Markės
581 iš 1434
Naujasis Infiniti M pasitinka pirkėjus su įkvepiančiu dizainu, naujausiomis technologijomis ir aukščiausios kokybės interjeru. Reikia pastebėti, kad ši "premium" segmento markė vis garsiau apie save pareiškia ne tik už Atlanto, tačiau ir pas mus Europoje. Trečios kartos Infiniti M buvo pristatytas unikaliu būdu – ant iš molio išlietos 3D formos buvo suprojektuota automobilio išvaizdos vaizdo projekcija. Tai pirmas tokio pobūdžio automobilio pristatymas pasaulyje. Šis modelis yra itin svarbus kompanijai, nes jis yra vienas populiariausių visoje gamoje, o jo konkurentai stipriai ant žemės stovintys modeliai tokie kaip Lexus GS, 5 Serijos BMW, E-klasės Mercedes-Benz ir Audi A6. Infiniti ištiesų džiugina gražiu išorės dizainu su žemu priekiu ir aukštais stipriai akcentuojamais priekiniais sparnais, kėbulo linijos sklandžios, tačiau atletiškos. Modelio išvaizdoje, kuri sukurta remiantis anksčiau pristatyta Infiniti Essence koncepcija, puikiai suderintas sportiškas agresyvumas su prabangia elegancija. Viduje keleivius pasitinka auščiausios kokybės medžiagos ir puikiai prie banguotų išorės linijų besiderinantis interjero dizainas. Infiniti automobilių paradavimai Europoje nuo pat markės pristatymo 2009 metais buvo minimalus - tik 2500 automobilių. Pagrindinis tokių puikių automobilių sėkmingo pardavimo trukdis buvo tai, kad Infiniti siūlo automobilius tik su dideliais ir neekonomiškais V6 ir V8 benzininiais varikliais. Tačiau, panašu situacija keičiasi ir Infiniti M modelis savo gamoje turi tiek dyzelinį, tiek hibridinį variklį. Pirmasis M modelio istorijoje dyzelinis variklis yra pasiskolintas iš Nissan-Renault koncerno. Tai 3.0 L V6 24 vožtuvų V9X variklis su dviem turbinomis išvystantis 240 AG galią ir 500 Nm sukimo momentą. Tačiau modeliai su šiuo varikliu nebus parduodami JAV ir Kanadoje. Hibridinis modelis turi benzininį ir elektros variklį, bei dviejų sankabų sistemą, kuri leidžia vienu metu perduoti abiejų motorų galią galiniams ratams. Kiti varikliai - 3.7 L V6 (VQ37VHR) su 330 AG (246 kW) galia ir 370 Nm sukimo momentu, bei įspūdingas 5.6 L V8 32 vožtuvų (VK56VD) variklis su VVEL tiesioginio įpurškimo sistema pasiekiantis 420 AG (313 kW) galią ir 565 Nm sukimo momentą.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
2010 metais Infiniti M35h oficialiai buvo įrašytas į Guineso rekordų knygą kaip greičiausias serijinis hibridinis automobilis pasaulyje.

Šios kartos Infiniti M interjeras buvo išrinktas geriausiu 2010 metais (Ward apdovanojimas).

Trečios kartos Infiniti M buvo pristatytas unikaliu būdu – ant iš molio išlietos 3D formos buvo suprojektuota automobilio išvaizdos vaizdo projekcija. Tai pirmas tokio pobūdžio automobilio pristatymas pasaulyje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Infiniti M 2010 - dabarInfiniti M 2010 - dabarInfiniti M 2010 - dabarInfiniti M 2010 - dabarInfiniti M 2010 - dabarInfiniti M 2010 - dabarInfiniti M 2010 - dabarInfiniti M 2010 - dabarInfiniti M 2010 - dabarInfiniti M 2010 - dabar
Infiniti modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai     Q30
  Vidutiniai    G35G SedanQ50
  Dideli    M35/45M
  Kupė    G35G Coupe Q60
  Krosoveriai    EX
  Dideli krosoveriai     QX60
  Visureigiai    FXFX
  Dideli visureigiai    QX56QX56
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai