Markės
376 iš 1436
Fiat Coupe 1993 - 2001
Fiat Coupe, 1993 - 2001
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 2
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Fiat Coupe automobilis labiausiai įsimenamas dėl tikrai savito ir išsiskiriančio dizaino su per šonus einannčiomis įstrižomis linijomis ir priekiniais “Ferrari tipo” žibintais. Kėbulas buvo suprojektuotas Chris Bangle, o interjeras - Pininfarina. Šio Fiat dizainas gerokai lenkė daugelį to meto sportiškų kupė automobilių. Coupe buvo gaminamas su keturių cilindrų 2.0 l atmosferiniais ir turbo varikliais. Abu varikliai buvo legendinės Lancia Delta Integrale (kuri laimėjo rekordinius 6 WRC čempionatus) twin-cam variklio versijos. Galingiausia versija turėjo puikų 5 cilindrų 2.0 litrų 20V turbo variklį su 220 AG (162 kW) ir galėjo įsibėgėti nuo 0-100 km/h per vos 6.3 sekundes, o maksimalus greitis 250 km/h. Savo laiku tai buvo pats greičiausias priekiniais ratais varomas automobilis Europoje! Tai neįtikėtinai puikūs duomenys “liaudies” automobiliui. Kai kurie modeliai turėjo net specialų variklio užvedimo mygtuką.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio dizainą suprojektavo Chris Bangle, kuris yra gerai žinomas kaip 2002 metų 7 serijos BMW, 2003 metų 5 serijos BMW ir kai kurių kitų vėlesnių BMW dizainų kūrėjas.

Savo laiku tai buvo pats greičiausias priekiniais ratais varomas automobilis Europoje!
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Paulius | 2011-11-06
Mano meilė COUPE 2.0 16v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pininfarina dizainas, Pigios vaziuokles detales, cinkuotas kėbulas
Gaila parduoti
Tai nuostabus automobilis. Rinkausi FIAT COUPE nes patiko šio automobilio išvaizda, Visdėlto Pininfarina dizainas :) Kai pradėjau važinėti patiko šio automobilio vairavimo charakterstikos, labai geras pasukamumas. Vairuoji tartum kartingą. Pirkau mokėjau mažai, parduodamas taip pat gavau ne dauk. Kaip už tokią kainą tai nieko geriau neįmanoma gauti. Be to eksplotacinės išlaidos LABAI LABAI mažos. Pirkau pigias orginalias detales. tik kapoto geriau nesudaužyti nes jis kainuos 3000lt P.s. Ši mašina turi blogą savybę: ją tikrai įsimylėsi. turėjau 2.0l v16. truputi trūko galios nes tik 149 a.g. Rekomenduočiau 2.0l v 20 turbo 220ag :) Be to blokuojamas priekinis diferencialas. šis auto jau pasiekęs kainos dugną, nuo šiol gali tik kilti kaina. rekomenduošiau kolekcionierių ieškomą versiją LIMITED EDITION Keisti tepalus Pilnai Sintetiką dažniau nei kas 10000km
Pilnas atsiliepimas...
Vertikas | 2009-02-07
Tikras nedidukas Ferrari – labai puikus kupe automobilis su dinamiskais varikliais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus automobilis, labai smagus vairuoti. Sportiskas tiek del dizaino, tiek del varikliu. Ir siaip labai geras variantas yra su 2 litru 20V turbo varikliu. Smagus automobilis.
Siaip mazas automobilis. Golfas didesnis. Labai sunku surasti kebulo detales, todel geriau jau nedauzyti :) Kieta pakaba. Labai sunku surasti toki tvarkinga nuspipirkti.
Turi toki automobili mano draugas. Visu pirma – tai labai grazus automobilis ir issiskiria is kitu. Labai grazus priekis ir per sona einancios linijos. Tikrai kito tokio kokiam nors turguje nerasi. Be abejo jam reikia geru ratu – kitaip atrodo nerimtai, nes automobilio plotis yra nelabai didelis. Kitas dalyka variklis – 2.0 turbo. Jis turi senesni varianta su 16 voztuvu. Taciau pas ji variklis beveik uzmustas, turbina visai uzslopinta nes kitaip varikliui butu basta. Tai traukos pas ji yra 0, bet siaip sie varikliai traukia. Net ir 2 litru variklis be turbo neblogai vaziuoja, na bent jau palyginus su kitais. Zjb, kad daznai coupe buna su odiniu vidumi – labai patogios ir rimtos sedynes. Nereikia jokiu sparco ar panasiu. Siaip automobilio vidus atitinka isore, yra sustras, su per visa panele einancia metaline juosta. Kuriame dar automobilyje toks vidus ? Ant galiniu sedyniu irgi galima atsisesti :) ko nepadarysi kokios preludej. Siaip komforto jame nereikia ieskoti, ne nerasi. Pakaba kieta, bet uz tai gerai laiko kelia. Neblogas variklis, jei jis tvarkingas, bet tvarkinga varianta su turbina nusipirkti reikia biski sekmes :) Detales nera brangios, bet paremontuoti reikia daznai. Teko jam keisti kapota, tai vargas buvo surasti srote. Kitur neapsimoka tokiu dalyku ieskoti. Pakaboje nieko ipatingo. Taciau automobilisnera patikimas, tvarko tas bachuras ji nuolat. Na pas ji ten apskritai toks uzmustas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   Seicento500
   PandaPanda
  Maži   PuntoPunto 
   Grande Punto
  Kompaktiniai   Brava  
  BravoStiloBravo 
  Marea LineaTipo
  Vidutiniai    Croma 
  Kupė   Coupe  
  Roadsteriai   Barchetta  
  Barchetta  124 Spider
  Mini krosoveriai     500X
  Krosoveriai    Sedici 
    Freemont
  Pikapai     Fullback
  Mini vienatūriai    Idea500L
  Vienatūriai   MultiplaMultipla 
  Dideli vienatūriai    Ulysse 
  Daugiatiksliai    DobloDobloDobloDoblo
   Fiorino
  Komerciniai   DucatoDucatoDucato
   Scudo 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai