Markės
706 iš 1912
Honda NSX, 1990 - 2005
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 1
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Tai automobilis vertas atskiro aprašymo automobilizmo istorijoje. Honda NSX (Acura NSX Šiaurės Amerikoje ir Honkonge) yra sportinis dvivietis automobilis buvo gamintas net 15 metų. Jis turėjo centre sumontuotą V6 VTEC atmosferinį variklį ir galinius varomuosius ratus. Jo gamyboje ir vystyme dalyvavo F1 pilotas japonijas Satoru Nakajima, kuris vykdė užduotis susijusias su pakabos vystymu. Legendinis F1 čempionas brazilas Ayrton Senna taip pat dalyvavo NSX kūrime ir testavimuose Honda priklausančiame Suzuka žiede. Dėka jų NSX garsėja kaip puikios važiuoklės ir nepriekaištingo valdymo automobilis. Puiki Honda inžinerija bendradarbiaujant su McLaren F1 kompanija buvo įvertinta McLaren projektuotojo Gordon Murray, kuris sakė: "Tuo momentu kai aš vairavau NSX, visi pavyzdiniai automobiliai - Ferrari, Porsche, Lamborghini išgaravo iš mano galvos. Žinoma, automobilis, kurį mes kursime McLaren F1 privalės būti greitesnis negu NSX, bet NSX važiavimo kokybė ir valdymas bus mūsų tikslas". NSX buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turinti aliuminį kėbulą ir važiuoklę ir buvo vadinamas "kasdienis superautomobilis" dėka lengvo valdymo, kokybės ir patikimumo ko negalėjo pasiūlyti joks kitas superautomobilis. Tuo metu NSX turėjo daugiausiai AG iš vieno litro išspaudžaintį variklį pasaulyje. Nors automobilis turėjo „tik“ 3.0 L 270 AG variklį, tačiau jis sukdavosi virš 8000 aps/min ir 100 km/h pasiekdavo maždaug per 5 s Palyginimui tuo metu Ferrari 348 0-100 km/h pasiekdavo per 5.2 s. Buvo gaminama ir Type-R versija, kuri turėjo bekompromisiškai sumažintą svorį – garso izoliacija, garso aparatūra, visa oro kondicionavimo sistema buvo pašalinti, visa pakabos sistema pakeista. Sėdynės buvo pakeistos anglies pluošto Recaro sėdynėmis, lengvojo lydinio ratai buvo pakeisti kaltiniais Enkei firmos. Iš viso NSX neteko maždaug 120 kg svorio ir svėrė tik 1230 kg. Nors galia kitiems superautomobiliams prilygti ir negalėjo, tačiau trasoje NSX parodydavo charakterį. Pavyzdžiui japonų lenktynininkas ir testuotojas Motoharu Kurosawa 2003 metais pilotavo NSX-R legendiniame Nurburgring žiede, kurį įveikė per 7:56 ir tai toks pat laikas kaip ir Ferrari F360 Challenge Stradale. NSX-R puikiai pasirodė nepaisant to, kad turi 100 AG mažiau ir sveria 100 kg daugiau nei lentynėms orientuotas Ferrari (1180 kg). Vėliau NSX buvo atnaujintas ir gavo didesnį variklį - 3.2 L DOHC V6 su 290 AG galia. NSX buvo naudojamas kaip saugos automobilis F1 lenktynėse Suzuka trasoje, bei dalyvavo 24 valandų Le Mano lenktynėse 1994, 1995 ir 1996 metais. Nepaisant didelio amžiaus net ir šiandien NSX yra labai vertinami dėl etaloninio valdymo ir puikios kokybės, tačiau laikui bėgant jis tapo per silpnas lygiaverčiai konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Ferrari 348, F355, F360, F430, Lamborghini Gallardo ir Porsche 911.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Legendinis F1 čempionas brazilas Ayrton Senna dalyvavo NSX kūrime ir testavimuose Honda priklausančiame Suzuka žiede:


NSX buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turinti aliuminį kėbulą ir važiuoklę.

Savo laiku NSX turėjo daugiausiai AG iš vieno litro išspaudžiantį variklį pasaulyje. Nors automobilis turėjo „nedidelį“ 3.0 litrų 270 AG variklį, tačiau jis sukdavosi virš 8000 aps/min ir 100 km/h pasiekdavo maždaug per 5 s (palyginimui tuo metu Ferrari 348 0-100 km/h pasiekdavo per 5.2 s).

NSX buvo naudojamas kaip saugos automobilis F1 lenktynėse Suzuka žiedinėje trasoje, bei dalyvavo 24 valandų Le Mano lenktynėse 1994, 1995 ir 1996 metais.





Automobilis buvo gamintas net 15 metų.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
scorpio | 2010-02-27
apie hondą nsx
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
valdymas ir variklis
skirtas geriems keliams
Vokietijoje teko laimė išbandyti kelyje NSX. liko neišdildomi įspūdžiai. labai gerai stovi ant kelio. jautiesi kaip kad skrendi su F16. JĖGA.gaila , kad LIETUVOJE jų neteko matyti, o tuo labiau nupirkti. mano svajonių automobilis. tikrinti turbiną
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt