Markės
508 iš 1912
Fiat 500, 2008 - dabarTOP 10
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 4
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Stilingas dizainas
  • Smagus kelyje
  • Abarth
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška, nestabili pakaba
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nedidelė bagažinė
"Puikus retro stiliaus automobilis orientuojasi į pirkėją, kurį jau vilioja Volkswagen New Beetle arba BMW sukurtas MINI"
Legendinis Fiat 500 buvo gaminamas Fiat kompanijos nuo 1957 iki 1975 metų ir buvo itin populiarus automobilis. Tuomet Fiat 500 buvo sukurtas kaip pigus ir praktiškas miesto automobilis su nediduku tik 2.97 m ilgio kėbulu ir mažyčiu 479 cc dviejų cilindrų oru aušinamu varikliu. Šis automobilis buvo laikomas vienu pirmųjų miesto automobilių. 2007 metais Fiat pristatė naujajį 500 su labai panašiu dizainu į senajį. Puikus retro stiliaus automobilis orientuojasi į pirkėją, kurį jau vilioja Volkswagen New Beetle arba BMW sukurtas MINI, tačiau Fiat yra pigesnis. Automobilis yra 3.55 metrų ilgio ir 1.65 metrų pločio, didžiausias greitis yra 180 km/h. 500 gaminamas ant Fiat Panda platformos ir pradžioje turėjo tris variklius: 1.2 8v, 1.3 Multijet 75 AG turbodyzelį ir 85 AG 1.4 16v variklį. Yra gaminama Fiat 500 Abarth versija su 1.4 litro kintamos geometrijos turbokompresoriumi su 135 AG. Naujasis 500 gavo penkių žvaigždučių EuroNCAP priešakinio susidūrimo įvertinimą ir tapo trumpiausiu automobiliu gavusiu šį įvertinimą (aplenkė MINI automobilį). Po įspūdingo pristatymo su Marilyn Monroe stiliuje atlikta daina "Happy Birthday, dear Cinquecento" atrodo, kad 500 modelis tampa labai populiarus ir tokštamas automobilis - toks koks prieš 50 metų buvo jo pirmtakas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujųjų laikų Fiat 500 gavo penkių žvaigždučių EuroNCAP priešakinio susidūrimo įvertinimą ir tapo trumpiausiu automobiliu gavusiu šį įvertinimą (aplenkė MINI automobilį).

Automobilis laimėje daugybę įvairių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • 2008 metų Europos automobilis;
  • Žurnalas „CAR Magazine“ – 2007 metų automobilis;
  • Laida „Fifth Gear“ – geriausias 2007 metų mažas automobilis;
  • Laida „Top Gear“ – geriausias 2007 metų miesto automobilis;
  • Žurnalas „Auto Express“ – 2007 metų miesto automobilis;
  • 2009 metų geriausio automobilių dizaino apdovanojimas;
  • Žurnalas „What Car?“ 2008 metų žaliasis automobilis.
Keletas įdomių Fiat 500 versijų:


Abarth 500


Ferrari edition


Barbie version


Fiat 500 Vintage 57/1957 Retro edition



Abarth 695 "Tributo Ferrari"



Abarth 695 Tributo Maserati



500 Edicion Especial Tributo a Mexico



Fiat 500 Stinger

Šį Fiat 500 vairavo Jennifer Lopez:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Aleksandras | 2016-06-18
Charizmatiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus ir charizmatiskas, kompaktiskas, erdvus
Kieta pakaba, prasta garso izoliacija, letokas
Ieskojau kompaktisko automobilio, i kuri butu malonu ziureti tiek is lauko, tiek viduje ir nors automobiliu su patraukliu eksterjeru yra nemazai, viduje didzioji dauguma yra juodo ir sidabrinio plastiko misinys. Galu gale aptikau Fiat 500, kuris is lauko atrodo kaip zaislinis modeliukas, o viduje komplektuojamas su kebulo spalvos plastikine panele ir pasirinktinai dramblio kaulo spalvos vairu, kuris priduoda automobiliui aukstesnes klases ivaizdi. Po puses metu atsiliepimu skaitymu, filmuku ziurejimu ir naudotu automobiliu apziuru nusipirkau sau si mazyli. Jeigu trumpai, automobilis atrodo gerai ir ji verta pirkti tiems, kas vertina estetini grozi labiau uz parametrus, nes uz tokia kaina galima rasti zymiai geriau vaziuojancias, bet nuobodziai atrodancias masinas. Vietos viduje dviems pilnai pakanka, reikalui esant galima ir gale zmones susodinti ir jei kazkam sedeti gale nepatiks, galite pasiulyti jiems viesojo transporto alternatyva. Sis automobilis kaip ir dauguma dvieju duru hecbeku nera skirtas didelei seimai, 2 suaugusieji + vaikas na gal dar ir suo siam automobiliui pats tas. Bagazineje lengvai sutilps du pilni prekybos centro maisai, o atlenkus sadynes ir orkaite ikisite. Vairas sukasi labai lengvai, ijungus "city" funkcija netgi per lengvai, garso izoliacija tokia pati kaip senoje toyotoje - susikalbeti su keleiviu galima ir galvos neskauda, bet nepamirsite, kad vaziuojate automobilio, o ne skrendate lektuvu, pakaba nera minksta, bet renkantis mini klases hecbeka vargu ar kas nors tikisi limuzino pakabos. Sedejimo pozicija gana auksta kas leidzia netgi ir neaukstam zmogui viska matyti, kedes patogios. Vienintelis minusas - jei nustumsite priekine keleivio sedyne atgal, keleivio galvos atlosas uzstoja galini keleivio langa, kas gali buti nepatogu jei Jums per ji reikia pamatyti ar neatvaziuoja kas nors is desines. Ir dar vienas keistas dalykas - papurskiant ant lango plovimio skyscio valytuvai automatiskai nesuveikia, reikia rankiniu budu juos ijungti ir isjungti - italai. Populiariausias variklis yra 1,2 benzinas. Isibegejus greitkelyje galima be vargo vaziuoti ir virs 100, bet pradedant vaziuoti nuo sviesoforo dazniausiai atsiliksite jei nebusite linke spausti pedalo i dugna. 1.4 variklis kiek galingesnis, bet Lietuvoje tokius rasti labai sudetinga ir kuro sanaudos isaugo vienu litru simtui kilometru. 1.2 variklio kuro sanaudos maziausios vaziuojant penktu begiu 80 km/val greiciu - 4,5 litro, vaziuojant greiciau ar leciau sanaudos isauga iki 5-5,5L., tad tai ne pats ekonomiskiausias automobilis, bet uztat gerai atrodo. Jei pirksite naujesni automobili, kuriam dar galioja garantija, garantinis aptarnavimas atliekamas kas 30 tukstanciu kilometru ir kainuoja 150-250 euru. Atitinkamai kuo naujesnis automobilis, tuo daugiau jis nuverteja. Jei naujas kainuoja ~13 tukst euru, tai po pusantru metu jo verte jau bus ~8 tukst euru, veliau verte stabilizuojasi ir penkeriu metu senumo automobilio verte bus apie 6 tukst euru. Perkant naudota vertetu atkreipti demesi i tokius dalykus: 1. Variklio veikimas ant laisvu apsuku - keli ziureti variantai veike netolygiai - pulsavo, netikekit, jei Jums sako, kad taip ir turi buti. 2. Ismetamojo vamzdzio bakelio bukle - daugumoje apziuretu automobili net ir tik penkeriu metu senumo jau lupdavosi pirminis padengimo sluoksnis. 3. Dureli rankeneliu tvirtumas - teko skaityti, o veliau ir paciam isitikinti, kad dureliu rankeneles linkusios issiklybinti ar netgi su laiku nuluzti.
Pilnas atsiliepimas...
Vytas | 2014-08-19
Puikus automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, labai patikimas ir smagus miesto automobilis
Rimtų jokių nėra
Šis automobilis mūsų šeimynoje jau 2 metai, pirkome naudotą. Šiuo metu pravažiavęs apie 90 000 km. Neturėjom jokių neplanuotų apsilankymų servise. Iš tikrųjų šis automobilis labai nustebino. Būtent šio modelio norėjo žmona, aš asmeniškai buvau nusiteikęs prieš Fiat markės automobilius. Tačiau tai tikrai patikimas automobilis. Per dvejus metus pakeitėm tik tepalus su filtrais ir stabdžių kaladėles. Nežinau kaip kiti nauji Fiat modeliai, tačiau šis puikus. Pakaba gana minkšta, garso izoliacija nebloga ir kas geriausia, automobilis stebėtinai erdvus pagal savo gabaritus. Visi kurie įsėda vidun lieka nustebinti. Elektrinis vairo stiprintuvas džiugina, vairą aikštelėse galima sukti vienu pirštu. Beje stiprintuvas turi du nustatymus galima pasirinkti City režimą arba Sport. Variklis 1,2 benzinas mechanika. Mieste šio variklio per akis užtenka. 70 ag, tačiau automobilis labai lengvas. Tuščias sveria 870 kg. Varikliukas paprastas, be jokių turbinų, tad patikimas ir pigiai aptarnaujamas. Pirkome ši automobilį už 22 000 Lt, šiuo metu panašūs modeliai kainuoja nuo 18 000 iki 25 000 Lt. Galiu teigti, jog nuvertėjimas labai mažas. Aptarnavimų kaštai taip pat nedideli, detalės nebrangios. Ieškokite gerai prižiūrėto automobilio. Siūlau rinktis 1,2 varikliuką. Dyzelis reikalaus daugiau remonto, o ir sutaupyti nelabai ką pavyks. Dar būna 1,4 benzininiai varikliai, jei kam reikia daugiau galios.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2013-06-11
Labai geras miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pagal savo dydi labai erdvus, ekonomiskas, patikimas ir grazus :)
esminiu jokiu neradom
Turime si automobili jau 4 metus. Pirktas naujas Lietuvoje. Siuo momentu pravaziaves 78 000 km. Per siuos metus niekas nebuvo sugede, keiciame tepalus, filtrus ir viskas. Tiesa, pries metus kazka keite priekinej pakaboj, jei gerai pamenu vairo traukes. Salono apdailos kokybe tikrai normali kaip tokiame automobilyje. Labai gera garso izoliacija ir sakyciau gana minksta vaziuokle. Automobilis viduje stebetinai erdvus, vietos dviems tikrai netruksta, o jei zmogaus ugis iki 1 80, tai labai normaliai isitaisys ir gale. Variklis 1,2 benzinas, mechanika. Nepirkite sio variklio su automatu. Truksta galios, be to ten ne tikras automatas, o robotizuota deze, kuri veikia labai keistai. O su mechanine deze sio variklio per akis uztenka. Sakyciau optimaliausias variantas. 1,4 naudoja 2 litrais daugiau benzino 100 km kelio. Be to, miesto rezimu ypatingo skirtumo nepajausit. 1,3 dyzelis turi savu minusu, labai sunkiai syla ziema, triuksmingas. Be to 1,2 benzino vidutines sanaudos apie 5,5-6 litrai benzino, o dyzelio apie 4,5-5. Tai nemanau, kad kazka sutaupysit, o dyzelio remontas gali kainuoti daugiau. Eksploatacija labai nebrangi. Nuvertejimas staigus per pirmus 3 metus, po to kaina laikosi. Jei kas siai dienai pirks si modeliuka uz kokius 20k, nemanau, kad daug praras per ateinancius kelis metus. Susirasti techniskai priziureta ir myleta automobili. Rekomenduociau 1,2 varikli su mechanine deze. Ir zinoma ieskoti kokiu ryskiu spalvu, nes jos labai tinka siam automobiliui. Sis musu antras auto seimoje. Pagrinde vazineja zmona, bet kartais ir man smagu palakstyt
Pilnas atsiliepimas...
NP | 2009-06-25
Tikras miesto landunas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, labai patrauklaus dizaino, malonus vairuoti mieste, patogi vairuotojo sedesena.
Nestabilus prie dideliu greiciu, labai maza bagazine, ankstos galines vietos, neipatingai kokybiskas interjero plastikas.
Parasysiu keleta zodziu apie si idomu automobiliuka. Tai labai nedidelis automobiliukas, todel reikia tureti galvoje, kad bagazui vietos yra minimaliai, ant galiniu sedyniu issitekti jei priekyje sedi normalaus ugio suaugusysis taip pat nelengva (nera vietos kojom). Taciau 500 yra gana aukstas, todel vietos galvai nepritruks niekam. Automobiliukas vaziuoja labai smagiai, ypac smagu mieste. Sukinetis ankstose gatvese vienas malonumas, net nesinori isvaziuoti i platesni kelia. Ant plataus kelio 500 ir nesijaucia labai gerai - siek tiek yra jauciamas sokinejamas per kelio nelygumus vaziuojant didesniu greiciu (tai yra del neidealaus pakabos darbo ir trumpos automobilio bazes), taip pat jauciama, kad pakaba nera komfortiska kai vaziuoji tarkim per gulincius policininkus - automobilis krestelna nelabai maloniai. Taciau bendrai tai nekrenta i akis, komforto cia ir neturetu buti daug, nes mazas ir aukstas automobilis butu labai nestabilus. Dizainas jo yra puikus, nera kla ir kalbeti. Nauja galima uzsisakyti su ivairiausiais priedais, specialiais lipdukais ir zenkliukais, zodziu gali papuikinti pagal save. Interjeras - cia krenta i akis pigokas plastikas (per visa ploti einantis kebulo spalvos plastikas yra linkes susibraizyti), taciau pats dizainas man isties patinka - retro modernus. Jeigu butu odinis atrodytu beveik prabangiai. Pigus ir galvos atlosai - jie yra guminiai.Vairas odinis - labai patogus ir kokybiskas. Vairo jautruma galima reguliuoti, taciau mieste norisi vazineti su maksimaliai jautriu nustatymu - automobilis vistiek ne sportinis. Vairo auksti galima reguliuoti tik tiek, kad labai sunkiai atitraukiama vairo aukscio reguliavimo rankenele. Mygtukai jungiasi maloniai, isdestyti gerai. Interjere nemazai chromo, taciau jis atrodo gerai. Nepatiko man tik ciferblatu dizainas - nors mintis nebloga, taciau atrodo nelabai solidziai, o ir skaitosi sunkiai. Yra variantai su stikliniu stogu einanciu per puse stogo. Bendrai automobiliukas suteikia daugiau nei galima tiketis is tokio mazgio, taigi mieste kogero sunku sugalvoti kita toki smagu automobiliuka. Varikliukas bazinis benzininis 1.2 l, 70AG yra pakankamas mazam masinukui, taciau niekuom neissiskiria. Mieste ima panasiai 6.5 l/100km. Neturiu ka daug pasakyti, nes automobilis beveik naujas, viskas veikia puikiai.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini PandaPandaPanda
CinquecentoSeicento500500
  Maži PuntoPuntoPunto  
  Grande Punto  
  Kompaktiniai TipoBravoStiloBravo  
TipoMarea LineaTipo
 Brava   
  Vidutiniai   Croma  
  Kupė Coupe   
  Roadsteriai  Barchetta  124 Spider 
  Mini krosoveriai    500X
    600
  Krosoveriai   Sedici  
   Freemont  
  Pikapai    Fullback 
  Mini vienatūriai   Idea500L 
  Vienatūriai  MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai   Ulysse  
  Daugiatiksliai   DobloDobloDobloDoblo
  Fiorino 
  Komerciniai DucatoDucatoDucato
  Scudo  Scudo
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt