Markės
386 iš 1425
Fiat Grande Punto 2005 - dabar
Fiat Grande Punto, 2005 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.517% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)33% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Fiat Grande Punto 2005 - dabarFiat Grande Punto 2005 - dabarFiat Grande Punto 2005 - dabarFiat Grande Punto 2005 - dabarFiat Grande Punto 2005 - dabarFiat Grande Punto 2005 - dabarFiat Grande Punto 2005 - dabarFiat Grande Punto 2005 - dabar
Trečias kartos Fiat Grande Punto dizainas yra sukurtas Giugiaro – to paties dizainerio, kuris sukūrė ir Maserati Coupe, todėl mažojo Fiat priekis yra išties panašus į kilmingojo Maserati – panašūs priekiniai žibintai ir radiatoriaus grotelės. Fiat Punto gaminamas ant Fiat/GM SCCS platformos ir tapo gerokai didesnis lyginant su savo pirmtakais ir gerokai pasikeitęs – nauja šasi, kėbulas, interjeras ir varikliai. Tai neabejotinai žingsnis į priekį, o sedano versija, vadinama Fiat Linea, gali konkuruoti su visa klase aukštesniais automobiliais. Linea gaminama ant Punto bazės, turi prailgintą važiuoklę, o automobilio ilgis siekia visus 4600 mm. Grande Punto nors ir nesiūlo novatoriškų idėjų ar radikalių dizaino pokyčių yra išties malonus akiai ir priimtinas piniginei automobilis. Ekonomiškumas ir patikimumas yra neabejotinai pagrindiniai kriterijai, kuriais viliojami pirkėjai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
Tautvydas | 2016-01-30
Fiat Grande Punto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, komfortiškas
Vidaus plastmasės, surinkimas, automatinės dėžės.
Na šis fiatukas kaip visada nežavėjo savo surinkimo kokybe, taigi ir šitas nėra stebuklas. Iškart galiu pasakyti, kad nepirkite pusiau automatinės pavarų dėžės, nes ji yra labai nepatikima ir geriau nemąstykite net apie tai galvoti, nes jos elektrinė dalis labai silpna, o remontas tikrai bus brangus, mechaninė dėžė taip nėra patvari, ypač smagratis, bet tikrai geriau nei pusiau automatinė. Aišku, automobuliukas iš išorės atrodo tikrai neblogai, nes ją kūrė garsi dizainerių studija, o visa kita nėra taip gerai, ypač vidaus plastmasės už kurias reiktų stipriai sukritikuoti Fiat inžinierius ir kėbulas nėra idealus, pažįstamas turi 2010m. ir jau galima rasti korozijos židinių, todėl dar vienas trūkumas. Jeigu norite tokio Fiat tai rinkitės Abarth versiją, aišku, ji brangesnė, bet kur kas geriau surinkta ir patikimesnė. Itališkos mašinos yra tik gražios, tačiau patikimumu yra žymiai žemiau nei japonai ar vokiečiai, todėl jei norite pirkti tokią mašiną, tai žiūrėkite šviesių spalvų, kad vidaus plastmasės būtų dvispalvės. Apie variklius trumpai - 1,9 geras ir 1,4 benzinas, bet tik Abarth versijose, o į kitus neverta žiūrėti, nes netraukia, neekonomiška ir genda. Dalys brangios Pirkite, bet labai atsargiai ir tik mechanine dėže. :)
Pilnas atsiliepimas...
fin | 2013-05-16
miesto automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus, grazus, smagus
kiek garsoka pakaba
grande punto isigijau gan netiketai. taciau jau iki to nemazai buvau susidures su "italais", tad nepatogumu del markes nebuvo :) is tikruju tikrai saunus automobilis. su lengvu vairu (nors daugelyje atsiliepimu tai pateikiama kaip trukumas). puikiai valdomas mieste - cia jo pagrindine funkcija. aisku neblogai vaziuoja ir uz miesto, taciau 1.2 varikliuko uzmiestyje jau mazoka. viskas paprasta ir aisku. mano variantas be kondicionieriaus (niekada man nebuvo super privalumas, nes jo ir kitur nenaudoju), todel eksplatacija minimali. vaziuokle - priekyje dvi svirtys ir stabilizatorius, gale - balkis. pakabos kainos nedideles. viena is pagrindiniu bedu - amortizatoriu atramos. po pirkimo jas pakeiciau. veliau profilaktiskai pakeiciau zvakes su laidais. daugiau kazko nebuvo. ziema kuriasi be jokiu bedu. aisku nieko keisto - juk benzinas :) vaziuojant nera ezinanciu garsu. izoliacija gan nebloga - atitinka klase. taciau pati vaziuokle gan garsoka. ji kurta kartu su opel. tikrai puikus miesto automobilis ;) mano variantas pats silpniausias, bet tuo paciu pats patikimiausias - 1.2 8 v benzinas. mieste pakanka. sanaudos mieste apie 7-8 ltr. tai pats patikimiauisas fiat bezininis variklis. nereikalauja jokios ypatings prieziuros. paprastas ir geras varikliukas. eksploatacija tikrai nebrangi. po pirkimo keiciau tik amortizatoriu atramas (lyg apie 130 lt/vnt). visa kita yra tik eksploataciniai skysciai. pakaba elementari ir nera brangi. rekomanduoju ;) nebijokite fiatu. jie nuo 2005 padare tikrai milziniska pazanga ir nelabai atsilieka nuo konkurentu. o kaina tikrai konkurencinga ;)
Pilnas atsiliepimas...
Rimvydas | 2010-05-28
Atnaujintas Fiat Punto Evo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogas variklis, grazus interjeras. Tylus interjeras, komfortiska pakaba.
Nemalonus vairuoti - nepatiko tiek kvairas, tiek begiu jungimas, tiek pedalai. Kai kuriais prietaisais nelabai patogu naudotis. Automobilis yra nesmagus vaziuoti.
Sveiki, teko pabandyti si automobili, todel komentarai apie pasivazinejima. Bandziau buten Punto Evo - tai yra atnaujintas Grande Punto. Tiesa tai daugiau nei faceliftas, nes atnaujinimai yra gana zenlus. Pats automobilio kebulas, tiksliau metalas turbut visai nepakito, nes skirtumu nematyti. Pasikeite priekiniai ir galiniai zibintai ir bamperiai. Priekiniu zibintu pasikeite ir pati forma. Visgi didziausias pasikeitimas yra viduje - automobilis turi visiskai nauja ir jokiu panasumu neturinti prietaisu skydeli lyginant su Grande Punto. Prietaisu skydelis tikrai gerokai grazesnis, jo formos siuolaikiskos, o greicio ir apsuku ciferblatai daug graziau ziurisi nei ankstesni. Idomu, kad greicio ciferblate raudonais bruksniukais pazymeti greiciau - 50, 90 ir 130 km/h. I akis krenta, kad prietaisu skydelio vidurys yra dengtas tokia akyta tipo oda. Istiesu tai ne oda, o ir ta vieta nera minksta kaip atrodo is pirmo zvilgsnio, taciau grozio tikrai prideda. Tiesa atidziau patyrinejus plastika - matoma, kad viskas isliko kaip ir buve - plastikas visiskai kietas ir ekonomines klases. Taciau tai ne minusas sios klases automobiliui. Taciau patys prietaisai nelabai smagus naudotis - sildymo sistemos, garso valdymo ratukai sukasi sunkokai, o centrine dalis, kurioje randasi garso sistemos valdymas yra pilna smulkiu mygtuku. Cia yra ir kiti ne garso sistemos valdymo mygtukai, kurie "paskesta" tarp kitu. Be to kai kam jie gali pasirodyti per smulkus. Siaip vaziuojant viduje tylu, taip pat soniniai veidrodeliai labai didelis ir patogus, be to ir savotiskai grazus. Malonu ir tai, kad ijungus atbuline pavara automatiskai isijungia galinio lango valytuvas. Bandziau automobili su dyzeliniu 1.3 varikliu su 90 AG galia. Tik pradejus vaziuoti reikia pastebeti, kad automobilio sankaba labai "lengva" - gal tai patiks moterims, taciau tai nesuteikia kokybes pojucio. Akseleratoriaus pedalas panasus. Stabdziai labai geri ir efektyvus. Automobilis ant popieriaus galios turi nemazai, taciau tas nesijaucia - nera dyzeliniams varikliams su turbina budingo galios smugio. Taciau, kad automobilis vangiai greiteju tikrai negaliu pasakyti. Kas labai nepatiko - tai pavaru jungimas, kuris labai netikslus, nera uztikrintumo, kad iki galo "ikisai" pavara, pojutis toks "guminis". Punto Evo pakaba sureguliuota patogiams ir komfortiskam vaziavimui, todel automobilis tikrai grai sugeria duobes. Taciau automobilis jokiu budu nemegsta sportisko vaziavimo - stipriai pasvyra posukiuose. Vairo reguliavimas yra dvieju krypciu, taciau vistiek negalejau susireguliuoti pagal save - galiu pasakyti, kad jis man yra per arti, o pastumti toliau nuo saves negaliu. Posukiu svirteles po posukio nelabai grizta i neutralia padeti. Todel pats automobilio vairavimas paliko prasta ispudi - atrodo, kad kasdiena ir daznai tikrai nenoreciau jo vairuoti. Kuro suvartojimas, be abejones, labai geras - kompas rodo kazkur apie 7l/100km. Tai miesto rezimu ir vaziuojant tikrai neekonomiskai, todel tai manau ne riba. Bendrai tai kogero visai neblogas automobilis, ypac jei jo eksploatavimas bus nebrangus, o patikimumas geras. Taciau as jo tikrai nenoreciau vairuoti kiekviena diena - jis nera toks patogus, kad galetum sakyti, kad komfortiskas. Taip pat jis visiskai nera smagus vairuoti. taigi toks nei sioks, nei anoks. Moteriskas :)
Pilnas atsiliepimas...
Punto G | 2009-07-02
Gan vidutiniskas automobilis uz nebloga kaina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bendrai Grande Punto palieka gera ispudi, manau, kad vaziuoja geriau uz daugeli konkurentu, be to jo kaina yra labai patraukli. Malonus vaziuoti automobilis turinti labai geros irangos, komfortiskas.
Pigokas plastikas, silpnas variklis, smulkmenos - kai kurie valdymo irankiai nepatogus.
Fiat Grande Punto yra isties vykusio dizaino ir tai yra svarbu, nes ankstesnis modelis buvo pasenes ir butinai reikejo kazko naujo. Dizainas buvo toks vykes, kad veliau pasirodes Bravo yra labai panasiu formu, o tai rodo, kad komopanija pasirinko teisinga kelia. Man labiausiai patinka automobilio galine dalis, galines faros. Viduje automobilis kiek nuvilia - i akis krenta pigokas plastikas, dizainas taip pat nera isskirtinis, nors kazkokiu nepatogumu tikrai negaliu isskirti. Taciau yra tikrai geru dalyku - tai dvigubas stoglangis beveik per visa stoga, dvieju zonu klimato kontrole, autopilotas, visi 4 langai elektriniai, garso aparaturos valdymas yra ant vairo. Tokiam nedideliam automobiliui tai labai solidu. Man nepatinka tik kiek per minkstos sedynes ir ju medziaga sunkokai skaitomi ciferblatai, kiek per didele begiu perjungimo rankena, galinio begio jungimas nepatogus, kiek storokas vairo ratas vietose kuriose laikomas vairas, nepatogus autopiloto valdymas - tam skirta atskira svirtis salia posukiu perjungimo svirties. Taciau istiesu tai smulkmenos arba netgi greiciau skonio reikalas. Galima reguliuoti vairo jautruma, taciau praktikoje skirtumas yra beveik nejauciamas. Vaziuojant ispudziai tikrai neblogi - pakaba veikia tyliai ir netgi komfortiskai, aisku automobilis ne sportinis, posukiuose megsta pasvirti. Stabdziai labai jautrus, taciau labai geri, ABS visai "nemusa" per koja. Begiai jungiasi maloniai, taciau ne taip sklandziai kaip pas didesniji Fiat Bravo. Bagazine normali. VArikliukas 1.4 be turbinos, turi 95AG, taciau galios jam akivaizdziai truksta. Na automobiliui jos kaip ir uztenka, taciau dinamiskai vaziuoti nesitikekit. Varikliui smagumo truksta ir prie zemu ir prie aukstu sukiu.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   Seicento500
   PandaPanda
  Maži   PuntoPunto 
   Grande Punto
  Kompaktiniai   Brava  
  BravoStiloBravo 
  Marea LineaTipo
  Vidutiniai    Croma 
  Kupė   Coupe  
  Roadsteriai   Barchetta  
  Barchetta  124 Spider
  Mini krosoveriai     500X
  Krosoveriai    Sedici 
    Freemont
  Pikapai     Fullback
  Mini vienatūriai    Idea500L
  Vienatūriai   MultiplaMultipla 
  Dideli vienatūriai    Ulysse 
  Daugiatiksliai    DobloDobloDobloDoblo
   Fiorino
  Komerciniai   DucatoDucatoDucato
   Scudo 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai