Markės
390 iš 1425
Fiat Multipla 1998 - 2004
Fiat Multipla, 1998 - 2004
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.516% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 2
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Fiat Multipla 1998 - 2004Fiat Multipla 1998 - 2004Fiat Multipla 1998 - 2004Fiat Multipla 1998 - 2004Fiat Multipla 1998 - 2004Fiat Multipla 1998 - 2004
Fiat Multipla yra kompaktiškas vienatūris pagrįstas Brava platforma. Multipla pasirodęs rinkoje buvo nepanašus į jokį kitą modelį – vienatūris buvo daug trumpesnis ir platesnis negu jo konkurentai ir turėjo dvi eiles su kiekvienoje po tris sėdimas vietas (vėliau pasirodęs Honda FR-V taip pat turi analogišką išdėstymą). Išorės ir vidaus dizainas buvo ganėtinai neįprastas, automobilis net buvo eksponuojamas Šiuolaikinio meno muziejuje Niujorke dizaino parodoje. Fiat ženklelis garantavo šiam automobiliui puikius pardavimus Italijoje, tačiau kitose rinkose pardavimai buvo mažiau sėkmingi. Laidoje ”Top Gear” Multipla 1999 metais buvo išrinktas kaip pats bjauriausias metų automobilis.
Multipla išorės ir vidaus dizainas buvo demonstruojamas New York modernaus meno muziejuje 1999 metų parodoje „Skirtingi keliai – ateinančio šimtmečio automobiliai“.

Vienatūris buvo daug trumpesnis (jis net trumpesnis už trijų durų Fiat Bravo) ir platesnis negu jo konkurentai ir turėjo dvi eiles su kiekvienoje po tris sėdimas vietas – tokios komponuotės vienatūrių buvo pagaminta labai nedaug (vėliau pasirodęs Honda FR-V taip pat turi analogišką išdėstymą).

Laidoje „Top Gear“ automobilis buvo išrinktas geriausiu 2000 metų automobiliu ir šeimos metų automobiliu keturis metus iš eilės (2001-2004).

Visgi Multipla dizainas daugeliui nepatiko – bjauriausio visų laikų automobilio jis pelnė „garbingą“ 24 vietą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Gintaras | 2014-11-11
fiat multipla
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Universalus ,nebrangus,ekonomiškas ,pigus ir paprastas aptarnavimas
Žemai generatorius,Labai šaltu oru ilgai prišyla salonas,kai prišyla šiloma laikosi normaliai
Nuostabus automobilis šeimai ir visiems kitiems buitiniams reikalams.šešios vietos ir bagažinė.Kaina lyginant su analogiškais automobiliais labai patraukli.Ypač patogus vidaus išplanavimas,viskas labai gerai apgalvota .Net gi priekyje gan normalia gali sėdėti trys vyrai .(ko nepasakysi apie ww transporter mikroautobusus).Išėmus sėdynes telpa europaletė. Pasikrauti gali kaip į kabluką.Automobilis praktiškiems žmonėms .Vairavimas patogus .viskas matosi iš aukštai.Lanagai dideli.Panoraminėms kelionėms pats nuostabiausias variantas. Variklio trauka labai gera .Kutriasi net ir šaltą žiemą.Dyzeliniam variante ilgai prišyla salonas šalčių metu. 85 kw Traukos užtenka ,greitis pasiekiamas greitai.140-150 km greičiu važiuojasi normaliai.Dar vienas trukumas Fiatuose gan žemai generatorius ,todėl veikia atmosferos salygos stipriau.Dabar jau galima įsigyti apsaugą generatoriui. Pats maloniausias privalumas atvažiavus į itališkų auto detalių servisą praktiškai viską galimagauti vietoje,kainos kišenės neplėšo ir morališkai niekur nereikia lakstyti po savartynus .Pas atstovus kilus rimtesniai problemai galima gauti už žemiškas kainas reikalingas dalis iš Europos .Terminas dvi savaitės.Turėdami šį modelį galite pamiršti dideles kainas ir savartynus.Nuvertėjimas nusipirkus 5 metų senumo automobilį nedidelis pinigine verte.Skardos ir tos ner ką lyginti kaip buno prieš 2000 metus .Fiatas totaliai išsprendė skardų problemas. Nori ekonomiško patvaraus ,talpaus ir multifunkcinio automobilio,tai kaip tik tau.
Pilnas atsiliepimas...
Edga | 2009-03-02
Fiat Multipla 1,6 / 16v + IV kartos OMVL XXI Dream dujų įranga
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinis, erdvus, ekonomiškas, aukštai sėdima, geras matomumas, talpus (transformavus), lengvai valdomas.
Nevisiem patinka išvaizda (skonio reikalas), kėbulas linkęs rūdyti, žemai dugnas, parkuoti arbuliniu nepatogu, stoga sunku nuplauti.
Puikus šeimyninis automobilis. Automobilis tikrai išskirtinis. Tiesa pasakius įsigijau, nes nedidele kaina su gera dujų įranga buvo. Per gana trumpa laika, ja pamėgau ir galiausiai "pamilau". Tos formos tapo gražios. Draugai vadino "Delfinu", "Pabaisa" ir visokiais kitokiais žinduolių pavadinimais. Tačiau pasivėžine greitai keitė nuomones. Išorė ekstravagantiška, vidus tikrai erdvus ir patogus. Teko sedeti trim: stambiem, aukštiem vyrukam priekyje. Ir gana patogiai tilpome, kas labai keista, nes kituose automobiliuose ir gale trim susėsti nepatogu buna, o čia priekyje. Tad puikiai tinka stambesnių gabaritų zmonėm, durys plačiai atsidaro. Aukštai sėdima, viskas gerai matoma. Persėdus i kita lengvajį automobilį, pasijunti tarsi aklas. Nematai pusės tiek kiek sėdėdamas Multiploje. Tačiau dėl trumpo automobilio galo, parkuojant galu sunkiai atstumas suprantamas, daugumoje yra įmontuota "Parking" sistema. Mano automobilyje nėra kondicionieriaus, tas tikrai nemalonu vasara. Kadangi langai yra labai dideli ir pradarymas jų suteikia diskomfortą. Tačiau Lietuvoje tik ~30 dienu būna labai karštu per metus. Nedaug bagažui vietos, tas tikrai nėra labai gerai, bet kompaktiskai sudeliojus viskas telpa. Žinoma jai išėmus sedynes ar jas sulenkus tai vietos labai daug. Tačiau, jai šešiese susėdate, vietos nėra daug bagažui. Vidaus apdailos detalės yra pigios. Šis automobilis paprastiem žmonėm skirtas, prabangos juose nėra daug. Yra ir ELX komplektacija ten daugiau privalumu. Taip pat yra ir modeliu su išoriniu gamykliniu tiuningu. Šis tiuningas automobilį stipriai pakeičia. Vaziuoklė: bent jau mano automobilio - kietoka. Kėbulas: antikorozijai 9 metu garantija, gamyklos suteikta. Pas mane vietelių yra jau, kur matosi negerumai. Kuro sanaudos: panašios sanaudos ir mieste ir užmiestyje 11,1 - 11,6 ltr dujų. Važinėjant ne pencininko rėžimu (mieste greitai bėgejantis, autostradoje - 110-130km/h) 76kw - nėra kažkas, bet pilnai pakanka. Dyzeliniai JTD varikliai galingesni (85kw) ir ekonomiškesni (mieste sanaudos ~7ltr). Teko girdėti iš exMultiplisto, kad gali dirzelis nutrukti, nes taip buvo. Bet laiku keičiant viska, problemu neturėtu buti. Varikliu tokiu yra fiatu arsenale - nemažai, tad nerimauti nėra ko. Su tiesioginio ipurškimo duju įranga (pas mane ne gamykline, o įmontuota Lietuvoje) variklis sutaria tikrai gerai, problemų jokių nėra. Problemu su dalimis nėra jokių. Autolaužynuose jų rasti nėra sunku (pasiveža daužtas iš UK). Ko nerandate ten, užsisakyti jokiu problemu nėra atstovybėse. Kartais kainos neracionalios, bet ir ne viena parduotuvė yra. Žiurėti automobilio stovį. Jaigu perkate benzinini, tai geriau su dujom. Geriau tada dyzelini varianta, nei benzina.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   Seicento500
   PandaPanda
  Maži   PuntoPunto 
   Grande Punto
  Kompaktiniai   Brava  
  BravoStiloBravo 
  Marea LineaTipo
  Vidutiniai    Croma 
  Kupė   Coupe  
  Roadsteriai   Barchetta  
  Barchetta  124 Spider
  Mini krosoveriai     500X
  Krosoveriai    Sedici 
    Freemont
  Pikapai     Fullback
  Mini vienatūriai    Idea500L
  Vienatūriai   MultiplaMultipla 
  Dideli vienatūriai    Ulysse 
  Daugiatiksliai    DobloDobloDobloDoblo
   Fiorino
  Komerciniai   DucatoDucatoDucato
   Scudo 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai