Markės
453 iš 1474
Ford Kuga 2013 - dabar
Ford Kuga, 2013 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Antros kartos Ford Kuga tapo didesnis, erdvesnis ir pakeičia ne tik senajį Kuga, bet ir Šiaurės Amerikos rinkose gamintą Ford Escape visureigį. Naujo automobilio dizainas išliko labai panašus į senojo, tačiau tapo dar labiau sportiškas – priekyje kontrastuoja mažos radiatoriaus grotelės viršuje ir didelės suskaidytos apačioje, šonus puošia ryški linija, o galinėje dalyje aiškiai naudojamos trapecijos formų detalės, bei žibintai. Interjeras yra itin panašus į naujausio Ford Focus ir C-MAX modelių dizainą – jį galima pavadinti moderniu ir pakankamai kokybišku, nors mygtukų ir jungiklių gausa kiek trikdo. Pirmos kartos Kuga pasižymėjo itin aštriu valdymu, kas labiau priminė paaukštintą Ford Focus nei vidutinio dydžio visureigį. Naujasis Kuga tapo gerokai minkštesnis, tačiau valdymo savybės nukentėjo ir jau nebegali prilygti klasės lyderiui Mazda CX-5. Elektrinis vairo stiprintuvas taip pat duoda mažokai grįžtamojo ryšio ir yra kiek per „lengvas“. Atsvara didesniam komfortui yra tai, kad naujasis visureigis turi protingą visų ratų varymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui. Tarp malonių naujovių yra keletas labai praktiškų funkcijų – tai automatinė galinių durų valdymo sistema aktyvuojama koja. Pakanka kojos judesio po galiniu bamperiu ir durys atidaromos arba uždaromos. Automobilyje taip pat įtaisyta automatinė parkavimo sistema „Active Park Assist“ su davikliais, kurie vairuotoją perspėja apie kliūtis esančias veidrodėlių aklojoje zonoje. Kaip minėta automobilis tapo erdvesnis, tad 82 litrais talpesnis bagažo skyrius (kurį beje galima padidinti vieno mygtuko paspaudimu taip užlenkiant galinių sėdynių atlošus) tikrai nudžiugins mėgstančius iškylas į gamtą. Ford Kuga siūlomas su dviem dyzeliniais 2 litrų darbinio tūrio TDCi varikliais, kurių galia svyruoja nuo 140 iki 163 AG. Benzininis yra naujas 1,6 litro „EcoBoost“ variklis, kuris pasižymi ne tik savo galia, bet ir taupumu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
ProFanas | 2016-05-09
Ford Kuga 2015m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki išvaizda, manevringas, lengvai valdomas, autopilotas, išmanus 4x4, automatas, dyzelis, šildomas pr.stiklas, klimatronikas ir t.t.
truputi kietoka važiuoklė, daugokai ima kuro (lyginant su deklaruojamu) . Trūksta GPS.
Šį automobilį įsigijom po Ford Galaxy 2008m. Juo buvom labai patenkinti, o naują nutarėm imti truputį mažesnį. Ir manau apsirikom. Lyginsiu šiuos du modelius,kadangi abu yra pas mus. Pirmiausia kuro sanaudos. Manau apynaujo automobilio vidurkis apie 8l dyzelino tikrai per daug . Pagal gamintoja turej buti apie 6.0l. (tokios šiuo metu Ford galaxy sąnaudos) aišku automatas ir išmanus 4x4 dadeda, bet tikrai nesitikejau, kad netilpsim 8 litruose. Visa kita kol kas normos ribose. Gedimu dar neturejome. Automobilis nebarška, nors važiuoklė palyginus su Galaxy ir kietoka. Labai stabilus ant kelio netgi esant slidžiai dangai. Mažoki ekranai. Pasigendu GPS. Puiki garso aparatūra, ryšys su mobiliu telefonu. Palyginus su Galaxy mažoka bagažinė ( į Galaxy ir karvę įtalpintum) . Bet sulanksčius sėdynes galima daug sutalpinti. Tarpas tarp pr. ir gal. sėdynių optimalus. Norėtusi didesnio ( kaip Galaxy :) ). 2.0 dyzelis . Saveika tarp transmisijos ir automato visai nebloga. Praktiškai nesijaučia pavarų perjungimo. Tik startas iš važiavimo mažu greičiu vangokas. Jaučiama apie sekundės , dviejų pauzė , po to startas. Tokie tie ir kaštai 8.00 Euriukai 100 km. Gerai užlaikius po kokiu 3 metų manau prarasiu apie 10000 eur. Normalu. Ir rida pas mane bus tikra apie 40000 km. Sekantis mano auto bus vel Fors Galaxy. :)
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    Explorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai