Markės
494 iš 1426
Honda CR-V 2011 - dabar
Honda CR-V, 2011 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Honda CR-V 2011 - dabarHonda CR-V 2011 - dabarHonda CR-V 2011 - dabarHonda CR-V 2011 - dabarHonda CR-V 2011 - dabarHonda CR-V 2011 - dabarHonda CR-V 2011 - dabarHonda CR-V 2011 - dabarHonda CR-V 2011 - dabarHonda CR-V 2011 - dabar
Honda kompanija buvo viena iš pionierių kuriant kompaktiškus visureigius nuo pat 1995 metų ir kad neatsiliktų nuo šių dienų tendencijų pristato naują CR-V. Naujokas atrodo kiek žaismingiau – priekis įgavo aštresnių linijų, o gale į akis krenta aštri šoninių langų linija, bei įdomūs 3D galiniai žibintai. Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai ir kiek nuviliančiai. Kogero kompanijos vadovai laikosi taktikos: „kol pardavimai sekasi gerai, nėra reikalo kažką keisti iš esmės“. Viduje automobilio prietaisų skydelio dizainas yra tipiškas Honda stiliaus – su akcentu į centrinę konsolę kur yra LCD ekranas, bei aukštai įtaisyta pavarų perjungimo svirtis. Interjeras netgi tapo erdvesnis bei gerokai tylesnis nei pirmtako. Vairas tapo itin „lengvas“ kas palengvina manevravimą prie nedidelių greičių, tačiau suteikia per mažai informacijos važiuojant įprastais greičiais. Automobilis yra komplektuojamas su 2.4 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu su 180 AG galia ir 240 Nm sukimo momentu, taip pat mažesniu 2.0 litro benzininiu varikliu, tačiau didžiausio dėmesio be abejo susilauks dyzeliniai 1.6 ir 2.2 litrų varikliai. Taigi naujasis automobilis yra žingsnis į priekį, tik ar nebus šis žingsnis per mažas?
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Aidas | 2014-12-29
honda cr-v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras pravazumas
-
labai geras automobilis iveikia daug kilometru viskas gerai kad butu tvarkinga
Pilnas atsiliepimas...
Savininkas | 2013-04-03
Honda CR-V 2.2 D Automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus , japoniška kokybė
Vairuotojo sėdynės koncepcija
Tai mano pirmas Honda automobilis .Nupirktas visiškai ekspromtu nes skubiai reikėjo automobilio.Nesu jokios konkrečios markės gerbėjas bet pirmenybę teikiu japonams , antrieji bus korėjiečiai , o iš bėdos aptingusiems europiečių gamintojams. Iš principo viskas CR-V tvarkoje .Nuvažiavus pirmus 10 tūkst.km įspūdžiai tokie. Salonas erdvės turi pakankamai.Sėdynių oda kombinuota su alcantara.Vizualiai nepasakyčiau kad labai gražu bet atrodo bus praktiška. Bagažinė 589 l . Bet tie litrai gaunasi daugiau į aukštį nei į ilgį ir plotį.Vasara kelionėse pamatysim ar nenuvils. Važiuoklė dirba sklandžiai ir pakankamai tyliai.Dėl patikimumo pamatysim kai nuvažiuosim 100 tūkst.Prieš tai eksploatuota Toyota nuvažiavo pirmus 100 tūkst. kilometrų be jokių pakabos remontų ( blogais keliais!).Hondai yra į ką lygiuotis. Greičių dėžė automatinė 5 pavarų.Tai pirmas mano "automatas" taigi neturiu su kuo palyginti.Manau kad 6 pavara nebūtų blogai dėl kuro ekonomijos.Persijunginėja sklandžiai , mane tenkina.Gal būna ir geriau , nesulyginęs nepasakysi. Kuro sąnaudos .Įvertinus kad tai SUV su savo nemenku svoriu ir AWD kuri aktyvuojasi žiemą manau pakankamai dažnai nes nė karto nepajutau kad prasisuktų ratai ( rašau kad manau nes nėra jokios indikacijos kada ji įsijungia , ir nėra jokio mygtuko įjungti , viskas tik automatiškai) , kuro sąnaudos toleruotinos.Mieste 9-10 l , užmiestyje važiuojant 120 km/h griečiu 6,5-7,0 l.Be abejonės su mechaninę dėžę sąnaudos butų mažesnės. Audio aparatūra 7 iš 10 balų.Stovi gamyklinis Subas .Jungčių USB ir t.t nepagailėta. Parkavimosi sistema erzina kai sninga , pradeda pypsėti reikia nereikia. Čia vėl pliusas TOYOTAI , su ja tokių problemų neturėjau. Kadangi vis pagalvodavau kad gerai butų minivenas su 4x4 tai realiai tokį ir gavau.Prošvaisa maža ( 16,5 cm) bet su mano gyvenimo stiliumi tai problemų nesukelia.Mieste siauruose gatvelėse galima drąsiai "lipti' ant bordiūrų. Labiausiai erzinantis dalykas vairuotojo sėdynė .Ji "pasodinta" žemai kaip lengvojo automobilio , surasti patogia pozicija man sekasi pakankamai sunkiai.Keistas gamintojo sprendimas nes tokio tipo automobiliuose norisi "džipiškos" sėdėsenos , o dabar sėdisi kaip sedane.Nors tik tai guodžia kad ir valdosi kaip sedanas , nėra jokio jausmo kad tai nemažas automobilis , atrodo kad Skoda Fabia vairą sukiotum. Variklis dyzelis 2,2 110kw. Sako kad Honda varikliai geriausi.Pagyvensim pamatysim . Prieš tai važinėjau su dyzeliu 2,2 100 kw. taigi į radikaliai į kitą lygį neperšokau.Traukos užtenka.Kuro sąnaudos irgi logiškos. Tik kaip supratau iš įvairių testų Rusijoje , kuriuos radau apie CR-V Youtube , benzininis 2,0 l motoras tandeme su automatu visiškas lavonas. Aš tos klaidos pirkdamas nedariau nors ir už motorą primokėjau 16 tūkst. litų viršaus. Dar anksti kažką teigti , nors pagal naujų aksesuarų kainas sprendžiant eksploatacija bus brangesnė nei Toyota. Manau SUBARU lygmenyje. Kiek žiūrėjau kainas CR-V antrinėje rinkoje tai nuvertėjimas nėra didelis.Kaip suprantu geras derinys Honda+SUV+Dyzelis.Žmonės tokius dalykus mėgsta.Geriau negu Dacia + sedanas+motoras 1,4 benzinas. Patarimas perkančiam nepirkti benzininio motoro.Nebent mėgstat andrenaliną lenkiant užmiesčio keliais ...Kai artės priešpriešais kitas automobilis o jūs niekaip negalėsit pabaigti manevro , prisiminsit mano patarimą.
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai