Markės
564 iš 1434
Hyundai Santa Fe 2001 - 2007
Hyundai Santa Fe, 2001 - 2007
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Hyundai Santa Fe yra vidutinio dydžio SUV gaminamas ant Hyundai Sonata platformos. Automobilis pristatytas 2001 metais yra pirmasis Hyundai SUV automobilis ir tapo kertinis akmuo kompanijos pertvarkymo programoje 1990-ųjų pabaigoje. Nepaisant kritikos gautos iš žurnalistų dėl automobilio neįspūdingo dizaino, Santa Fe buvo labai populiarus Amerikos rinkoje. Visureigis buvo tiek populiarus, kad kartais Hyundai turėjo problemų su atstovų aprūpinimu šiais automobiliais. Santa Fe tapo geriausiai parduodamu Hyundai ir stipriausiai prisidėjo prie Hyundai markės pasisekimo Jungtinėse Valstijose. 2007 Santa Fe Hyundai modelių gamoje stovi tarp mažesniojo Tucson ir Veracruz modelių. Automobilis savininkų tarpe yra vertinamas už saugumą, patogumą ir patikimumą.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
Hyundai Santa Fe | 2014-03-01
2002 Hyundai Santa Fe 2.4 4wd Manual
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patvarus, patogus.
Griozdiskas, kietos mediziagos, salono apdailos detales.
Automobilis prabeges virs 260000km. Automobilis subalansuotas Lietuvos rinkai, LABAI patvari vaziuokle, geras pravazumas, auksta sedesena, automobilis pigus, pigi eksploatacija, nedideles kuro sanaudos, daug vietos tiek salone tiek bagazineje. Isores dizainas savotiskas. Salono dizainas nezavi, viskas paprasta bet labai erdvu, paprastos kietos medziagos kurios yra labai patvarios ir po 260000km nesimato nei ant sedynes nei ant pavaru permetimo svirties ar mygtuku nusidevejimo pozymiu. Auksarankiam atsukus rida iki 120000km butu galima patiketi, kad tiek ir nuriedejusi. Sedynes odines sildomos, patogios, ir po 5 valandu vaizavimo nugara nepaskausta. Cruiso kontrole veikia kaip turi veikti, ekonomiskaiusiai pencininko rezimu 7,3ltr bet vidutiniskai kuro sanaudos 8.2 - 8.5ltr benzino. Kaip su visalaika varanciai 4 ratais tikrai nedideles kuro sanaudos. Teko ir nuo kelio nuslysti i pusnis ir isvaziuoti be jokios pagalbos, tad auto tikrai veikia kaip turi veikti. Garso izoliacija nera gera, audio sistem irgi nera pati geriausia. Valdymas bei vairo paklusnumas geras, apsisukimo amplitude labai didele, mazoje aiksteleje gali sudaryti keblumu parkuojantis, bet matomumas labai geras. Apie kebula atsparuma korozijai sunku ka pasakyti, ant savo auto radau viena vieta prie galinio skelscio kur rudys pradejo lysti. Variklis dirba graziai, tepalai 5-30w. Dirzelius ir guolius rekomenduojama keisti kas 60000km ir tos rekomendacijos reikia klausyti, nupirkes keiciau iskarto nors po paskutinio keitimo nebuvo prabeges dar 60000km o visi guoliukai jau snekejo. Variklis turi 107kw, bet to visiskai nepakanka dinamiskui vaziavimui, pamirskite visa dinamika! Is vietos isvaziuoja turi jegos, bet trasoje tai nerangus ir begalios visiskai. Pries lenkiant turite isitikinti ar saugu, nes galios rezervo tiesiog nera. Net i kalna vaziuoja nenoriai, reikia mazinti pavaras, bet nereikia nieko tiketis is tokio didelio kebulo ir 107kw variklio. Praviaziavau tik 15000km nuo isigijimo, keiciau dirzus ir guolius bei hidraulini itempeja, vandens pompa ir visus skyscius su nedideliu priekines vaziuokles remontu bei granatos gumu ir galinio tilto kryzmes keitimu apie 2000ltl (su darbu ir dalimis bei skysciais). Sis modelis buvo labai gausiai parduotas, tad ju antru ranku prekyboje yra labai didelis pasirinkimas, o tai labai apsunkina ieskant geros bukles automobilio. Nemanau kad verta bijoti tos variklio ridos, kaip jau minejau labai patvarios salono dalys tad tas automobilis su 140000km is tikruju gali buti prabeges 360000km. Automobilis labai patvarus ir kantrus, zinoma jau senas, bet vertas demesio tiem kas iesko tikrai patvaraus ir nenuviliancio auto.
Pilnas atsiliepimas...
Hyundai | 2014-01-20
Santa-Fe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera, minkšta važiuoklė. Geras valdymas. Maža kaina. Greit pašyla žiemą.
Pigus salonas. Variklis galėtų būti ir geresnis.
Maža kaina. Puiki važiuoklė. Salone prabangos nerasite. Vairo ratas nusilupa, reikia restauruoti. Reikalauja labai kokybiško dyzelinio kuro. Važiuoja ir su prastu, bet šaltas dūmija. Kadangi pirkau pravažiuotą 120 000 km tai dar išlaidų neturėjau. Susirasti su kuo mažesne realia rida. Matosi iš variklio skyriaus stovio.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2009-12-17
Santa fe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis sunkus ir turi ta rimtumo pojuti. erdvus. ir patikima viskas apart varikli.
pigus salonas ir nesportiskos priekines sedynes. juokingai mazi gamykliniai ratai
Geras vidutinio dydzio SUV. automobilis pagamintas pagal sena recepta. daug skardos ir mazai nesamoniu. taigi dideliu prabangos atributu nera bet turi ta pojuti kad sedi tikrai ne popieriniam auto. pigokas salonas minusas. vaziuokle gali islaikyt bet ka. korozija praktiskai swetima. paemus gero stovio santa ir investavus i salona ir garso izoliacija keleta tukstanteliu tikrai butu lygevertis varzovas gerokai brangesniem konkurentam. tiesa sedynems truksta soninio prilaikymo. o automobilis tikrai valdosi lb puikiai. minusas tas kad is gamyklos isvaziuoja su juokingai mazais ratais. pas mane stovi 215/70r15. bet puikiai telpa 255/55r18. ka as ir uzdesiu. variklis sukele tik galvos skausma. bet is dalies pats ji ir sugadinau. patarimai norinciam isigyti. nelyskit prie dyzelines versijos. reikalauja itin geros kokybes tepalo kuro. be to laiku reikia keist VISUS filtrus ir siaip jokiu budu neapleist sio variklio prieziuros. pats turiu toki. laiku nepriziurejau tai ir turiu beda. o remontas kosmiskai brangus. bet manau kad ir benzai tokie pat. siaip kiek kalbejau tj visi savininkai kurie laiku priziuri viska apie problemas sio auto net nera girdeja. kaip ir visi koriejieciai kainos nelaiko. as pats i varikli sukisau daug. bet kadangi noriu tiuninguot auto tai nelabai suku galva. siaip tai auto entziastam norintiem vietoi to kad pirkt prabangu suv jau is gamyklos pasiimt pigesni ir pasidaryt pagal savo skoni. mano dyzeliukas kuro ima gan daug. mieste apie 10. nors ir 2 litrai turbo. skamba kaip daug bet auto sveria apie 2 tonas. be to mano kuro purkstukai susideveja del to papildomi litrai atsiranda. jej butu viskas tvarkoi tj manau apie 8 gal but. tik neissigaskit. kaip jau minejau pats varikli sugadinau pildamas belekoki kura ir laikiu nekeisdamas tepalo. karta pravaziavau apie 40000 tukst. su vienu uzpylimu. Kaip jau minejau auto rekomenduociau entuziastui kuris galetu skirt siam auto meiles ir pinigu. nes is gamyklos jis tikrai neisbaigtas. bet jam nedaug reikia kad sublizgetu.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2008-12-29
Hyundai Santa fe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai geras visureigis. Viduje patogu pakankamai vietos. Isvaizda gera. Trauka tikrai labai gera. Pries perkant visi man jy keike sake nespesi taisyt, iki siol vazineju be problemu. 2,7 24v DOCH Keiciau tepalus, filtrus, kolkas daugiau nieko.. Benzina tikrai megsta pavalgyt, bet isidejau dujas ir problemos issprestos.
Pilnas atsiliepimas...
Alnetas | 2008-08-09
Santa Fe 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaladeles keiciau pats, ju kaina apie 60 Lt (geru), traukes kainavo po 30 Lt, taciau ju keitimas 300 Lt, nes visa priekine pakaba reikia ardyt, taip jau padaryta. Per metus dar pakeiciau tepalus ir filtrus, kainavo apie 200 Lt. Siaip labai geras auto, tik kuro sanaudos gan dideles, nes pastoviai 4 WD 2,7 24v DOCH Galines kaladeles, vairo stabilizatoriaus traukes, tepalai ir filtrai
Pilnas atsiliepimas...
 
Hyundai modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    i10i10
  Maži   AccentAccentAccent
   Getzi20i20
  Kompaktiniai    ElantraElantraElantraElantra
   i30i30i30
    Ioniq
  Vidutiniai   SonataSonatai40
  Dideli    GrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai    GenesisGenesis
   Equus 
  Kupė   CoupeCoupeCoupe  Veloster
   Genesis Coupe 
  Mini krosoveriai     Kona
  Krosoveriai    Santa FeSanta FeSanta Fe
   Tucsonix35Tucson
  Visureigiai    Terracan  
   ix55 
  Mini vienatūriai    Matrixix20
  Vienatūriai   Trajet  
  Dideli vienatūriai   H-1 H-1
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai