Markės
702 iš 1912
Honda Legend, 1985 - 1990
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Pirmos kartos Honda Legend buvo gaminama ant 1985 metų Honda Accord bazės ir buvo pirmoji Honda su V6 varikliu. Su šiuo modeliu Honda norėjo įsiskverbti į aukštos klasės europietiškų automobilių rinką. Pagrindinis Legend skirtumas nuo kitų panašios klasės japoniškų konkurentų - Toyota ir Nissan yra tas, kad Legend yra priekiniais ratais varomas automobilis. Honda Legenda niekada nebuvo plačiai pardavinėjama ir reklamuojama Europoje iš dalies dėl to, kad turi savo europietišką pusbrolį – Rover 800. Tai buvo pirma Honda turinti vairuotojo pusės oro pagalvę, saugos diržų įtempėjus, traukos kontrolės sistemą (TCS). Tai taip pat buvo pirmas priekiniais ratais varomas automobilis turintis traukos kontrolės sistemą. Legend turi sportišką dviejų skersinių svirčių pakabą tiek priekyje, tiek gale, o V6 variklis turėjo kompiuteriu kontroliuojamą kuro įpurškimą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Honda automobilis su V6 varikliu.

Tai taip pat šios kartos Legend buvo pirmas priekiniais ratais varomas automobilis turintis traukos kontrolės sistemą.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Vytautas | 2010-06-25
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, pasukamumas, dizainas, elektronika, trauka
Korozija, tepalų leidimas, kiek didokos kuro sąnaudos
Labai džiaugiuosi, turėdamas šį automobilį. Jau antri metai kaip važinėju su juo ir galiu pasakyti, kad į nieką jo nesiruošiu keisti. Taip, tai nėra naujas automobilis, todėl nėra ir puikus, turi savų trūkumų, kaip antai ABS sistemos gedimas ar tepalo leidimas. Kadangi automobilį pirkau pakankamai gerai prižiūrėtą, tai teko kur kas mažiau pinigų išleisti jo eksploatacijai. Surinkimo kokybė puiki, niekaip negaliu atsidžiaugti tų metų (1989 - ųjų) japonų inžinierių ir dizainerių išmone įvairių privalumų ir surinkimo atžvilgiu. Kad ir kokių problemų gali atsirasti, vis tiek privalumai jas nugalės, kaip pvz. galėtų būti lempų valytuvai su purkštuvais, perdegusios stabdžių lempos įspėjamasis indikatorius spidometre, priekinio lango valytuvų "paslėpimas" po kapotu, vairuotojo diržo pritraukėjas, kompiuteris automobilyje su indikatoriais, pagal kurio mirksėjimo pobūdį galima nustatyti tikslią bet kurios automobilio sistemos gedimo priežastį remiantis manual'u ir t.t. Pakankamai galingas ir gerai traukiantis. Labai svarbu prižiūrėti ir laiku keisti tepalus ir filtrus. Taip pat visas variklio tarpines, kad nepradėtų kalti kompensatoriai. Didesnių priekaištų varikliui neturiu. Automatinė greičių dėžė pas mane sutaria puikiai su varikliu. Galiu pasakyti, kad automobilis pareikalavo tam tikrų išlaidų, dabar esu išleidęs maždaug dukart tiek, kiek kainavo man automobilis, tai yra kiek daugiau nei 5000 Lt, bet tikrai žinau, kad verta ir reikia, nes geresnės mašinos dar nesu turėjęs. Patariu būtinai atkreipti dėmesį į koroziją, taip pat į visą elektroniką ir variklio darbą. Labai atidžiai apžiūrėti automobilį, patikrinti visą elektronikos paketą bei važiuoklę.
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2009-04-06
Honda Legend coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimo malonumas, erdvumas, variklio darbas bei garsas.
Korozija, kaip 2.7 litro variklis galetu buti galingesnis.
Tikrai geras, patvarus, patogus, isvaizdus, talpus automobilis. Savu laiku buvo laikomas aukstos klases automobilis kartais ir dabar nenusileidzia naujesnioms transporto priemonems savo privalumu skaiciumi (Oro pagalves, Abs, Autopilotas, Kondicionierius, Sildomos sedynes ir t.t) Kaip dvidesimties metu senumo 2.7 litro talpos V formos 6 cilindru variklis "ryja" nedaug. 12-14 litru mieste, priklausomai nuo variklio technines bukles, bei vairavimo stiliaus, uzmiestyje - 8-10 litru. Variklio gedimu nepastebjau. Vienintele problema - greiciu deze. Negaliu sakyti, kad tai yra legendu "liga", bet pries perkant reiketu atidziau apziureti greiciu dezes technini stovi. Detales nera brangios (aisku tai nera VW Golf) ir ju galima surasti daugumoje Japonisku autodetaliu parduoduviu. Manau po keletos metu paklausa (kartu ir kaina) turetu dideti, visdelto laikau H Legend retu automobiliu musu gatvese. Dar karta patarciau apziureti greiciu dezes technine bukle.
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt