Markės
557 iš 1434
Hyundai i40 2009 - dabar
Hyundai i40, 2009 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Šeštos kartos Sonata (Europos rinkose vadinamas i40) kaip ir paskutinieji Hyundai modeliai "vilki" sėkmingai vystomą šios kompanijos stilių vadinamą "skulptūriška tėkme". Automobilio dizainas nė trupučio neprimena savo pirmtako - jis tapo labiau aptakus, švelnių persipinančių linijų. Sedanas, savo kėbulo formomis, panašus į ketverių durų kupė automobilius, tokius kaip Volkswagen Passat CC ar Mercedes-Benz CLS. Automobilis ne tik ženkliai išaugo, tačiau tapo galingesnis, saugesnis ir ekonomiškesnis. Tai vienas svarbiausių Hyundai modelių, todėl privalo tinkamai reprezentuoti kompaniją ir brėžti standartus, kurie vėliau bus diegiami mažesniuose modeliuose. Interjere dominuoja panašios linijos kaip ir automobilio eksterjere - sklandžios linijos nuteikia ramiam kruizinimui, dizaino idėjos gal ir ne naujos (panelės forma, prietaisų apšvietimas kiek panašus į Honda Accord), tačiau žiūrisi harmoningai ir labai prabangiai. Ar tai tikrai Hyundai? Visi i40 turi ne tik kokybišką interjerą, tačiau ir nemažai komforto įrangos, bei kitų prabangesniems automobiliams būdingų atributų - standartinę iPod jungtį, Bluetooth laisvų rankų įrangą. Brangesni išpildymai turi solidžią garso aparatūrą, dviejų zonų klimato kontrolę, lakuotą interjero detalių apdailą, pavarų perjungimo svirtis už vairo, navigacinę sistemą su lietimui jautriu ekranu ir t.t. Automobilis gaminamas iš karštai štampuoto itin stipraus plieno. Nors i40 turi vos keletą variklių, tačiau jie turėtų patenkinti daugelio poreikius. Tai 2.0 litrų Theta II MPi benzininis agregatas su 165 AG galia, 202 Nm sukimo momentu ir tiesioginio įpurškimo Theta II GDI 2.4 litro keturių cilindrų dyzelinis variklis su 201 AG galia. Abu varikliai taip pat yra komplektuojami su naujomis šešių pavarų automatinėmis pavarų dėžėmis. Manoma, kad naujoji i40 turės ir hibridinę pavarą naudojančią naujai sukurtą ličio polimero baterijų technologiją. Panašu, kad Hyundai-Kia koncernas ne be reikalo taikosi įsiterpti tarp autopramonės galingųjų ir bando tai pasakyti garsiai.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2017-04-13
Neypatingas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus.Ekonomiskas.Patikimas
Nepatogios sedynes.
Grazus is isores.Salonas atrodo graziai. Labai nepatogios sedynes. Sunku atreguliuoti vairuotojo sedyne.Kieta vaziuokle jauciasi visos duobeles. Galiniai..stopai.. nesandarus palijus lietuj rasoja. Automobiliui dar nesibaigusi garantija.Pagal garantija nekeicia ..stopu.. kol neuzrasoja 70 procentu. Ta pati liga kankina ir KIA modelius kiek teko skaityti.Neveikia automatinis start-stopas sankryzose. Servise neranda ligos. Remontuoti neteko. Patikrinti ar nerasoja stopai ir pr.faros.
Pilnas atsiliepimas...
nerkus | 2012-02-24
korejietiska D klase
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Interjeras, sedynes, eksterjeras,salono erdve, bagazine, garso izoliacija, turtinga standartine iranga,taupus dyzeliniai varikliai
galetu buti didesne prosvaisa
Automobilis ne mano, del to negalesiu aprasyti eksploatacijos kastu ir patikimumo. Atsiliepimas paremtas test drive'u, ir palyginimu su kitais bandytais automobiliais. Automobilis lyginamas tik su D ir D+ klases modeliais panasiu metu. Tikiuosi kam nors sis atsiliepimas pades renkantis nauja arba naudota auto. Eksterjeras:cia aisku skonio reikalas, bet tiek sedanas tiek universalas man atrodo labai israiskingai ir graziai, ir yra pastebimas ir tikrai nepaskesta tarp tukstanciu kitu automobiliu. Ypac gerai atrodo LED apsvietimas nakti. Interjeras: cia hyundai padare milziniska zingsni i prieki ir manau pralenke daugeli japonisku auto ir kai kurias vokiskas. Is japonisku tik honda accord interjeras palieka panasu kokybes ispudi,gal net geresni. Labai prabangiai (ypac nakti) atrodo melynos spalvos prietaisu skydelio ir mygtuku apsvietimas; medziagos minkstos ir aukstos kokybes. Beje "autoase" nuotraukos idetos modelio Hyundai Sonata skirto Amerikos ir Rusijos rinkai, kurio ir interjeras ir exterjeras gerokai skiriasi. Surinkino kokybe auksto lygio, niekas nebarska, netraska, nu iki IDEALO manau reiketu atsisakyti dazyto plastiko sidabro spalvos, kurio laimei yra labai nedaug ir jis bendro vaizdo negadina;ir sujungimo atstumas tarp priekiniu dureliu ir paneles to pacio plastiko nera idealiai proporcingas. Bet vel gi pabreziu tada interjeras butu idealus MANO akimis ziurint. Beje dazytas aliuminio imitacijos plastikas yra daugelio automobiliu gamintoju minusas,net ir liukso klases priklausomai nuo komplektacijos tokiu kaip Audi, MB, BMW, Jaguar. Sedynes - vienos patogiausiu kokiose man teko sedet, na gal tik volvo s60 iki 2009 m patogesnes,beje Accord taip pat labai patogios tik labiau sportinio profilio. Sedynes turi nebloga sonini prilaikyma ir mano manymu idealiai isprofiliuotos, plius standartinej komplektacijoj turi elektrini valdyma. Prietaisais naudotis paprasta ir patogu. Elektrinis rankinis stabdis labai patogus. Standartine garso aparatura skamba ganetinai neblogai, nors klausiau tik radijo. Prieky vietos uztenka, o gale jos per akis, panasiai kaip mazda 6 ar VW passat ar Subaru Legacy. Accorde ir Avensis gerokai maziau. Sedynes gana patogios, nulenkiamos su porankiu ir puodeliu laikikliais. Bagazine gana didele ir patogi. Garso izoliacija: labai gera, dyzelinio variklio praktiskai nesigirdi esant mazoms apsukoms, nuo isores triuksmo taip pat gerai apsaugota, taip pat ir pakabos darbo esant prastiems keliams beveik nesigirdi. Teko vaziuot su Lexus IS 2008 m dyzeliu, ten garso izoliacija prastesne. O kaip nekeista atnaujintam toyota avensis siek tiek geresne,bet tik del geresnes pakabos darbo izoliacijos, o variklio darbas ir isores triuksmas izoliuotas panasiai. Beje sedano garso izoliacija geresne nei universalo. Pakaba: vaziavau su 16 rad. ratais. Pakaba amortizuoja pakankamai neblogai, bet nera nei ypatingai komfortiska nei ypatingai standi, sakyciau aukso vidurys, nors man komforto visada labiau norisi. Accord, Lexus IS pakaba kietesne, Avensis panasiai. Vairas: nustatytas ramiam vaziavimui, esant mazam greiciui labai lengvas ir malonus, didejant greiciui - sunkeja, kaip ir visu auto. Bet, kaip minejau, nera astrus - greiciau atsipalaidavimui, nei sportiskam vairavimui. Transmisija: mechanine, pavaru perjungimo svirtis patogi, begiai jungiasi tiksliai, beje sustojus prie sviesoforo variklis automatiskai issijungia (start stop sistema). Tai tiek trumpai. Variklis 1.7 dyz su mechanine transmisija, traukos uztenka, kuro sanaudos deklaruojamos mieste 5,3, uzmiesty 4,1, norisi tiket, bet kiek faktiskai nezinau. Kiek tekosi dometis literaturoje, skaityt atsiliepimus Hyundai nuvertejimas gana didelis del neprestizinio firmos ivaizdzio,bet cia tik laiko klausimas, nes kokybes atzvilgiu ji stipriai tobuleja, tuo tarpu kai kiti gamintojai (aisku ne visi) stovi vietoje. Remonto kainos mazesnes uz japonisku, prancuzisku, ir "premium" vokisku auto. Pratestuot pries perkant. Zinoma devetu auto dar nera ir manau ilgai dar nebus:) Nors mano manymu tai geriausias kainos kokybes santykis D klases kategorijoje uz tokia kaina, beje esu bandes ne tik avensi, accorda ar IS...:)
Pilnas atsiliepimas...
 
Hyundai modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    i10i10
  Maži   AccentAccentAccent
   Getzi20i20
  Kompaktiniai    ElantraElantraElantraElantra
   i30i30i30
    Ioniq
  Vidutiniai   SonataSonatai40
  Dideli    GrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai    GenesisGenesis
   Equus 
  Kupė   CoupeCoupeCoupe  Veloster
   Genesis Coupe 
  Mini krosoveriai     Kona
  Krosoveriai    Santa FeSanta FeSanta Fe
   Tucsonix35Tucson
  Visureigiai    Terracan  
   ix55 
  Mini vienatūriai    Matrixix20
  Vienatūriai   Trajet  
  Dideli vienatūriai   H-1 H-1
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai