Markės
460 iš 1577
Ford B-MAX 2012 - 2017
Ford B-MAX, 2012 - 2017
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Pirma mintis, kuri šauna į galvą pamačius Ford B-MAX: „ištiesų, koks jis simpatiškas“, net Opel Meriva šalia jo praranda savo grožį. Panašu, kad jau eilę metų Ford kompanijos naudojamas „Kinetic Design“ stilius tiesiog puikiai pritampa tiek prie didelių kompanijos modelių, tiek prie mažųjų. Tai stilingas, nedidukas, tačiau itin patogus vienatūris, kuris turi užkariauti Europos pirkėjų širdis. Viduje randame interjerą itin panašų į Ford Fiesta modelio. Akivaizdu, kad čia stilius ima viršų prieš ergonomiką – čia ištiesų per daug įvairių mygtukų išdėstytų aplink infosistemos valdymo ratuką. Pati įdomiausia automobilio savybė yra unikalios į šonus atsidarančios durys ir jokio šoninio statramsčio. Priekinėse duryse yra integruoti šoniniai statramsčiai, o galinės durys atslenkamos atgal. Tokiu būdu automobilio šonuose atsiveria patogi ir nieko neužstojanti ertmė įlipimui. Beje, šis sprendimas priimtas tik visiškai įsitikinus, kad automobilio keleiviai išliks saugūs šoninio susidūrimo atveju. Kitas didelis privalumas – tai B-MAX interjero erdvė, kuri yra nors ir nedaug didesnė nei Opel Meriva, tačiau itin lengvai ir patogiai išnaudojama. Be statramsčių įlipti ir išlipti iš automobilio yra itin lengva, slankiojančios šoninės durys itin pravers ankštose automobilių aikštelėse, o bagažinė talpina 300 litrų tūrio. Automobilis kelyje tikrai nėra toks vikrus kaip Fiesta, tačiau pakaba yra komfortiškesnė nei pas artimiausius konkurentus Honda Jazz ir Opel Meriva. Vairo mechanizmas yra gerai sureguliuotas, jautrus ir „neatitrūkęs“ nuo kelio, todėl automobilis suteikia malonius pojūčius vairuojant vietovėse kur reikalingas manevringumas. Po Ford B-MAX kapotu slepiasi nedideli ekonomiški varikliai – mažiausias jų 1.0 litro trijų cilindrų benzininis „EcoBoost“ variklis turintis 120 AG, 100 kilometrų kelio sunaudoja vos 4,9 litro degalų ir į atmosferą išmeta vos 114 g anglies dvideginio. Tai maždaug 15 proc. geresni taupumo ir taršos rodikliai nei konkurentų klasėje. Tačiau pats maloniausias yra 1.6 litro dyzelinis variklis turintis ne tik pagirtiną ekonomiškumą, bet ir suteikiantis puikią dinamiką.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2019-10-26
Ford b- Max 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto (kaip tokio dydžio) talpus, išlaikyti nebrangus,ant kelio stabilus,garso izoliacija visai gera,stumdomos galinės durys ok.
Nepatogi vairuotojo sėdynė ( priekinė keleivio patogesnė),bet mano ūgis 184cm -120kg svorio. Auto žmonos. Man nepatogu išlipti,labai kieta sėdynės plastmasė. Nėra šildymo priekiniame stikle
Nors auto ir nedidukas,bet vietos salone ir bagažinėje per akis. Bagažinėje yra dvigubos grindys,kur galima susidėti įvairius daiktus,nedidelės šoninės kišenės. Priekinės keleivio sėdynės atlošas nusilenkia į priekį. Nulenkus galinės nugarėlias, tilptų ilgi daiktai. Kadangi nėra šoninių statramsčių,pakrauti krovinį bus labai lengva. Parkuojantis pradeda veikti elektrinis vairo stiprintuvas,valdyt auto galima vienu pirštu,prie didesnio greičio atsijungia. Remontuoti dar neteko,auto turim neseniai,bet juk čia ta pati fiesta,tik su aukštesniu kėbulu ir stumdomomis galūnėmis durimis. Kurios (mano nuomone) puikiai tinka ankštose stovėjimo aikštelėse. Juk čia miesto mašiniukas. Dar kas keista,tai kad į kalną 1.0 ecoboost varikliukas veža geriau,nei 2.0 Mondeo. Patinka,kad kompas rodo (rodyklė į viršų),kada reikia perjungti aukštesnę pavarą. Yra laisvų rankų įranga,USB skaitytuvas. Kaip ir kiekvienam automobiliui, žiūrėti bendrą būklę. Bet aš manau,kad tapti antru savininku,po to,kuris ją pirko naują Lietuvoj yra geriausia. Dzin,kad pas mus žiemos su druska (Italijoj prie jūros gal dar labiau rūdija),naują auto savininkai kitaip prižiūri,pagaliau yra žinoma tikra jo istorija,reali rida ir būklė.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
    Puma
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    ExplorerExplorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX 
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt