jam skirtą individualų 10.25" colių ekraną per kurį gali matyti ir valdyti automobilio infosistemą. Nestandartinis sprendimas ir kiek pamename pirmas toks serijinėje automobilių gamyboje. Na ir pabaigai belieka paminėti visų Ferrari sielą – puikų variklį. Tai 6,2 litro, 680 AG galios atmosferinis V12 variklis toks kaip ir FF modelyje. Visų varomųjų ratų sistema sukurta taip, kad posūkyje gali atiduoti iki 90% galios išoriniam priekiniam ratui, taip dar labiau pagerinant automobilio pasukamumą. Taigi šį automobilį būtų galima apibūdinti kaip gatvėmis skriejančią raketą su pritvirtintu prabangiu kambariu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS GTC4Lusso
Kėbulo tipas Hečbekas
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2/2
Bagažinės talpa, l n/d
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema n/d
Variklio tipas V12
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 6262
Cilindrai/vožtuvai 12/48
Galia, AG/KW/aps.per min. 690/515/8000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 697/5750
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.4
Maksimalus greitis, km/h 335
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė 7 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4922
Plotis, mm 1980
Aukštis, mm 1383
Svoris/Max svoris, kg 1790
Atstumas tarp ašių, mm 2990
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba n/d
Galinė pakaba n/d
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/35 ZR 20
Galinės padangos 295/35 ZR 20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km n/d
Užmiestyje, l/100km n/d
Vidutinės, l/100km n/d
CO2 emisija, g/km 350
Degalų bako talpa, l 91
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ferrari modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Sportiniai V8   F355360 ModenaF430458 Italia488 GTB
  Sportiniai V12 Testarossa   
  GT klasės   Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta
  GT klasės 2+2   456612 ScagliettiFFGTC4Lusso
  Supercar F40 F50  Enzo  LaFerrari
  Pradinė klasė    California
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai