Markės
606 iš 1482
Ar naujas QX50, nedidelis, ekonomiškas ir simpatiškas krosoveris pagaliau pralauž ledus Europoje? Gamintojas teigia, kad QX50 turi naują kintamo suspaudimo laispnio jėgainę, kuri pasižymi benzino teikiama galia ir dyzelinio variklio ekonomiškumu. Ar tai gali būti tiesa? Nors kiti gamintojai, tokie kaip Mazda irgi numatę automobilius su kintamo suspaudimo laipsniu, tačiau Infiniti juos aplenkė. Žinoma, “ant popieriaus” QX50 atrodo įspūdingai: 2,0 litro benzininis variklis su turbina generuoja 268 AG. Pakankamai, kad pasiektų 0 – 100 km/h per 6,3 sekundės ir pasiektų didžiausią 230 km/h greitį greitį. QX50 gaminamas tiek su dvejų, tiek su keturių ratų pavarų sistema, tačiau visose jose yra pritaikytos CVT automatinės pavarų dėžės su galimybe pavaras perjungti ranka taip imituojant įprastą aštuonių greičių automatinę pavarų dėžę. Tai bus vienintelis QX50 variklis, nes nebus jokių kitų dyzelinių ar hibridinių variantų. Ištiesų nauja jėgainė yra labai įspūdinga – variklis dirba itin tolygiai, turi gerą sukimo momentą prie žemų apsukų, tačiau gali ir puikiai akseleruoti jei prireikia lenkti lėčiau važiuojantį automobilį. Esant įprastoms eismo sąlygoms variklis dirba itin darniai su CVT pavarų dėže, o vėjo ir padangų keliamas triukšmas yra gerai izoliuotas iš salono. Nedidelis krosoveris atrodo gana rafinuotas ir pateisina prestižinį įvaizdį turintį Infiniti vardą. Tačiau nieko nėra tobulo – kad ir kaip puikiai būtų suderintas variklis su pavarų dėže, visgi prie aukštų sūkių CVT “dronas” dūzgia labiau nei tikiesi gauti pagreičio. Žinoma, tikrai nėra taip blogai kaip kelių metų senumo CVT pavarų dėžėse. Visgi sunku būtų įsivaizduoti BMW ar Mercedes vyriausią inžinierių, kuris patvirtintų tokį pavarų dėžės veikimą. Be to, nors automobilio kėbulas gana stabilus posūkiuose, visgi “steer-by-wire” vairo mechanizmas kartu su nauja išmania "Propilot Assist" sistema skirta pusiau autonominiam vairavimui, suteikia nemalonų atitrūkimo nuo kelio pojūtį. Tiesa, automobilio interjeras kogero yra geriausias kokį kada nors matėme Infiniti automobilyje. Ką jau ką bet interjerus ši kompanija moka gaminti. Priekinės panelės stilius, apdailos medžiagos ir kokybė yra išties gera. Du lietimui jautrūs ekranai - žemesnis automobilio valdikliams ir viršutinis navigacija, yra gana intuityvūs ir lengvai valdomi. Taip pat salone rasite daug vietos – ne tik priekyje, bet ir gale. Infiniti teigia, kad vietos gale sėdinčių kojoms yra daugiau nei Audi Q5, BMW X3, Volvo XC60 ar Mercedes GLC modeliuose.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą

Infiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabarInfiniti QX50 2018 - dabar

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Infiniti modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Kompaktiniai     Q30
  Vidutiniai    G35G SedanQ50
  Dideli    M35/45M
  Kupė    G35G Coupe Q60
  Krosoveriai    EXQX50
  Dideli krosoveriai     QX60
  Visureigiai    FXFX 
  Dideli visureigiai    QX56QX56
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai