Markės
775 iš 1912
Hyundai Sonata, (NF) 2006 - 2009
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 7
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Hyundai nusiteikusi rimtai. Su naujuoju Sonata kompanija taikosi į vidutinio dydžio automobilių segmentą ir yra gera alternatyva Japoniškiems konkurentams. Ketvirtos kartos Sonata gaminama ant visiškai naujos platformos su pirmais Hyundai aliumininiais I4 varikliais. Automobilis tapo dar didesnis – 50 mm ilgesnis ir aukštesnis, bei 25 mm platesnis negu ankstesnė karta. Standartinė įranga – ABS, elektroninė stabilumo kontrolės, traukos kontrolės sistemos, šešios oro pagalvės - vairuotojo ir priekinio keleivio ir šoninės užuolaidų tipo pagalvės. Pagal NHTSA naujoji Sonata įvertinta penkiomis žvaigždėmis priešakinio susidūrimo atveju. Viduje Sonata siūlo daugiau erdvės nei konkurentai Toyota Camry ir Honda Accord. Be to Hyundai už šiuos konkurentus yra dar ir pigesnis. Tai ir ilgalaikė garantija Sonata automobilį daro vienu patraukliausių pasirinkimų savo klasėje. Sekančios kartos Sonata Europoje vadinsis i40 pagal naują Hyundai pavadinimų sistemą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 7
2019-11-14
Limuzinas už biudžetinius kaštus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, komfortiškas, erdvus, remontas elementarus ir nesudėtingas, neblogi prėjimai prie techninių mazgų.
Trumpos pavaros, pusėtina kėbulo kokybė, nepatvari sankaba
Automobilį įsigijau prieš 6 mėn. Sonata 2007 metų gamybos, 2.4 DOCH grandine sukamu benzininiu varikliu (sumontuotos dujos). Nuo pagaminimo važinėta Lietuvoje, pas mane pateko su 170 tūkst. originalia rida (patikrinta). Kol kas vienintelė rimtesnė ir tikiuosi paskutinė investicija - sankabos su dvimasiu smagračiu keitimas. Deja, ši vieta yra Sonatos achilo kulnas. Kaip ir rašoma internetuose, originali sankaba pareina prie maždaug 150 tūkstančių, tad nieko nuostabaus, kad užlipau ant šio grėblio. Sankaba ne FL modeliams (t.y. iki 2008 m.) yra velniškai brangi. Todėl dėjau sankabą, pritaikytą FL modeliams (pasirodo, jei keiti absoliučiai visą sankabos komplektą su smagračiu, tinka ir naujasnio tipo). Dalys Sachs firmos atsiėjo apie 380 eurų (siunčiausi iš lenkų), darbus pasidariau savarankiškai. Tikrai komfortiškas automobilis, sunkus, tad 2.4 variklio trauka atrodo nestebuklinga (nors realiai pakankama), bet šiaip toks laivas ir nėra skirtas draskytis. Šiek tiek erzina trumpos pavaros: važiuojant užmiestyje 100 km/h penkta pavara apsukos jau ganėtinai aukštos, taip ir norisi įjungti 6 pavarą :D Kėbulo padengimas ganėtinai prastos kokybės, jei ne perlamutras. Kiekvienas grubesnis brūkšelėjimas palieka žymes, kurios ypač matosi ant juodos spalvos. Važiuoklė elementari, paprasta, be jokių probleminių vietų, puikiai remontuojama garažo sąlygomis esant reikalui. Kol kas dar nereikėjo prie jos kišti nagų. Dujų sąnaudos mieste važinėjant normaliu įprastu režimu gaunasi apie 13 litrų. Pensininko režimu pavyko išspausti 12,3 :D Užmiestyje važiuojant 100-110 km/h gaunasi 8,7-9,0 dujų. Problemų su dalimis tikrai nėra. Šrotuose gal kiek mažiau, bet ir naujų kainos labai nesikandžioja, nebent tai jau bus kažkokie rimti mazgai. Automobilis bendrai patvarus, eksploatacija ypatingų resursų nereikalauja. Atkreipti dėmesį į sankabą, t.y. ar pradedant važiuoti automobilis "nejoja", ar staigiau pajudant iš vietos nesigirdi trinktelėjimų kažkur ten apačioje.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-31
2009m. V6 3.3l 249AG JAV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus kainos ir kokybes santykis; Nepriekaistingas ir galingas V6 motoras; Pakankama erdve visiem keleiviam; Labai talpi bagazine
Prastoka garso izoliacija (kas jauciama virs 110km/val); Tam tikros salono plastmases ne auksciausios kokybes (pvz. vidines duru rankenos)
Mano konretus automobilis turejo visus imanomus privalumus ir buvo pirktas 2013 metais JAV Per visa eksplotacijos laikotarpi automobilis nei karto nenuvyle (nuvaziuota ~70 000km) ir nereikalavo beveik jokio remonto. Nepaisant kuro sanaudu (13-15l mieste ir 7-8l autostradoje) automobilis suteikia daugybe pozityviu emociju, ir ramiai iveikia "liaudiskus superkarus" atsiliekant tik nuo 10-20x brangiau kainuojanciu Porsche/BMW/Audi. Automobilis sukurtas ne tiek dragams kiek komfortinems kelionems, leidzia ramiai aplenkti 95%+ lietuvos keliu ereliu net jiems bandant pasipriesinti. Su geresnem padangom sis automobilis gali isibegeti iki 100km/val per ~7sek, bet kaip mineta savo pranasuma jis atskleidzia ne draguose, o lenkiant, vaziojant ikalne arba iveikiant "erelius". Vietos kojom galenyse sedynese tiek, kad ten gali patogiai jaustis net ir 1.9-2m aukscio zmones. Bagazine savo talpumu (462l) beveik neatsilieka nuo kompaktiniu universalu. Paliginus su 2005-2008 metu Sonata, pilnai atnaujintas automobilio salonas, nauja centrine konsole modernezuotas prietaisu skydelis, bei pagerintos sedynes. Isore taip pat modernezuota naujais zibintais, buferiais bei R17 ratais. Automatine pavaru deze su rankiniu rezimu buvo modernizuota greitiasniam begiu perjungimui, o V6 motoras gavo papildomos galios ir traukos (249AG / 310Nm) neitakuojant kuro sanaudu. Per 4metus eksplotacijos buvo pakeistas Lambda zondas Kaladeles bei padangos slegio davyklis Ieskoti atnaujinto modelio 2008 ir 2009m kuriame buvo patobulintas salonas ir isspresta dauguma ankstesnes versijos trukumu. Taip pat (del autmobilio svorio) patarciau vengti mazesnio galingumo varyklius.
Pilnas atsiliepimas...
Rokas | 2016-12-11
3,3 l Hyundai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, variklio gabumai
Vidus, priekines sedynes medinės, salono smulkmenu gedimai
Tik normalus automobilis, pasitaiko labai smulkiu gedimu kurie yra nepakeliami, daiktadėzes neuzsidarymas arba dirzo segties strigimas atsegant prisegan, duru rankeneles nukrenta, nulaksto troseliai duru neina atidaryti, silpnokos vaziuokles, asmeniskai labai levos priekinės sedynes tikrai pameginkit pasikelti nusileisti labai tiesmukiskos neina isipatoginti visai dziaugiesi isedes i kito automobilio sedyne, kad ir galine. Nepatarciau pirkti sio automobilio, kas neturi kantrybes su siom problemom kaip as, tokias dalis ypac sunku rasti cia ju minusas. 3,3l trauka gera 173 kw viskas okay, isidejau dujas, nes su hyundai vaziuoti ant benzo tiesiog per prabanga. p.s. netikekite sanaudomis daug kas meluoja kaip ikatla 12-15litru mieste. Kuras ir važiuoklė, salono dalys problemos su ju suradimu, Rinkitės geriau HONDA LEGEND 3,5L Benzina Sedaną :) Tiesiog nepirkite, Pasirinkite alternatyva HONDA LEGEND 3,5l benzinas sedanas
Pilnas atsiliepimas...
Kesjgl | 2015-05-12
Sonata 2,4 automatas (automatė :-) JAV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažai ryja dujų, nebrangios originalios dalys.
Trūkumas - pakabos ir ratų skleidžiams triukšmas, siūbavimas ant nelygaus kelio važiuojant viš 120 km/h :-(
Auto pirktas iš lietuvio. Mašina prižiūrėta, nuvažiavus 125 t km. dėl baikos parsisiunčiau iš JAV foto (8 USD), kaip atrodė aukcione, - iš tikrųjų nemušta! Vietos labai daug, komfortiška, iš vietos traukia kaip dyzelis, bet garsas kaip elektromobilio. Keičiau tik priekinius šarnyrus 2x13 € plius darbai. Visos kitos detalės, kiek domėjausi ne ping-ponginės, originalios korėjietiškos. Trūkumas - pakabos ir ratų skleidžiams triukšmas, siūbavimas ant nelygaus kelio važiuojant viš 120 km/h :-( Variklis dujas "valgo" labai noriai, įtelpu į 11 litrų, kas prilygsta 5ltr. dyzelio. 1,5 tonos svorio mašinai tai labai gerai. Automatas tik su 4 pavarom, bet mūsų autostradoje prie 140km, variklis terodo 2,7 t. apsukų - lyg būtų 5 pavarų dyzelis. Čia juk benzas :-) Paprasta tvarkyti, pigi eksploatacija. Limuzino klasė už 3500€ ! Gal ir ne BMV ar Mersas, bet pagal remonto kainą ir vairavimo malonumą, tikrai verta tų pinigų. Žymiai pigesnė už Toyotą ir Hondą, o kokybe nenusileidžia. Pasitikrinti ridą: https://itais.vta.lt/itais/services/search;jsessionid=79627E7C09937CAFA63264855906A245?execution=e1s1. arba fiminiam servise. Pakaba norsir taip stipri, todėl svarbu pasivažinėt su šeimininku prie įvairaus važiavimo režimo užmiestyje, stebėti kad nedegtų jokios įspėjimo lemputės skydelyje.
Pilnas atsiliepimas...
Hyundai | 2014-05-10
Hyundai Sonata 2.0 CRDi 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug
Girdisi kelio nelygumai, nyki komplektacija iki 2008m., prasta medžiaginių sėdynių medžiaga.
Didelis komfortiškas ir galingas sedanas. Erdvus platus salonas su plačiomis sėdynėmis, gale daug vietos keleiviams, ilgoje kelionėje prieš šį automobili nublanksta visos lietuvių pamėgtos audi A6 ir t.t. Niekad nemėgau odinio salono, bet dabar gailiuosi, kad mano Hyundai tamsios medžiaginės sėdynės, jos labai nekokybiškos medžiagos yra teplios ir labai sunkiai valosi. Renkantis tokį automobilį manau kur kas geriau yra odinis salonas. Šeip 2006 - 2008m. modelyje komforto įrangos gan mažai kaip tokių metų automobiliui, tačiau 2009 - 2011m. modelyje viskas kardinaliai patobulinta. Garso izoliacija gera tik nuo variklio skyriaus, kelio nelygumai labiau girdisi nei jaučiasi, tačiau greitis automobilyje garsu nėra jaučiamas, važiuojant tiek 100km/h. tiek 180km/h automobilyje tylu. McPherson nepriklausoma vžiuoklė atlieka savo darbą puikiai automobilis rieda minkštai. Teko važineti ir su 2.4l 119kw benzininiu 5 pavarų automatu. Variklio galios jausmas mažai skiriasi nuo dyzelinio. Automatinė pavaru dėžė itin tiksli, pavarų perjungimo visiškai nesijaučia, o įjungus manual režimą ir pačiam perjunginėjant pavaras galima išgaut visą variklio galią ir pavarų perjungimo tikslumą. Su 103kw dyzeliniu varikliu ir 6 pavarų mechanine pavaru dėže automobilis tikrai kur kas dinamiškesnis už savo klasės konkurentus tokius kaip Passat B6 2.0 TDI ar net kai kaikuriomis Volvo D5 variklių modifikacijomis. Kad ir kokios gilios dyzelinių variklių šaknys būtų europos automobilių gamintojų, Hyundai korejos gamintojų variklio preciziškumas stebina. Variklio darbas gan tylus, tačiau itin švlenus ir be vibracijų būdingu dyzeliniams varikliams. Tiesa nežinau kiek visos istorijos apie dyzelius naudojančius 5l dyzelino 100km yra tikslios, bet man šis automobilis naudojant ir mieste ir už miesto naudoja 7-8l. aišku važiuojant trasa kuro sanaudos netraukia ir 6l./100km. Ieškant naudotu detalių, jų rasti sunku, Šrotuose tai retas modelis ypač dyzelinis. Parduotuvėje orginalių detalių kainos kaip ir visų automobilių. Turiu beveik metus tai nelabai teko remontuoti, kai pirkau ūžė galinis guolis kurio kaina 380 lt. plius pakeitimas. Nuvertėjimas nemanau, kad didelis nes šio modelio kainos ir taip nėra didžiulės. Jei vėl pirkčiau šį modelį manau rinkčiausi 2.4l benziną, nes nesu iš tų kuriem perdėtai rūpi ekonomija, o mano važiavimo stilius gan ekspresyvus. Rinktis odinį saloną. Mechaninės dėžės plaukiojanti sankba kurios resursas 150 tūkst. km. komplektas kainuoja virš 2000lt. todėl mano manymu geriau rinktis automatą.
Pilnas atsiliepimas...
Mindė | 2012-09-04
hyunndai sonata 2006 m., 2,4 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
"naujas dizainas", erdvus, patogus ilgoje kelionėje, gera audio sistema.
variklis (galbūt ant tokio užšokta buvo), kiek barškanti pakaba, apie dalių kainas nerašau, nes tikrai nežinau.
Automobilį vairavavo mano mama 2009-2011 metais, pirktas buvo vienos firmos (darbinis automobilis). Teko ir man su juo kartais pasivažinėti. Įspūdis pirmas tikrai neblogas: geros veliūro sėdynės, gera audioaparatūra, gerai traukia, gerai veikia salono šlidymas (ypač gerai buvo nes visą laiką mašina stovėdavo lauke), kai pradėtas buvo eksplotuoti nuvažiavęs oficialiai buvo apie 70000 t.km. per porą metų įsukta buvo apie 60000 t. km. Parduodas buvo, nes "užlinko" motoras, nors buvo tikrai prižiūrima servisuose mašina (nulūžo alkūninis velenas). Turi aišku ir minusų: prasta salono apdaila, su pakaba bėdos - kiek pamenu traukių antgaliai lakstė kas kelis tūkst.km., priekinių amortizatorių dažnas keitimas, tikrai didelės degalų sąnaudos (mieste apie 14 ltr./ trasoj apie 10-9 ltr./100 km.), sunku priprasti prie sankabos iš pradžių. 2,4 benzinas, 4 cilindrų 160 arklių. Per akis manau, jeigu "nenuvaikytas". Tikros sąnaudos yra apie 14-13 ltr/100 mieste, tikrai ramiai važiuojant, apie 9-10 trasoj, važiuojant 100-120 km/h. Normaliai manau kaip su tokiu litražu. Manau, kad automobilis tikrai nėra blogas, reikėtų pažiūrėti prieš perkant, kas su motoru darosi, nors manau, kad ne karvę jį pakeist kainuoja. Lyginant su konkurentais BMW 5, tikrai jaučiasi "pigumas" salone, tačiau ir kaina nėra tokia didelė. Manau tikrai neblogas pasirinkimas. kaip ir kitiems automobiliams žiūrėti variklį, pakabą. Nieko mandresnio čia nėra.
Pilnas atsiliepimas...
Deivydas | 2012-02-07
Puikus moteriškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklio galia ir garsas, minkšta važiuoklė, patogios ilgos kelionės,
Dalys iš JAV, mėgsta benzina,
3,3 litro Hyundai - tinkamas pirkinys moterims, norinčioms komforto, estetikos, pakankamai galios lenkimui ir sąlyginės prabangos. Automobilio salono medžiagos yra aukštos kokybės ir jų surinkimas geras. Pastelinės šviesios spalvos odinis salonas jaukus ir patogus ilgose kelionėse. Gera Bose garso aparatūra. Malonios ir ramios kelionės tokiu automobilių. 3,3 Litro variklis turi pakankamai galios lenkimui. Lengvai pasiekia 200 km/h. Variklis dirba labai tyliai, jo nesigirdi važinėjant ramiai. Stipriau nuspaudus akceleratorių ar kylant į įkalnę pasigirsta malonus v6 galingo variklio darbo garsas. Variklio galia didėjanti, kas leidžia ramiai važinėti. Nešokina iš vietos, todėl lenktyniauti su mažomis miesto mašinėlėmis neverta. Jeigu perkant visas dalis pagal reikalavimus ir išlaikant automobilio pagaminimo reikalavimus, tenka užsakinėti dalis iš JAV. po 60 000 km reikėjo keisti priekinius amortizatorius ir visus stabdžių diskus. kainų pavyzdžiai:Amortizatoriai - nuo 200 iki 500 lt. (JAV)
Pilnas atsiliepimas...
 
Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq 
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
    Ioniq 6
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur 
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster 
  Mini krosoveriai    KonaKona
    Bayon
  Krosoveriai   Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Dideli krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt