Markės
370 iš 1434
Fiat 500X 2014 - dabar
Fiat 500X, 2014 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
2014 metais Fiat 500 modelių gama vėl išsiplėtė, kuomet buvo pristatytas 500X kompaktiškas krosoveris tiesiogiai konkuruojantis su Nissan Juke, Opel Mokka, Honda HR-V, Renault Captur ir Jeep Renegade modeliais. Automobilis yra gaminamas tiek su priekinių ratų pavara, tiek su visų ratų pavara. Fiat 500X stilistiškai artimas puikios sėkmės susilaukusiam Fiat 500 modeliui – tokia taktika išties saugi ir atkartoja MINI gamintojo pasirinktą metodą kaip padidinti pardavimus. Interjere matome tokį patį retro stiliaus įkvėptą dizainą su 5 arba 6.5 colių informaciniu displėjumi. 500X gaminamas su McPherson galine pakaba, elektronine stabilumo kontrolės sistema, stabdymo jėgos paskirstymo sistema, „Eco drive“ režimu bei „Drive Mood“ sistema, kuri leidžia jums pasirinkti variklio, transmisijos, vairo mechanizmo ir stabdžių parametrus.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2017-10-03
Fiačino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, malonus ir smagus vairuoti, įdomus ir išsiskiriantis
Prastoka garso izoliacija, vietomis nekokybiškos interjero detalės, prasta kuro ekonomija
Automobilis pirktas naujas iš salono, pravažiuoti pirmi 15 tūkst. km. Bendrai - automobilis fainas ir įdomus vairuoti, traukiantis akį, komfortiškas. Kas krenta į akis - vietomis prastokos interjero detalės, tačiau, būtent tos, kurių plika akimi nematai, bet girdi kaip braška važiuojant mažiau lygiu keliu ir tai labai erzina. Kitas erzinantis dalykas - kuro neekonomija. Pagal aprašą jis mieste turėtų valgyti apie 7.5 - 7.8, tačiau, net ir važiuojant labai ramiai, pagal visus ekonominio vairavimo standartus, kuro sąnaudos mieste visuomet yra apie 10 l / 100 km. Maniškis modelis yra su atmosferiniu varikliu, be turbinos, be auto start & stop sistemos, tačiau girdėjau, kad ir mažesnio litražo varikliai su daugiau kw, turbina, auto SS sistema kuro ekonomija nepasižymi. Net ir užmiestyje važiuojant 100 km / h, kuro sąnaudos įspūdingai didelės - 7.5 l. 1.6 l e.torQ variklis nei ekonomiškas, nei galingas, todėl pasiūlymas dairytis mažesnio litražo (berods 1.4 l) turbininį variklį, tačiau ir jie nėra ekonomiškumo įsikūnijimas. Jei pirksite dyzelį, tai italų dyzeliai garsėja kaip patikimi ir ypač ekonomiški varikliai. Pats ne vieną italą dyzelį vairavau, tai esu geros nuomonės. Sekantį kartą dairyčiausi tik dyzelinio motoro. Arba hibrido.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   Seicento500
   PandaPanda
  Maži   PuntoPunto 
   Grande Punto
  Kompaktiniai   Brava  
  BravoStiloBravo 
  Marea LineaTipo
  Vidutiniai    Croma 
  Kupė   Coupe  
  Roadsteriai   Barchetta  
  Barchetta  124 Spider
  Mini krosoveriai     500X
  Krosoveriai    Sedici 
    Freemont
  Pikapai     Fullback
  Mini vienatūriai    Idea500L
  Vienatūriai   MultiplaMultipla 
  Dideli vienatūriai    Ulysse 
  Daugiatiksliai    DobloDobloDobloDoblo
   Fiorino
  Komerciniai   DucatoDucatoDucato
   Scudo 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai