Markės
443 iš 1474
Ford Fusion 2005 - 2012
Ford Fusion, 2005 - 2012
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.517% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)Viso įvertinimų: 2
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
2005 metų lapkritį buvo pristatytas atnaujintas Fusion – atnaujinti priekiniai ir galiniai žibintai, bamperiai, veidrodėliai, tai pat pristatyta naujų ryškių spalvų paletė. Viduje pakeistas prietaisų skydas, panaudotos kokybiškesnės, “minkštesnės” medžiagos, nauji analoginiai prietaisai tapo panašūs į tuos, kuriuos naudoja Focus. Automobilis papildytas naujomis technologijomis – elektroniškai sulankstomais veidrodėliais, automatiniais priekinio stiklo valytuvais, Bluetooth su balso kontrole, kelionės kompiuteriu, MP3 grotuvu ir elektronine stabilumo sistema. Fusion pardavimai ir toliau išliko geri - automobilis savo segmente valdo penkiolika procentų rinkos.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Julius | 2017-01-31
Hečbekas, universalas ar visureigis? Ne, - tai Ford Fusion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta prošvaisa, ekonomiškas, nebrangus.
Interjero medžiagos
Nusipirkau 2015 metų rudenį iš autoturgelio, tai automobilis buvo 9 metų amžiaus su 198300 km rida. Salonas, vairas, mygtukai, pavarų svirtis, pedalai buvo nenutrinti, tai tikėtina, kad rida neatsukta. Patiko aukštesnė sėdėsena nei įprastame hečbeke. Patogus prietaisų išdėstymas, vairas reguliuojasi tik aukštyn žemyn, bet man to pakanka. Vairuotojo sėdynė rankenėle pasikelia aukštyn jei reikia. Viskas paprasta ir yra tai ko reikia kasdieniam važinėjimui. Salono plastmasės gan kietos ir atrodo pigiai, iš keleivio pusės girdisi plastmasių traškesys važiuojant didesniu greičiu. Gale sėdintiems vietos pakanka, galva lubų nesiekia, patogiai gali važiuot 2 keleiviai, daugiau gale vežti neteko. Bagažinė kaip vidutinio hečbeko pakankamai erdvi, nulenkus galines sėdynes ir išėmus bagažinės skyriaus dangtį galima sutalpinti tikrai daug daiktų. Tuo įsitikinau persikraustydamas į kitą butą. Geras dalykas tai, kad šis automobilis turi aukštesnę prošvaisą, tai galima drąsiai parkuotis net ir prie aukštesnio bortelio ar pervažiuoti greičio ribojimo kalnelį ir nesibaiminti dėl priekinio bamperio. Variklis 1,6 tdci turintis 90 AG (66kw) yra taupus, vidutinės kuro sąnaudos 4,8 l/100 km. Kuro bakas 45 litrų talpos. Galios pakanka tiek mieste, tiek ir užmiesty. Žinoma tai nėra autostradų automobilis, tačiau 130 km/h važiuoja be problemų. Naudoju pilnai sintetinę variklio alyvą 5W30, kurią keičiu kas 15000 km. Automobilio eksploatacija yra nebrangi, kadangi tai ekonominės klasės automobilis. Remontas nėra brangus, dalys taip pat, Fordų dalių tikrai nesunku rast. Nuvertėjimas nėra didelis. Po beveik pusantrų metų naudojimo pravažiavus apie 20000 km manau parduočiau už tą pačią sumą kaip ir pirkau. Pirkti 1,6 dyzelį su mechanine pavarų dėže, prieš tai patikrinti servise, regitroje.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2012-11-03
ford fusion 1,6 tdci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus vairuoti, vikrus, ekonomiškas ir viduje daugiau vietos nei atrodo iš išorės, patikimas
negražus, prasto įvaizdžio
Tikras miesto ''parketinis'' visureigis, Važinėju jau du metus. Kai pirkau tai apie šią auto nieko nežinojau. Savo klasėje neblogas automobilis. Pagrinde naudoju darbui. Manau, kad tai geras ekonominės klasės auto. Paprastas, vikrus ir truputi paaukštintas. 1,6 tdci 90 AG. Trauka motoro nebloga, tik prie mažų apsukų yra turbo duobė. Kuro sąnaudos pagal kompą: vasara 4,8, žiema 5 litrai. Esu pasiekęs asmeninį kuro sąnaudų rekordą 4 litrus šimtui km(važiavau apie 250 km ir greitis buvo iki 100). Paskirstimo grandinė keičiama kas 250 000 km, tepalai kas 15 000- 20 000 km. Kokios detalių kainos nežinau, nes pirkau su 70 000 km, o dabar jau 147 000 km ir dar nieko nereikia remontuoti. Šis auto yra pigus tik dėl savo "grožio". Kam reikia praktiško, nebrangios eksploatacijos ir pigaus auto, manau ford fusion visai neblogas pasirinkimas. Mano devizas: blogų automobilių nėra, yra tik blogi meistrai(čia filosofiškai). Pasirinkti tik 1,6tdci, nuo 2006 m, Benzino neimkite.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    Explorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai