Markės
498 iš 1426
Honda Del Sol 1992 - 1998
Honda Del Sol, 1992 - 1998
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.515% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 2
19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Honda Del Sol 1992 - 1998Honda Del Sol 1992 - 1998Honda Del Sol 1992 - 1998Honda Del Sol 1992 - 1998Honda Del Sol 1992 - 1998
Honda Civic del Sol yra dvivietis targa kėbulo automobilis su nuimamu stogu. Jis gaminamas ant Civic platformos ir pakeitė populiarųjį Honda CR-X. Ispaniškai “del sol“ reiškia “nuo saulės”, kas asociuojasi su nuimamu automobilio stogu. Kai kuriose rinkose automobilis buvo vadinamas tiesiog Honda del Sol. Bazinė versija vadinama ESi turi 1.6 litro SOHC 16 vožtuvų keturių cilindrų variklį su Honda VTEC technologija ir 125 AG galia. Galingiausia VTi versija turėjo 160 AG (119 kW) galios Honda DOHC VTEC B serijos variklį. Honda Civic del Sol yra patikimas, patogus dviems, ekonomiškas, smagus vairuoti atviras automobilis su palyginti nemaža bagažine ir nedidele kaina. Tačiau automobilis tapo gerokai sunkesnis nei prieš tai buvęs CR-X, todėl ne toks dinamiškas, o tarp retų gedimų pasitaiko saugos diržų ir antenos defektai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Evaldas | 2014-06-04
1.6 L benz 92kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimi varikliai, sportiska patvari pakaba, geras valdomumas, idomus dizainas.
barskantis stogas, detaliu trukumas naudotu detaliu rinkoje
Automobilis puikus tik amzius daro savo. Ispudingas salono dizainas ir ergonomika kaip 20m. Senumo automobiliui. Bagazineje vietos netruksta, aisku tam padeda stogo talpinimo mechanizmas ir galiniu vietu nebuvimas. Erzina stogo laisvumas duobetu keliu barska. Na ir rudis truputi lenda. D16Z6 92kW manyciau sekmingiausias Hondos D-serijos varikliu gamoje parodantis kiek imanoma isspaust is vieno skirstomojo velenelio VTEC varikliu. Islaikymas minimalus kolkas pakeisti tik tepalai aisku del tokios neblogos bukles reiktu padekoti buvusiems seimininkams. Ieskoti sveiko kebulo. Ir saugotis nesandariu kebulo gumu.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2009-06-03
Puikus automobilis merginoms
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas sportiškas su targa kebulu automobiliukas, ar daug tokiu rinkoje yra? Kaip nekeista gana talpus atsižvelgiant, kad tai dvivietis ir labai mazas auto. Gan patrauklus dizainas.
Silpnas variklis, mazas galinis langas, gana kieta pakaba.
Tai puikus antras automobilis, del suprantamu priezasciu jis netiks kasdienai. Automoilis atlieka pagrindine savo funkcija – yra atkreipainatis demesi, smagus ir beveik kabrioletas. Salia to sis automobilis tikrai nepaves, jei nuspirksi gero stovio. Tai isties patikimas, gerai suprojektuotas Honda modelis ir jei nesi klaustrofobiskas jis tikrai patiks. Dizainas sakyčiau moteriškas, taciau vaizdo negadina, o realybėje su 17 coliu ratlankaiais arba sužeminta pakaba išviso atrodo puikiai. Interjeras labai suspaustas, taciau atsisedus jautiesi patogiai, visi prietaisai labai patogiai isdestyti, zodziu jautiesi kaip nedideliame lenktyniniame automobilyje. Tiesa, ilipti išlipti labai nepatogu. Viduje yra keletas detuviu, taciau bardaciokas yra toks mazas, kad tik koki draudima ir galima patalpinti. Reikia pabrezti, kad automobilis nera sportinis – varikliai neitin galingi. Valdymas geras, posūkiuose gerai laiko kelia. Tik nereikia pamirsti, atsargiai vaziuoti per gulinčius policininkus, todel ziema sio automobilio as net nejudinu. Greiciu deze gerai ir tiksliai dirba. Keli minusai – langai gana stipriai rasoja ziema ir esant drėgnam orui, per uždedama stoga lasa vanduo (tai labai nemalonu, be to gali sugandi el. Prietaisus ar pan., be to gali susikaupti blogas kvapas), 1.6 sohc vtec variklis turi pakankamai galios, kad smagiai vaziuoti – visgi turi 125 AG. Taciau tiek galios nepakanka, kad vaziavima pavadintum sportišku. Vidutines sanaudos – gana nemazos apie 9l/100km. Kaip ir visos hondos automobilis gedimais pasigirti negali :) Pasikeiti pagrindini dirza, tepalus ir vaziuoji, vaziuoji, vaziuoji. Jokiu problemu su el.langais, užraktais, elektronikos bedu ir pan. Be to detaliu kainos nedideles, neskaitant kebulo.
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai