Markės
525 iš 1434
Honda S2000 1999 - 2009
Honda S2000, 1999 - 2009
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.014% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)72% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
S2000 turi priekyje įmontuotą variklį su galiniais varomaisiais ratais. Puikus derinys. Galingiausia versija turi atmosferinį 2.0 L F20C 4 cilindrų DOHC VTEC variklį išgaunantį net 247 AG (179 kW) galią prie įspūdingų 8600 aps/min ir 207 Nm/ 7500 aps/min sukimo momentą. Tai labai aukštų sūkių variklis. Šis variklis yra daugiausia AG išspaudžiantis iš vieno litro atmosferinis stūmoklinis variklis pasaulyje, išspaudžiantis 123.5 AG (92 kW) iš 1 litro. S2000 turi tvirtą X-formos monokoko rėmą siūlantį didelį keleivių saugumą ir puikų automobilio valdymą. Pakaboje naudojama garsioji Honda dviejų skersinių svirčių sistema puikiai tinkanti sportiškam važiavimui. Kompaktiškas ir lengvas variklis įtaisytas už priekinės ašies suteikią idealų automobilio balansą su 50:50 svorio pasiskirstymu. Vairuotojai liaupsina automobilį už valdymą, jautrumą, bei nebūdingą sportiniams automobiliams patikimumą. Galia ir kokybė yra beveik ideali. Tačiau interjeras nėra įspūdingas, o apie bagažinę buvo visai nepagalvota.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Pavadinimas „S2000“ reiškia automobilio variklio tūrį kubiniais centimetrais.

S2000 varomas galiniais ratais.

Galingiausia versija turi atmosferinį 2.0 L F20C 4 cilindrų DOHC VTEC variklį išgaunantį net 247 AG (179 kW) galią. Šis variklis yra daugiausia AG išspaudžiantis iš vieno litro atmosferinis stūmoklinis variklis pasaulyje.

S2000 buvo visuotinai giriamas tiek vairuotojų, tiek žiniasklaidos, todėl nenuostabu, kad pelnė daugybę įvairių apdovanojimų. Keletas jų:
  • Išrinktas tarp geriausių dešimties 2000, 2001, 2002 ir 2004 metais (žurnalas „Car and Driver“);
  • Išrinktas pačiu geriausiu vairuotojų apklausose 2004, 2005, ir 2006 metais (laida „Top Gear“);
  • Išrinktas geriausiu prieinamu sportiniu automobiliu 2008 ir 2009 metais (žurnalas „U.S. News & World Report“);
  • F20C variklis pelnė geriausio tarptautinio variklio titulą 5 metus iš eilės (2000-2004) kategorijoje nuo 1.8 iki 2 litrų;
  • Išrinktas pačiu geriausiu vairuotojų apklausose 2002, 2004, 2005 ir 2007 metais (svetainė Edmunds.com).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
laimius | 2009-03-06
Tai mano megstamiausias automobilis koki tik teko vairuoti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nuostabiai valdomas, su puikiu aukstu sukiu varikliu rodsteris. Labai sportiskas, smagus vairuoti, be to jis atrodo ne maziau puikiai. Viskas skirta tik vairuotojui ir smagumui. Be to automobilis turi gerai zinoma Honda patikimuma!
Automobilio kaina labai didele. Erdvumo ir vietos bagazui cia ieskoti neverta. Kiek truksta galios prie zemu apsuku.
Tai tikras vairuotojo automobilis. 6 pavaru greiciu deze, puikus variklis. Begiu perjungimas labai tikslus, o rankenos eiga labai trumpa. Interjeras sukurtas su mintimi. Nors jis paprastas, neturi visokiausiu prietaisu (kam ju reikia tokiame automobilyje?), taciau ziurisi maloniai, viskas pasiekiama labai lengvai, na viskas po ranka. Puikios sedynes, odinis vairas, sportiski pedalai – visa tai originalios detales. Smagus interjeras. Minusai – nera bardacioko, galetu buti kokios nors detuves duryse. Pakaba tokia kokia turi buti pas sportini automobili – nors ji standi, bet baisiai kieta nepavadinciau. S2000 kelio laikosi idealiai, nera jokiu kebulo svyravimu visiskai. Jauciama, kad tu istikruju automobili laikai savo rankose, jauciamas kiekvienas posukis, asfalto idubimas. Automobilis neskirtas nuvaziuoti is tasko A i taska B. Automovilio valdymui ivertinti truksta skales. S2000 neturi jokiu pagalbiniu elektronikos sistemu, nes jos cia tik maisytu. Beje, originali garso sistema yra labai prasta. Automobilio stoga galima nuleisti per 6 sekundes. Siaip stogas yra is audeklo, todel automobilio tikrai nepuosia, o plastikinis galinis langelis yra nieko vertas. Taciau buvo gaminami variantai ir su stikliniu langu. Dizainas man yra beveik idealus, neizvelgiu nei vieno trukumo – labai dinamiskas, agresyvus ir puikiai atitinka automobilio charakteri. Variklis: tai nuostabus agregatas. Is 2 litru atmosferinio variklio isspausta virs 200 AG. Paprasciausia su niekuom negaliu palyginti. Iki 6000 apsuku variklis panasus i daugeli kitu Honda varikliu, taciau virsijus sia riba VTEC kerta kaip reikalas – spaudzia prie sedynes iki pat 9000 apsuku! Sitas malonumas atsieina tik 9-12 litru/100km. Kaip bet kokiam vidutines klases automobiliui, o dinamika yra nesulyginama. Variklio minusai – mazas sukimo momentas prie zemu apsuku. Normaliai vazinejant galios nepajusi. Be to daznai varikli sukant iki aukstu apsuku tenka dapilineti nemazai tepalo.
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai