Markės
564 iš 1426
Hyundai Santa Fe 2007 - 2012
Hyundai Santa Fe, 2007 - 2012
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.26% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 7
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Hyundai Santa Fe 2007 - 2012Hyundai Santa Fe 2007 - 2012Hyundai Santa Fe 2007 - 2012Hyundai Santa Fe 2007 - 2012Hyundai Santa Fe 2007 - 2012
Naujos kartos Santa Fe prisistato su šiuolaikiniu, patraukliu dizainu. Puikiai valdomas posūkiuose, komfortiškas ir tylus – visureigis ženkliai geresnis už savo pirmtaką. Saugumo įranga: elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESC), šoninės užuolaidų tipo oro pagalvės visoms sėdimų vietų eilėms, padangos slėgio matuoklis, ABS – visa tai standartinė įranga. Santa Fe saugumas įvertintas 5 žvaigždutėmis pagal NHTSA. Interjere prietaisų skydelis apšviečiamas mėlynai (skirtingai nuo žalios spalvos naudotos ankstesniuose Hyundai modeliuose), naudojamos medžiagos kokybiškesnės. Visureigis nėra tikras bekelės specialistas, tačiau yra geras pasirinkimas važiuojant blogu oru dėka AWD sistemos. Automobilis turi trečiają sėdynių eilę, nors vietos čia tikrai nedaug. Bendrai automobilis tapo labai sėkmingu Hyundai kūriniu ir yra labai vertinamas savininkų dėl komfortiško važiavimo, gausios įrangos ir puikaus kainos ir kokybės santykio.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
Martynas | 2015-03-29
Hyundai Santa Fe II
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos, nebrangi važiuoklė (kartas nuo karto šarnyrus reikia pasikeisti), patikimas variklis, patogus.
Nusilupančios priekinės grotelės, kas 150k km subyrantis smagratis, lašantis kuro siurblys.
Patogus ir patikimas automobilis. Variklis dirba nepriekaištingai. Pakankamai nebrangios detalės. Neadekvačiai pigus automobilis vertinant kokybę ir klasę. Vertėtų pirkti su subyrėjusiu smagračiu (+ sankaba), nes tada galima pasiderėti dėl kainos, o susiremontavus bus garantija dėl ateinančių 150k km, kad nebebus didelių (1500 €) išlaidų. Kuro siurblio rem komplektas su darbais 50€. Didesnę išliekamąją vertę turės 4x4 variantas ir mažesnės kuro sąnaudos mechaninės dėžės.
Pilnas atsiliepimas...
Rimas | 2015-03-29
NEBRANGUS EKSPLOTUOTI, KOKYBIŠKAS, GERAI VAŽIUOJA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus,talpus,detaliu,remonto kainos nesikandžioja, metai laiko vazineju,nesigailiu,kad pirkau.
nežinau
Pirkau 130 000 tūkstančių (buvo daužta), 2 varančių, dėžė mechaninė, 2006 metų Hyundai Santa Fe. Kadangi daug važinėjau su panašiais kitų modelių ( Toyota, Mitsubishi, Nissan) visureigiais, todėl į Hyundai visuomet žiūrėjau skeptiškai, bet pabandęs likau labai nustebintas šiuo auto, nes jo kokybė ne tik, kad neatsilieka, bet ir gerokai lenkia kitus 2006-2008 metų visureigių modelius. Per metus laiko pakeičiau tik pagrindinį diržą, priekines kalades ir smagratį. Kainos ne tai, kad nesikandžioja, bet ir gėdingai nebrangios. Pvz. pagrindinis diržas kainuoja pie 90 eurų, kaladėlės apie 15 eurų, visi filtrai (tepalo, oro, salono, kuro) apie 30 eurų, smagratis su visu komplektu 700 eurų, bet per pus pigiau restauruoja. Žodžiu eksplotacija vos ne pigesnė nei VW, o važiuoji tarsi su prabangiu BMW ar Mersedes. Man gal šiek tiek kietokas, bet kitiems tai patinka. Apdailos detalės kokybiškos, garso aparatūra nebloga, odinės sėdynės kokybiškos (vėdinamos), ypatingai jaučiasi tai vasarą, didelė bagažinė. Kadangi važinėju daugiausiai mieste, tai specialiai rinkausi 2 varomais, o be to ir kuro kur kas mažiau nei su keturiais. Tad ryja apie 9 l. ramiu važinėjimu, paspaudus ar prastovint kamščiuose pakyla ir iki 10 l. Siaip apibendrintai - auto uz tokia kaina pavykęs. papildomai lengvai pačipavau, tai variklio galios per akis, net tiek ir nereikia realiai. Patinka tai, kad per metus auto nenuvertėja kaip koks vw ar audi Prieš perkant nepagailėti pinigėlių ir patikrinti visą automobilio istoriją, o po to ir techninę būklę.
Pilnas atsiliepimas...
liesas | 2015-02-14
variklio prieziuros ipatumai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus,talpus,ekonomiskas pakankamai,detaliu,remonto kainos proto ribuose,metai laiko vazineju,nesigailiu,kad pirkau.
nezinau
normaliai,paprasta patogi masinele,nereikalaujanti dideliu remonto sanaudu. siandien isitikinau,kad butina imti lauk karteri ir plauti tepalo siurblio filtra,gerai,kad paklausiau meistro patarimo ir nepagailejau 200 e.cia su tepalais naujais,ka rado nuemes karteri ziauru,95 % sietelio uzlipes,bet kuriuo metu galejo buti STOP.tada jau ne 200,o 2000e.kainuotu. 8 l.sociai man.biski miesto kabinu,biski autostrados,kasdien apie 60 km. Uzvedus,ziuret per kiek laiko uzgesta variklio lempute,iskart turi uzgest.Sako,kad 6 pavaru mechanines dezes prastos,pas mane 5.Ikelsiu foto,kaip atrode tepalo siurblio sietelis.
Pilnas atsiliepimas...
Isbandziau | 2014-09-04
Geras kainos ir kokybes santykis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, manevringas, patogus, paprastas
Neekonomiskas, greicio deze
Turejau Hyundai Santa Fe: 2007m, 2.2D, 114kw, automatas. Pirkau 90.000 km, pardaviau 170.000 km. Per du metus tokios problemos: mire apatinis smagracio daviklis (ar kazkas panasaus) - fakto auto pakeitimas 1500 lt, keiciau generatoriu, pastoviai perdeginedavo gabaritai, tai po to net nebekeisdavau, pjoviau lauk kietuju daleliu filtra, nes jokios regeneracijos realiai nepadejo (visiskai uzsikiso prie 150.000 km). Ir siaip visokiu vaikisku ligu - nustojo veikti vairo knopkes, pradejo mirgeti langu pakelimo mugtuko lempute, pradejo plerpti kolonke, sugedo vienas parktroniko daviklis ir t.t. Auto nuo pat pirkimo nebuvo dauztas, nes pirkau is pazistamo ir tiek jis tiek as priziurejom pas dyleri servise, darem visus aptarnavimus. Dyzelio mieste (vilnius su savo kamsciais) - 14 litru, trasoje - 9 litrai iki 120 km/h, po to + litras uz kiekviena 10 km/h. Siaip apibendrintai - auto uz tokia kaina vykes. Gal tik automatas galetu buti geresnis, nes dirba kazkaip keistai. Siek tiek variklis galetu buti galingesnis. Garso izoliacija - ok, aparatura - ok, detaliu kainos - normos ribose, kasko draudimas - kapeikos. Auto palyginti minksta, manevringa, vaziuoti patogu. Pravazumas - zvejybai pilnai uzteko. Truksta traukos is vietos, nekokia greiciu deze Pirkau uz 40.000 lt, po 2 metu pardaviau uz 30.000 lt (nuvaziavau 80.000 km) Netikekit ka raso internete apie kuro suvartojima. Vidutines sanaudos - nuo 10 litru ir i virsu, kas yra daugoka tokiam auto. Sanaudos labai nepatiks tiems, kas vazineja didesniu nei 120 km/h greiciu, apie miesto rezima net nekalbu
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2013-07-22
Nebrangus eksplotuoti, talpus, nedidelės kuro sanaudos.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, nedidelės kuro sąnaudos, patogus ilgose kelionėse, talpi bagažinė, erdvus slonas.
Šiek tiek problematiškas priekinių žibintų lempučių keitimas.
Turiu metus didelių nusiskundimų nėra. Keičiau turbiną nes atėjo laikas (pravažiuota 216000 km. 2007m.). Važiuoju be rūpesčių (mieste 7,2 l. užmiestį 6,3 l. dizelio). Kaip plentinis džipas vertas dėmesio pagal kainą ir kokybės santykį. Variklis 2,2 dirba be priekaištų. Jei laiku keiti tepalus tai problemų jokių. Remonto kainos nesikandžioja. Vidutinės klasės SUV pagal kainą, kokybę ir konfortą. Prieš perkant verta patikrinti variklio darbą ir važiuoklę.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2013-07-04
Hyndai Santa Fe 2006 m. 2.2 CRDi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus eksplotuoti, tyliai dirba variklis, daug vietos, pakankamai patogus automobilis kuris nekelia didelio galvos skausmo dėl eksplotacijos
Dinamikos trūkumas
Automobilis buvo pirktas ir prižiūrėtas Lietuvoje. Rida originali perkant buvo 140 000 km. Šiuo automobiliu važinėju 9 mėn. per tą laiką nuvažiavau virš 20 tūkst. km.. Šis automobilis yra pas mane 16 mano 10 m. vairavimo staže. Visus prieš tai turėtus automobilius dėl vienų ar kitų priežasčių norėjosi pasikeisti, praėjus 2-3 mėn. po įsigijimo, bet tik ne šitą Hyundai Santa Fe automobilį. Gal jis ir nėra tobulas, kaip PVZ audio aparatūra (tikrai bjauriai skamba), bet dideliu trūkumų pas jį tikrai nepastebėjau. Salonas yra erdvus, valdosi lengvai (kaip SUV automobilis), sėdinės gan kietokos (lyginant su prieš tai turėtu Volvo XC70), bet ilgesnėje kelionėje nevargina. Didelį pliusą dedu bagažinėje po dangčiu esančiai daiktadėžei, kadangi maršrutuoju tarp buto ir sodybos tai visi elektriniai įrankiai puikiai ten sutelpa, o bagažinė laisva, super :) Garso izoliacija mano nuomonę tikrai nebloga, gal tik ratų arkas galėjo daugiau izoliuoti, nes važiuojant šlapiu keliu vandens keliamas triukšmas iš po ratų arkų gali kartais lengvai erzinti. Nekreipiant dėmesio į mažus, gal sakyčiau komforto elementų trūkumus man šis auto labai patinka, net investavau į naujas vasarines padangas :), ko nei vienam auto to nedarydavau, nes dažniausiai vasaros arba žiemos sezono kiti auto nesulaukdavo :) Pas mane 2.2 CRDi, 150 ag, dėžė automatas. Variklis dirba tikrai tyliai. Normaliai važinėjant kuro sąnaudų vid. žiemą 10-11 ltr, vasarą 8-9 ltr. Maršrutas 70 % miesto (Vilnius), 30 % užmiesčio. Grubiai tariant apie 10 ltr./100 km. :) Dinamika mmm... silpnoka. Naujesnis variklis nuo 2008 m. su 197 ag būtų pats tas. Variklio ir automatinės dėžės duetas gal ir nėra tobulybės įsikūnijimas, bet manęs neerzina. Prisitaikai ir normaliai. Su varikliu kol kas problemų jokių neturėjau ir labai tikiuos, kad neturėsiu :) Per tuos nuvažiuotus virš 20000 km. atlikau visus pagrindinius einamus remontus t.y. pagrindinio diržo su guoliais ir vandens pompa keitimas 1000 lt. Tepalų keitimas su visais filtrais (tepalo, kuro, salono) - virš 200 lt. Iš ne einamųjų darbų keičiausi Stabilizatoriaus traukę 40 lt, vairo traukės angalis 50 lt. Plius keitimo darbai ir geometrija. Detalės buvo dedamos iš brangesnių gamintojų. Dar ties keičiausi galines stabdžių kaladėles tik kainos neatsimenu, bet irgi nebrangiai :)
Pilnas atsiliepimas...
MageslayeR | 2012-07-10
Hyundai Santa Fe 2.2 dyzelis 2007 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiškas ir saugus tiek bekeliai tiek lygiam kely... kokybės ir kainos santykis yra optimaliausias ir priimtinas...
laikui begant atsiranda salono girgždėjimų tai ten tai kitur... sudetinga juos rast ir pašalint...
Laba, noriu pasidalinti savo įspudžiais apie šį korėječių auto, važinėju su šiuo auto jau 8 mėnesiai - 29 tūks. km praėjo nepastebimai :) ką aš nuveikiau su šiuo auto per tas netoli 30k km - o gi nieko išskyrus stabilizatoriaus traukės, kurios tekainuoja po 90 lt kiekvienai pusei su kaitimo darbais. Esu patenkintas auto, tik gal noretusi didesnio sukimo momento ir daugiau arkliukų, o šiaip viskas super. arklio jėgų trūkumas, ne įtin gerai suderinta pavarų dėžė. Ekspluatacijos kaštus galiu sulyginti tik su japonų kurį turėjau prieš šią auto, tai pasakysiu korėjetį yra pigiau taisyti nei japoną net jį taisant atstovybėje. Prieš perkant įsitikinkit kad kaitinimo žvakės veikiančios, nes pakankamai dažnas atvejis jas keičiant jos nulužta ir istrigsta variklyje, skirtumas kaina: žvakių keitimo kaina 280 lt su darbais ir detalėm, o jei nors viena žvakė neišsisuka darbų kaina išauga iki 2-3 tūkst. lt
Pilnas atsiliepimas...
 
Hyundai modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    i10i10
  Maži   AccentAccentAccent
   Getzi20i20
  Kompaktiniai    ElantraElantraElantraElantra
   i30i30i30
    Ioniq
  Vidutiniai   SonataSonatai40
  Dideli    GrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai    GenesisGenesis
   Equus 
  Kupė   CoupeCoupeCoupe  Veloster
   Genesis Coupe 
  Mini krosoveriai     Kona
  Krosoveriai    Santa FeSanta FeSanta Fe
   Tucsonix35Tucson
  Visureigiai    Terracan  
   ix55 
  Mini vienatūriai    Matrixix20
  Vienatūriai   Trajet  
  Dideli vienatūriai   H-1 H-1
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai