Markės
496 iš 1434
Honda CR-Z 2010 - dabar
Honda CR-Z, 2010 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)Viso įvertinimų: 2
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Štai automobilis, kuris kaip tikisi Honda padarys hibridinius automobilius "kietais"! Honda CR-Z (Compact Renaissance Zero) yra kompaktiškas sportiškas hibridinis kupė automobilis, kuris turi suderinti sportinių automobilių savybes su hibridinių ekonomiškumu. Automobilyje įdiegta įprasta šio japonų gamintojo „Integrated Motor Assist“ (IMA) hibridinė sistema, naudojama ir Honda Civic Hybrid, bei Honda Insight modeliuose. Keturvietis Honda CR-Z gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir hibride Honda Insight, tačiau kupė ratų bazė yra 115 mm, o ilgis – 295 mm trumpesnis (ilgis siekia 4080 mm, plotis – 1740 mm, aukštis – 1395 mm, o ratų bazė – 2435 mm). Automobilio svoris – 1196 kg. Honda CR-Z be jokios abejonės negali nepriminti kultinio devintojo ir dešimtojo dešimtmečių miniatiūrinio Honda CR-X kupė automobilio. Tai primena ne tik automobilio pavadinimas, tačiau ir dizainas - tai aštrių dinamiškų formų kupė su 2+2 sėdynių sistema. Detroito (JAV) automobilių parodoje pagaliau pademonstruota galutinė, gamybai paruošta versija, deja, neteko kai kurių koncepcinio modelio dizaino detalių ir tapo kiek "žemiškesnė", tačiau šarmo vistiek turi. Automobilio interjeras kiek panašus į Insight modelio (pvz. melsvai apšviestas prietaisų skydelis), tačiau negalima nepastebėti akivaizdaus dizaino stiliaus panašumo į sportinio Ferrari 458 Italia interjero stilių. Kogero tai patiks Honda gerbėjams. CR-Z varomas 1.5 L keturių cilindrų i-VTEC 110 AG benzininio motoro, sujungto su 14 AG elektros varikliu. Bendra hibridinės sistemos galia siekia 124 AG prie 6000 aps./min., maksimalus sukimo momentas – 174 Nm intervale tarp 1000 ir 1500 aps./min, o 100 km/val. greitį galima pasiekti per 9,7 sekundės. Pirkėjai gali rinktis iš 6 pavarų mechaninės greičių dėžės ir bepakopės transmisijos (CVT). Vidutinės kuro sąnaudos siekia 5,0 l/100 km, o CO2 emisija 117g/km. Dar daugiau, vairuotojai gali išsirinkti vieną iš trijų vairavimo režimų - ekonomiško „Eco“, įprasto „Normal“ bei sportiško „Sport“. Taip įtakojamas reagavimo greitis į akseleratoriaus paspaudimą, vairo stiprintuvo elgesys, IMA sistemos, bei klimato sistemos veikimas. Koks važiavimo būdas įjungtas, bus galima spręsti ir iš tachometro apšvietimo spalvos. Vėliau tikimasi bus paruošta ir Honda CR-Z modelio Mugen versija.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
CR-Z tapo 2010-2011 metų Japonijos metų automobiliu.

Laidoje „Top Gear“ automobilis buvo pripažintas 2010 metų geriausiu gamtą tausojančiu automobiliu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Domas | 2017-01-05
Crz 2011
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patogumas. Mažas, manevringas, gerai stovintis kelyje bei posukyje. Pakankamai galingas kaip tokiam automobiliui.
Brangios dalys.
Gražiai ir sportiškai atrodantis, ekonomiškas automobilis. Kaip ir visų hondų, nemirtingas. Ekonomiškas. Dalys brangios. Tuo labiau, gyvenant Lietuvoje dalis rasti ne itin lengva. Tai yra automobilio minusas, dėl kurio reiktų apsvarstyti ar verta pirkti. Tokia mašina turi patikti. Ji maža, netinka šeimai, ji nėra bmw. Tai smagiai atrodantis, sportiškas japonas. Kuris, manau, tikrai nusisekė.
Pilnas atsiliepimas...
Julija | 2016-08-17
Crz 2011
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, stilingas.
Netinkamas ilgoms kelionėms.
Akį traukiantis ir sportiškai atrodantis. Tausojantis gamtą, pakankamai ekonomiškas. Kaip tokiam automobiliui - galios pakanka mieste. Užmiestyje lenkimo manevrams yra boost mygtukas, bet dėja, įsijungus sport režimą jis ne kažką pagelbėja. Neturėjo jokio gedimo nuo pat pirkimo iš salono.
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai