Markės
510 iš 1434
Honda Legend 1985 - 1990
Honda Legend, 1985 - 1990
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Pirmos kartos Honda Legend (gamybos metai nuo 1985 iki 1990) buvo gaminama ant 1985 metų Honda Accord bazės ir buvo pirmoji Honda su V6 varikliu. Su šiuo modeliu Honda norėjo įsiskverbti į tradicinę aukštos klasės europietiškų automobilių rinką. Pagrindinis Legend skirtumas nuo kitų panašios klasės japoniškų konkurentų - Toyota ir Nissan yra tas, kad Legend yra priekiniais ratais varomas automobilis. Honda Legenda niekada nebuvo plačiai pardavinėjama ir reklamuojama Europoje iš dalies dėl to, kad turi savo europietišką pusbrolį – Rover 800. Tai buvo pirma Honda turinti vairuotojo pusės oro pagalvę, saugos diržų įtempėjus, traukos kontrolės sistemą (TCS). Tai taip pat buvo pirmas priekiniais ratais varomas automobilis turintis traukos kontrolės sistemą. Legend turi sportišką dviejų skersinių svirčių pakabą tiek priekyje, tiek gale, o V6 variklis turėjo kompiuteriu kontroliuojamą kuro įpurškimą.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Tai pirmasis Honda automobilis su V6 varikliu.

Tai taip pat šios kartos Legend buvo pirmas priekiniais ratais varomas automobilis turintis traukos kontrolės sistemą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Vytautas | 2010-06-25
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, pasukamumas, dizainas, elektronika, trauka
Korozija, tepalų leidimas, kiek didokos kuro sąnaudos
Labai džiaugiuosi, turėdamas šį automobilį. Jau antri metai kaip važinėju su juo ir galiu pasakyti, kad į nieką jo nesiruošiu keisti. Taip, tai nėra naujas automobilis, todėl nėra ir puikus, turi savų trūkumų, kaip antai ABS sistemos gedimas ar tepalo leidimas. Kadangi automobilį pirkau pakankamai gerai prižiūrėtą, tai teko kur kas mažiau pinigų išleisti jo eksploatacijai. Surinkimo kokybė puiki, niekaip negaliu atsidžiaugti tų metų (1989 - ųjų) japonų inžinierių ir dizainerių išmone įvairių privalumų ir surinkimo atžvilgiu. Kad ir kokių problemų gali atsirasti, vis tiek privalumai jas nugalės, kaip pvz. galėtų būti lempų valytuvai su purkštuvais, perdegusios stabdžių lempos įspėjamasis indikatorius spidometre, priekinio lango valytuvų "paslėpimas" po kapotu, vairuotojo diržo pritraukėjas, kompiuteris automobilyje su indikatoriais, pagal kurio mirksėjimo pobūdį galima nustatyti tikslią bet kurios automobilio sistemos gedimo priežastį remiantis manual'u ir t.t. Pakankamai galingas ir gerai traukiantis. Labai svarbu prižiūrėti ir laiku keisti tepalus ir filtrus. Taip pat visas variklio tarpines, kad nepradėtų kalti kompensatoriai. Didesnių priekaištų varikliui neturiu. Automatinė greičių dėžė pas mane sutaria puikiai su varikliu. Galiu pasakyti, kad automobilis pareikalavo tam tikrų išlaidų, dabar esu išleidęs maždaug dukart tiek, kiek kainavo man automobilis, tai yra kiek daugiau nei 5000 Lt, bet tikrai žinau, kad verta ir reikia, nes geresnės mašinos dar nesu turėjęs. Patariu būtinai atkreipti dėmesį į koroziją, taip pat į visą elektroniką ir variklio darbą. Labai atidžiai apžiūrėti automobilį, patikrinti visą elektronikos paketą bei važiuoklę.
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2009-04-06
Honda Legend coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimo malonumas, erdvumas, variklio darbas bei garsas.
Korozija, kaip 2.7 litro variklis galetu buti galingesnis.
Tikrai geras, patvarus, patogus, isvaizdus, talpus automobilis. Savu laiku buvo laikomas aukstos klases automobilis kartais ir dabar nenusileidzia naujesnioms transporto priemonems savo privalumu skaiciumi (Oro pagalves, Abs, Autopilotas, Kondicionierius, Sildomos sedynes ir t.t) Kaip dvidesimties metu senumo 2.7 litro talpos V formos 6 cilindru variklis "ryja" nedaug. 12-14 litru mieste, priklausomai nuo variklio technines bukles, bei vairavimo stiliaus, uzmiestyje - 8-10 litru. Variklio gedimu nepastebjau. Vienintele problema - greiciu deze. Negaliu sakyti, kad tai yra legendu "liga", bet pries perkant reiketu atidziau apziureti greiciu dezes technini stovi. Detales nera brangios (aisku tai nera VW Golf) ir ju galima surasti daugumoje Japonisku autodetaliu parduoduviu. Manau po keletos metu paklausa (kartu ir kaina) turetu dideti, visdelto laikau H Legend retu automobiliu musu gatvese. Dar karta patarciau apziureti greiciu dezes technine bukle.
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai