Markės
376 iš 1430
Fiat Croma 2005 - 2011
Fiat Croma, 2005 - 2011
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.34% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Fiat Croma 2005 - 2011Fiat Croma 2005 - 2011Fiat Croma 2005 - 2011Fiat Croma 2005 - 2011Fiat Croma 2005 - 2011Fiat Croma 2005 - 2011Fiat Croma 2005 - 2011
2005 metais FIAT pristatė naują modelį su jau girdėtu pavadinimu. Automobilio dizainas buvo sukurtas Giugiaro, tuo tarpu važiuoklė sukurta bendraujant su GM kompanija. Naujoji Croma gaminama ant GM Epsilon platformos ir dalijasi savo komponentais su Opel Vectra ir Saab 9-3 modeliais. Kadangi FIAT neturi stipraus įvaizdžio kaip prabangesnių automobilių gamintojas, buvo pasirinkta kita įėjimo į šį rinkos segmentą strategija – Croma gaminamas tik su universalo kėbulu, yra aukštesnis už daugelį šios klasės atstovų, todėl pozicionuojamas kaip gana solidus, tačiau kartu labai praktiškas ir šeimos poreikiams pritaikytas automobilis. Croma gaminamas su septyniomis oro pagalvėmis, standartinėje įrangoje yra ir vairuotojo kelių apsaugai skirta oro pagalvė. Automobilis turi taip pat ABS, elektroninę stabdžių jėgos paskirstynmo sistemą, o EuroNCAP saugumo testuose uždirbo 5 žvaigždutes suaugusio keleivio apsaugai.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
Arvydas | 2015-06-01
Fiat Croma 1,9 (110KW)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, patikimas. Galia suderinta su ekonomiškumu. Daug įvairiapusių privalumų už santykinai nedidelę kainą.
Nepatogi bagažinė didesniems daiktams pervežti
Erdvus automobilis tinkamas važinėti tiek mieste tiek užmiestyje: mieste manevringas, užmiestyje tylus ir komfortiškas. Galia leidžia užmiestyje važiuoti gan mažomis apsukomis, o ypatingas gamintojo dėmesys garso izoliacijai duoda komforto jausmą. Labai gerai subalansuota automatinė pavarų dėžė ( 6 pavaros) . Važinėjant ne sportiniu stiliumi ekonomiškumas tiesiog stebina, tad nebaisu retkarčiais ir pasismagint...Jei kam reikia pervežinėti šaldytuvus ir baldus nelabai tiks, nes bagažinėje yra slenkstis. O šiaip ir keleiviams ir bagažui vietos pilani pakanka. Komplektacija pagal pasirinkimą, vos ne viskas kas įmanoma tokių metų automobiliui pradedant elektrinėm sėdynėm ir baigiant laisvų rankų įranga, navigacija ir t.t. Atrodo suderinti du nesuderinami dalykai: galia ir ekonomiškumas. Tikrai smagiai ( jei reikia) išrieda sankryžose, o autostradoje nesunkiai aplenksite ir visu leistinu greičiu važiuojantį automobilį...Nupirkus automobilį teko keisti vieną pakaitinimo žvakę, tad supratau, kad meistrų tarpe šis variklis žinomas, matytas ir kitų markių automobiliuose, bei turintis gerą reputaciją. Važiuoklė identiška kaip kurių modelių Saab ir Opel. Variklis irgi ne ką išsišoka, brangiau kainuos detalės, kurios neina į kitus automobilius. Nuvertėjimą skaitau kaip pliusą, nes automobilio kasmet nekeičiu, o gaunu galimybę įsigyti aukšto lygio produktą už prieinamą kainą. Viskas priklauso nuo automobilio stovio. Jei nesivadovauji šablonais, tai šis pasirinikimas geras. Žodis puikus automobiliui manu nevartotinas...
Pilnas atsiliepimas...
darius | 2015-03-08
croma 1.9
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kaina. kuro sanaudos. isskirtinumas.
garso izolecija ir plasmasiu barskejimas
Automobilis yra talpus ir patogus. 1.9litro 110kw variklis neblogas traukos uztenka. Pravazevau 15tuk kolkas bedu nera. Kasta nedideli vaziuokle opeline nebrangi . Trukumas su kebulo dalim sunku rasti. Geras auto uz gera kaina.
Pilnas atsiliepimas...
Rimas | 2015-03-06
Taupus, tačiau remontas brangus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sąnaudos mažos, salonas talpus ir patogus, bagažinė didelė
Brangus remontas, tik originalios brangios dalys, elektronikos testavimas tik autorizuotose servisuose, savartynuose senų detalių nėra, plastiko dalys prastos, problemos su durelių rankenom- greit nusitrina plastiko detalės negali atidaryti
Patogus erdvus salonas, gražus auto dizainas, manevringa, gana taupi kuro naudojimo atžvilgiu. Pakaba kaip dideliam automobiliui nėra minkšta. Plastiko detalės prastos kokybės. Pasižymi saugumu, avarijos metu kitų automobilių pažeidimai buvo dideli, o Fiat Croma gale ir iš šono atsipirko tik nedideliais įlenkimais. Labai brangus remontas ir originalios detalės (kitokių nelabai rasi) Variklis taupus ir galios pilnai užtenka, dirba gana tyliai. Pirkau 3 metų senumo, nuvertėjimas buvo nerealus, manau už kokią pirkau kainą prieš 4 metus už tokią galima parduoti.
Pilnas atsiliepimas...
m | 2015-02-11
geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, nebrangi eksploatacija
Nuvertėjimas
Erdvus, tylus, gerai ant kelio stovi ir ne per kietas. Dizainas išorės savotiškas, vidaus- netgi konservatyvus. Apdailos medžiagos geros, išpildymas, kaip suprantu, beveik bazinis ( išskyrus klimato kontrolę) bet pakankamas, garso aparatūra puiki. Variklis 88 kw pirmos Common rail kartos, šaltas garsokas, be paprastas ir pavarus. Traukos užtenka, gal mieste vikrumo trūksta. Pagrindinį diržą su darbais ir visu komplektu detalių pakeičiau už 500Lt, na Vilniuje gal kokiu 100Lt darbas brangiau būtų. Važiuoklė GM, patvari, bet šakės brangokos ( apie 350Lt viena). Elektronika negedo. Per 60000km keičiau traukes ( po ~50Lt) stabdžių kaladėles visas ir priekinius diskus. Galinių stabdžių suporto kreipiančios išdyla, bet rem. kompl. nebrangus yra. Buvo vamzdelis prie EGR nutrūkęs, nenaują už 50Lt įdėjau. Vieną variklio pagalvę ( apie 250Lt) nebuvo nuplyšus, bet vibracijos nekenčiu. Per 3,5metų nuvertėjo perpus. Ridą pasitikrinti, Apžiūrėti, ar stipriai nebuvo daužtas. Kažkokių ypatingų ligų lyginant su kitais auto neturi.
Pilnas atsiliepimas...
Fiat fanas | 2013-09-15
Fiat Croma 2.4 JTD 20v 147kW automatas 2006 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos ir kokybes geriausias santykis. Patogumas (puikiai tinka seimai su 2 ar 3 vaikais), saugus (5 zvaigzdutes), pigus eksplotuoti lyginant su kokurentais, pigios detales
Pigokos salono apdailos medziagos, didokos 2.4 JTD variklio kuro su automatine deze sanaudos (10l mieste noramliu rezimu vazinejant), guodzia tai kad tai 147kW (200AG)
Taigi isigijom automobili Fiat Croma 2.4 JTD automata. Daugelis greiciausiai ziuri skeptiskai i toki automobili, o be reikalo, nes Fiat Croma, Opel Vectra C ir Saab 9-3 - identiki automaobiliai, t.y. stovi ant tos pacio platformos, varikliai tie patys, greiciu dezes ir elektronika (2.4 JTD motora turi tik Fiat, bet 1.9 JTD visiems tas pats), net ratlankiai eina opeliniai (5x100, 65). Pakaba - labai paprasta ir pigi, eksplotavimo kastais net nesulyginama su audi, vw, bmw ir daugeliu kitu tokiu metu atuomobiliu (kalbu is ilgametes automobiliu remonto patirties) Greiciu dezes - Aisin (made in japan, identiskas naudoja volvo, opel, saab, peugeot, renault, fiat, alfa romeo, lancia ir dar velniai zino kas, pasikonsultavus su meistru kuris automatus tvarko 18 metu, sake taip - dezes labai geros yra tos firmos, bet kaip ir visos turi kazkokia liga, siai dezei liga hidraulinis valdymo siurblys, kurie pakeiciami nenuemus dezes, darbo kaina 300lt, o siurbliai buna restauruoti arba nauji - jie siuncia restauruoti juos i olandija ir restauruoto kaina 2000lt, naujo - 2700lt, dar kartais buna pusliu bedos - tarskejimas, vibracija atsiranda, ja kad pakeisti reikia lupti deze lauk. Bet pasake tiesiai sviesiai - BMW GM dezes, audi/vw dezes kelia tikrai daugiau galvos skausmo nei Aisin. Tepalas keiciamas lengvai, eina jo 4,5-5l (tiek pasikeicia, siaip viduje ~8l), tepalo filtras stovi dezeje, tad jo pakeisti realiai nenuemus dezes neimanoma. Perkant masina su tokia deze testavimas butu toks - staigus i ibegejimas iki 150km/h (turi jungti begius vos vos juntamai, be smugiu) ir tada staigus stabdymas iki 0 - turi visi begiai palengva persijungineti atgal be jokiu sutrukciojimu, taip pat su "manual" funkcija jungi begiu palengva i virsu ir staiga stabdai, bet lauki kol deze pati juo atgal permes, dazniausiai buna tai kad griztant atgal buna jau smugiai kazkokie, tai reiskia to hidraulinio valdymo bloko pabaiga. Siaip jei masinos rida 300 000km reali nereiketu labai bijoti - dezes laiko ilgiau tokios. Elektronika - kol kas jokiu bedu ir siaip negirdejau kad ja skustusi. Salonas - labai erdvus, funkcionalus ir patogus, ganetinai nebloga garso izoliacija lyginant, kad tai fiat, taip ganetinai mikstai vaizuoja. Musu variantas su autopilotu, automatine 6 pavaru deze, navigacija (didelis ekranas su labai daug visokiu privalumu ir valdymu (pvz. nustatyti galima greicio limita, kad automatiskai rakintusi dureles ir t.t.)), uzuolaidelemis ant soniniu langu, 8 saugos pagalves, plius apdaila kaip pasakyciau facelift, nors tai nenaujesnis modelis (ant sonu blizguciai, groteles grazesnes) ir spalva isskirtine melyna. Bet prie viso sito galima pasakyti, kad apdailos salono medziagos - nera aukstos kokybes, nemazai pigaus, plono plastiko, lengvai luztantys langu atidarymo mygtukai ir vidines duru rankeneles, bet tai atleidziama atsizvelgiant i kaina ir pagrindinius mazgus. Saugumas sio Fiat'o - 5 zvaigzdutes, t.y. maksimumas. JTD varikliai - niekada nebuvo problematiski, buna pasitaiko bedu tokiu kaip ir visiems - purktukai (vnt. kaina deveto 100-150lt), oro srauto matuokles, DPF kietuju daleliu filtras, EGR, bet pasakykite kuriam automobiliui siuolaikiniam to nebuna?), 1.9 JTd varikliai turi 110kW, 2.4 JTd 147kW, dirzeliu pakeitimo kaina - 1000lt (tiek 1.9 tiek 2.4, geros kokybes detalemis (2 dirzai, vandens pompa, 2 atraminiai guoliai, vienas paprastas itempejas, kitas hidraulinis su spyruokle)). Kastai nedideli, palyginus su kitu tokiu metu (2006), tokios pat klases automobiliu (devetu purkstuku kainos 100-150lt, vairo kolonele 200-250lt), nuvertejimas - manau siai dienai (2013-09-15) jos jau ganetinai mazas, nes jos jau nuvertejusios ir dabar gali tik palengva dar labiau nuverteti. Perkant butinai nuodugniai tikrinti, butinai tikrinti profesionaliai su kompiuteriu (purkstukai, visa common rail sistema, DPF filtras, REAI RIDA (ja mato net neprofesionalas), EGR voztuva, oro srauta, turbina, saugo pagalviu sistema, jei automatas - taipogi ir ja, taipogi atlikti tokia automato patikra kaip aprasiau masinos aprasyme, jei turite laiko nufotografuojate masinos dokumentus ir susisiekiate su Fiat centru kaune, jiems persiunciate dokumentu nuotrauka, parasote VIN koda ir pervede ju prasoma suma (~20lt), gausite ataskaita apie visus aptarnavimus uzsienyje (kol jinai buvo oficialiuose servisuose aptarnaujama) ir svarbiausiai nesivadovaukite stereotipais - tai ne 1990 ar 1995 metai :)
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2011-07-21
limuzinas-universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus galingas ekonomiskas
per pusantru metu neatsirado (nuvaziuota 55000km)
daug vietos vaziuojant net penkiese. bagazas super talpus. jei dar but platesne but minivenas jei sedanas limuzinas :). pakaba minsta bet stabili. radau su gera komplektacija. navigacija oda gale sedintiem DVD leistuvas ir t.t. 1,9 dyzeliukas 112kw automatas traukia ispudingai (pries tai turejau laguna 88kw dar seniau pasata 81kw) ir mieste pakanka 7ltr 100km pirkau dauzta i gala.pasitaisiau bet po metu tose vietose atsiradineje rudeles. patikima masina lyginant su reno ar vw jei pirkt nenuvaikyta. pirk nenuvaikyta ir pasitikrint servize ant kompo (ypac forsunkes) kad paskui nesiskus kad atceit fiat ligu maisas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   Seicento500
   PandaPanda
  Maži   PuntoPunto 
   Grande Punto
  Kompaktiniai   Brava  
  BravoStiloBravo 
  Marea LineaTipo
  Vidutiniai    Croma 
  Kupė   Coupe  
  Roadsteriai   Barchetta  
  Barchetta  124 Spider
  Mini krosoveriai     500X
  Krosoveriai    Sedici 
    Freemont
  Pikapai     Fullback
  Mini vienatūriai    Idea500L
  Vienatūriai   MultiplaMultipla 
  Dideli vienatūriai    Ulysse 
  Daugiatiksliai    DobloDobloDobloDoblo
   Fiorino
  Komerciniai   DucatoDucatoDucato
   Scudo 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai