Markės
509 iš 1482
Honda Civic 2016 - dabar
Honda Civic, 2016 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Honda Civic svarba yra akivaizdi - tai kertinis kompanijos automobilis nuo 1972 metų. Ir štai pirkėjams pristatytas jau dešimtos kartos Civic modelis. Kompanija teigia, kad šio automobilio sukūrimo projektas yra pats didžiausias kada nors vykdytas kompanijos: buvo suprojektuotas naujas eksterjeras, nauja struktūra, du nauji varikliai, nauja galinė pakaba ir visiškai naujo stiliaus salonas. Jūs tikrai nesumaišysite jo su senuoju modeliu. Naujokas ūgtelėjo į plotį ir net 13 cm į ilgį. Sedano versija šįkart yra gerokai panašesnė į hečbeką. Honda Civic tapo kampuotesnis, agresyvesnis ir dinamiškesnis. Tačiau negalime nepastebėti, kad pats dizainas yra nevientisas, nesuderintas ir perkrautas detalėmis. Vien ko vertos “grotelės” galiniame bamperyje, kurios neatlieka jokios funkcijos bei atrodo itin nesolidžiai, šoninių langų linija yra beformė ir nedera prie griežtų kėbulo linijų, didelės oro angos priekiniame bamperyje irgi atrodo tiesiog per daug agresyviai, priekinėje dalyje linijų gausa neleidžia suvokti kokia gi yra pagrindinė Civic stiliaus idėja. Galima būtų įvardinti taip: idėja ir yra neturėti jokios idėjos. Panašu, kad toks dizaino sprendimas yra rizikingas žingsnis. Kitas rizikingas žingsnis – yra interjero stilius, kuris skirtingai nei išorė yra pabrėžtinai konservatyvus. Praėjusios kartos Honda Civic buvo liaupsinami už drąsius ir pasiteisinusius dizaino sprendimus interjere, o štai jubiliejiniam dešimtos kartos Honda Civic buvo parinktas konservatyvus kelias. Viduje keleiviai sėdi 35 mm žemiau, kadangi naujojo hečbeko stogo linija eina žemiau. Dėl šios priežasties kuro bakas buvo atitrauktas link galo dėl ko galinės sėdynės nesusilanksto taip patogiai kaip buvo prieš tai gaminamame hečbeke. Tiesa, variklių pasirinkimas nuteikia džiugiai – bazinis naujoko variklis yra 3 cilindrų turbo motoras su 129 AG, galingoji versija yra 4 cilindrų turbo jėgainė išvystanti 182 AG. Sukimo momentas atitinkamai 200 ir 240 Nm. Civic bus gaminamas ir su dyzeline jėgaine ir žinoma visų taip laukiama Honda Civic Type-R versija. Pas visas versijas vairo mechanizmas veikia greitai ir tiksliai, nors jaučiamas pojūčio trūkumas su kelio danga. Automobilio posvyris posūkiuose yra labai nedidelis, Civic puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Tad sportiškas valdymo sąvybes naujokas išsaugojo.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2018-08-24
LX 4dr Sedan (2.0L 4cyl 6M)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Labai dažnai genda kondicionierius ir kiti dalykai, prastai surinktas automobilis
Pirmą kartą gyvenime nusipirkau visiškai naują 2017 Civic su 8 Km rida ir nuo pat pradžių buvau patenkintas juo, nors šie automobiliai yra šiek tiek pernelyg dideli. Per 3 savaites nuvažiavau apie 1800 kilometrų, tada pamečiau kondicionieriaus vamzdelį ir dar kažkokią kondyškės dalį iš apačios. Bet šeip ne taip sutvarkė man tą gedimą, kaip garantinį. Po mėnesio galinis salono kilimas atsilaisvino nuo rėmo. Po 13 mėnesių pravažiavus 70 000 kilometrų sugedo kondicionierius, o kaip tik buvo vasara. Garantinis remontas užtruko 2 mėnesius. Mano pirmojo visiškai naujo "Honda" pirma patirtis buvo visiškai neigiama patirtis, todėl niekuomet nepirksiu jokio naujo automobilio iš HONDA salono. Vienintelis įspūdingas įspūdis apie 2017 m. "Civic" - labai didelis ekonomiškumas, o visą kita yra galvos skausmas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-24
Už tokią kainą neįmonoma rast daugiau funkcijų turinčio automobilio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, tiksliai valdosi, ekonomiškas (jei koja nėra itin sunki), adaptyvinė pakaba labai gerai sugeria visus kelio nelygumus, automatas dirba švelniai.
Važiuojant kartais "krebžda" ta vieta, kur yra stoglangio atidarymo mygtukas. Analoginio FM radijo kokybė prastoka (sprendimas - jungtis radiją per telefoną su internetu). Nuo bosinių garsiakalbių ant didelio garso girdisi plerpimas duryse.
Prieš perkant rinkausi labai ilgai, skaitinėjau/žiūrėjau apžvalgas ne tik šio automobilio, bet ir konkurentų - VW Golf (daug važinėjau su paskutinės kartos Golf 1.4 TSI), Mazda 3, Ford Focus, Nissan Pulsar, Toyota Auris ir kt. Maniškis Civic 1.5 Sport Plus kainavo 26240€. Pabandžiau susiskaičiuot, kiek kainuotų paminėti konkurentai su tomis pačiomis funkcijomis kaip mano išsirinktas Civic, pvz., galinio vaizdo kamera, LED žibintai, aklosios zonos stebėjimas ir kt., praktiškai 1 prie 1 bandžiau suvest. Galiu pasakyt, kad nei vienas neprilygo Civic'ui funkcionalumo per kainą atžvilgiu, visi buvo brangesni arba gaudavosi, kad kaina panaši, bet variklis/trauka silpnesnė, ko aš nenorėjau. Golfas buvo artimiausias konkurentas, bet dėl kainos skirtumo ir dar šiek tiek naivaus (?) tikėjimo, kad japonai gamina ilgiau nei garantiją atitarnaujančius automobilius - įsigyjau Civic'ą. Automobilis iš tikro labai džiugina. Tie toliau paminėti minusai nėra tokie, kurie man labai trukdo, tiesiog paminėjau, kad perkantys žinotų ir suprastų - visi tokios klasės automobiliai turės vienokių ar kitokių minusų, juk perkat ne Audi A6, ne BMW 5 ir ne E klasės mersą, kurie kainuoja 2x daugiau. Interjero kokybę ir komfortą įvertinau 4 iš 5, nors nežinau ar turint omeny jo kainą galima taip vertint, tiesiog lyginu su visais savo vairuotais automobiliais. Registruokitės bandojamam važiavimui ir apčiupinėkit viską
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-07
Honda civic 2018 1,0 l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki trauka, lengvas valdymas, dinamiškumas, kokybiska salono apdaila.
Nepastebėjau
Įsigytas Honda Civic 2018 m 1,0 l varikliu. Automobilis puikiai elgiasi kelyje, elektroninės pagalbinės vairavimo sistemos(juostos išlaikymo sistema, pėsčiųjų apsaugos sistema, atstumo iki priešais važiuojančio automobilio išlaikymo sistema) veikia tiksliai ir labai palengvina vairavimą.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai