Markės
490 iš 1426
Honda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabar
Honda Civic svarba yra akivaizdi - tai kertinis kompanijos automobilis nuo 1972 metų. Ir štai pirkėjams pristatytas jau dešimtos kartos Civic modelis. Kompanija teigia, kad šio automobilio sukūrimo projektas yra pats didžiausias kada nors vykdytas kompanijos: buvo suprojektuotas naujas eksterjeras, nauja struktūra, du nauji varikliai, nauja galinė pakaba ir visiškai naujo stiliaus salonas. Jūs tikrai nesumaišysite jo su senuoju modeliu. Naujokas ūgtelėjo į plotį ir net 13 cm į ilgį. Sedano versija šįkart yra gerokai panašesnė į hečbeką. Honda Civic tapo kampuotesnis, agresyvesnis ir dinamiškesnis. Tačiau negalime nepastebėti, kad pats dizainas yra nevientisas, nesuderintas ir perkrautas detalėmis. Vien ko vertos “grotelės” galiniame bamperyje, kurios neatlieka jokios funkcijos bei atrodo itin nesolidžiai, šoninių langų linija yra beformė ir nedera prie griežtų kėbulo linijų, didelės oro angos priekiniame bamperyje irgi atrodo tiesiog per daug agresyviai, priekinėje dalyje linijų gausa neleidžia suvokti kokia gi yra pagrindinė Civic stiliaus idėja. Galima būtų įvardinti taip: idėja ir yra neturėti jokios idėjos. Panašu, kad toks dizaino sprendimas yra rizikingas žingsnis. Kitas rizikingas žingsnis – yra interjero stilius, kuris skirtingai nei išorė yra pabrėžtinai konservatyvus. Praėjusios kartos Honda Civic buvo liaupsinami už drąsius ir pasiteisinusius dizaino sprendimus interjere, o štai jubiliejiniam dešimtos kartos Honda Civic buvo parinktas konservatyvus kelias. Viduje keleiviai sėdi 35 mm žemiau, kadangi naujojo hečbeko stogo linija eina žemiau. Dėl šios priežasties kuro bakas buvo atitrauktas link galo dėl ko galinės sėdynės nesusilanksto taip patogiai kaip buvo prieš tai gaminamame hečbeke. Tiesa, variklių pasirinkimas nuteikia džiugiai – bazinis naujoko variklis yra 3 cilindrų turbo motoras su 129 AG, galingoji versija yra 4 cilindrų turbo jėgainė išvystanti 182 AG. Sukimo momentas atitinkamai 200 ir 240 Nm. Civic bus gaminamas ir su dyzeline jėgaine ir žinoma visų taip laukiama Honda Civic Type-R versija. Pas visas versijas vairo mechanizmas veikia greitai ir tiksliai, nors jaučiamas pojūčio trūkumas su kelio danga. Automobilio posvyris posūkiuose yra labai nedidelis, Civic puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Tad sportiškas valdymo sąvybes naujokas išsaugojo.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Honda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabarHonda Civic 2016 - dabar
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai