Markės
594 iš 1437
Jaguar X-Type 2001 - 2009
Jaguar X-Type, 2001 - 2009
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.615% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 6
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
X-type yra pirmas kompaktiškas Jaguar, skirtas konkuruoti su Audi A4, BMW 3 ar Mercedes-Benz C klase. Jis yra gaminamas ant Ford CD132 platformos, kurį turi Ford Mondeo, todėl X-Type varomas priekiniais ratais, tačiau galimas ir visų varomųjų ratų modelis. „Mažasis jaguaras“ buvo gaminamas ir universalo kėbulu, tai tik antrasis kada nors gamintas Jaguar su tokiu kėbulu, taip pat jis gavo pirmajį Jaguar sukurtą dyzelinį variklį.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Jaguar X-Type buvo gaminamas ir universalo kėbulu, tai tik antrasis kada nors gamintas Jaguar su tokiu kėbulu.

Tai buvo pirmasis Jaguar su pačios Jaguar kompanijos sukurtu dyzeliniu varikliu.

Jaguar X-Type yra gaminamas ant Ford Mondeo bazės ir su šiuo automobiliu dalinasi apie 20% komponentų.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
NEBEJAGIS | 2015-03-05
X - type 2003 2D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus; Ekonomiškas; Ne visos detalės brangios bet pigios negenda; gana paprasta pakaba ; nebloga trauka; akimirksniu nupucia langus
Brangi eksplotacija; Valdymas nelabai; Kvailas ABS; Prasta surinkimo kokybė;
Pravažinėjau 4 metus. Ekonomiškas, gražus. Tiek to gerumo :) Dvimasė sankaba 200 0000 +- keičiasi ir sankaba ir smagratis norit ar nenorit.Delfi purkštukai irgi problemėle, kad ir kuras geras ir dar visa mase problemų, kurios tiesiog atėjus laikui turi būti keičiamos ir kainuoja nemažai pinigu. Tai ne koks golfas kur droži kol uždroži. Jis labi greit parodo savo dantis. Nepakeitėt smagračio įsitampė alkūninio veleno škyvas ištampė salniką ir automatinio patempėjio spiruokle, o kad butumet tikri pakeisit ir visus likusius parazitinius ir neparazitinius guolius. ... Nuverteja šis daiktas ne dienom, o valandom. Jei jau pasiryžote pirkt pirkite v6 ar kažką galingesnio bent jau malonumo bus, o gal ir varikliai eksploatacijoj pigesni bus. Tai ko nepakeitė prieš tai buvęs savininkas, teks pakeisti jums. Parsisiųskit servizo programa ir viską darykit laiku, gal tada bus mažiau problemų.
Pilnas atsiliepimas...
Wilius | 2014-10-01
Vertas dėmesio, išsiskiriantis iš pilkos masės
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, variklis, mechaninė greičių dėžė, apdailos medžiagos, cinkuotas kėbulas.
Salono surinkimo kokybė, galinė važiuoklė, mažokai vietos gale ir bagažinėje.
Automobilį turiu jau 7 metus. Pirkau su sugedusiu varikliu, kuri pakeičiau. Iš esmės automobilis geras. Atrodo prabangiai, nesenstančio dizaino. Didelis pliusas mechaninei pavarų dėžei ir jos suderinimui su varikliu: veža visais diapazonais, tai leidžia taupyti kurą. Kadangi auto 4x4, turiu ir apie tai užsiminti. Šiaip žiema ar kokiam purvyne, kur reikalingas pravažumas, važiuoja tiesiog puikiai, tačiau tik tada jei greitis nėra labai didelis. Jei bandysite driftinti, ar šiaip pralėkti žvyrkeliu dideliu greičiu ir slystant, rizikuojate atsidurti griovyje, nes dėl vėluojančios (o gal ir neveluojančios) įsijungti visco movos (ji sujungia varančiuosius ratus 2+2) automobilis slydime, esant dideliam greičiui, tampa neprognozuojamas. Taip pat silpnoka pakaba ir važiuoklė. Teko keisti amortizatorius, bet tai ko gero normalu tokių metų automobiliui. Viena iš silpniausių vietų - galinės šakės ir jų silent blokai bei galinio stabilizatoriaus gumos (beje tinka nuo Ford Transit, tik reikia pirkt kiek mažesnio diametro, berods 18 mm. Kaina 7 Lt :-)) Stabdžiai puikūs: patikimi ir ilgaamžiai. Prastokas salono surinkimas, nieko nepadarysi - angliška darbo kultūra smarkiai skiriasi nuo japoniškos ar vokiškos. Nors medžiagos parinktos neblogos, kaip tokios klasės auto. Variklis dinamiškas, kantrus ir patvarus. Neskaitant kelių nereikšmingų gedimų. Pradžioje nuvertėjimas buvo didelis, vėliau stabilizavosi ir kainos jau taip greitai nekrenta. Matyt tauta atsitokėjo. Meškos paslaugą daro tai, kad automobilis yra sukurtas ant Ford Mondeo platformos. Nors bendro su Ford turi tik variklio bloką ir kelis jungiklius. Tačiau tai yra pagrindinis "ekspertų-kritikų" arkliukas. Šiaip eksploatacija nėra labai brangi. Bet važiuoklę reikia žiūrėt kasmet, ypač galinę. Čia su mūsų kelių būkle. Pasitikrinti važiuoklę ir pakabą. Patikrinti priekinius žibintus. Neaišku dėl kokių priežasčių nulužta reflektorių laikikliai. O be jų nėra kaip sureguliuot žibintų, ir automatiškai neįmanoma praeiti techninę apžiūrą.
Pilnas atsiliepimas...
Sarunas | 2013-09-30
Mano JAGAS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinis, gerai valdomas, gana patikimas ir saliginai nebrangus bet prabangus automobilis
Kartais sunku su detalem jeigu norima sutaupyti.
2009 metais pirkau dizelini 2005 metu pagaminimo X - type sport, lengvai dauzta ir nuvaziavusi 180 000km uz 4200 euru (remontas gavos apie 1000 euru ir kebulo daliu kainos tikrai nenustebino). Uz tokios klases ir panasaus amziaus automobili (gerokai lenkiantis kitu sauniu gamintoju gaminius, tiek eksterjero groziu ir isskirtinumu, tiek interjero prabanga) buciau turejas pakloti maziausiai 8-10 europietisku tukstanteliu. Turbut man tai vienas is tu automobiliu kur medis interjere atrodo vietoje o ne fanerine prabangos butaforija. Salonas tiesiog saunus ypac jeigu su sportinemis sedinemis ir juoda - balta spalvine kombinacija, tiesa esu mates visai smagu visiskai juoda (net ir lubos) bei stulbinanciai grazu ryza (ale spyker). Manasis glumino tik tuo, kad buvo su odinemis - medziaginemis sedynemis kurios begalo greit nuo belekokios dregmes demedavosi (plovimas sezonui 200Lt. ) Norint, kad sis automobilis atrodytu tikrai puikiai ir galutinai atsiskleistu jo kebulo liniju grozis butini geri 17 - 18 ratai ir belekokie modernisko dizaino cia netiks - geriausiai butu su nors minimalia palange. As apturejau laime nusikauti itin kietus ardomus BBS r18 nuo viresnio brolio S-type ir nudaziau juos pagal kebulo spalva. Labai nesportuojant valdymas patikimas ir stabilus (vaziavimo komfortui didele itaka daro ratu ir padangu kokybe) bet yra ir slidziu momentu - stipriau paspaudus posukyje gali istikti sunkiai prognozuojamas galo uznesimas, reikia buti atidziam! Bet siaip, jeigu ne noras pasididinti turi ant ratu, buciau turbut dar ilgai nepardaves sio grazuolio. Ir dar - siam automobiliui nereikia jokiu ipatingu apsaugos priemoniu jis atitinka kategorijai - kur pamesi ten ir rasi. As saugojau tik ratus kadangi tinka ne vienam kitam gamintojo produktui. 2.0 TDCI fordinis variklis kaip variklis nei baisiai geras nei baisiai blogas. Laisvomis apsukomis dirba gana siurksciai blerbdamas (pradzioje galvojau, kad kazkas blogai bet teko isgirst gerokai maziau nuvaziavusiu mondeo ir supratau, kad su tuo teks susitaikyti, tiesa, kadangi salono garso izoliacija tiesiog puiki, tad vaziuojant tai visiskai neerzina - kiek ir ka veziau, visi klausdavo to pacio - benzinas?). Labai dziugino trauka - sukimo momentas didesnis nei 3.0 benzinines sesiukes (pasicipaves gali skerst BMW kaip teliukus)! Nepatariu jokiu budu pilti sudino ruskinio kuro - purkstukai ir siurblys itin lepus! Jeigu spustelint aksceleratoriu nepadoriai dumina juodu dumu - arteja nepigus remontas ir nepasileiskit gydomi filtru keitimais. Purkstuku remontas (pas gera meistra) 1500 Lt 4vnt., (nepatariu detis senu is sroto) siurblys (neremontuojamas) savartyne nuo 300Lt - naujas 3500Lt. Dirzai su guoliais ir itempejais 1000Lt. Tepala ir filtrus musu siukslyno salygomis keisti reikia iki 8000 km. (tas liecia visus dizelinius turbininius variklius). Dar pamineciau greiciu deze - patikima ir tiksli. Erzinanciu elektriniu gedimu per keturis eksploatacijos metus nebuvo. Gan nesmagus dalykas yra zibintu deflektoriu laikikliai kurie laikui begant ir nuo musu duobetu keliu issibaladoja bei nuluzta o pirkti ju oficialiai nera. Tada tenka burti paciam ar kokiam pazistamam auksarankiui arba pirkti lenkisku aksarankiu pagamintus ebay-uje (as gaminausi pats nes jau buvau paberes visa prieki ir laukti neturejau kada). Teko keisti sankabos komplekta su smagraciu kuris tarnauja dazniausiai iki 200 000km. kaina jeguaro 9600Lt., fordo (taspats sachs firmos) 4800 Lt. per neoficelius atstovus (tas pats sachs firmos) 1500 Lt. aisku plius darbas nuo 500Lt. Kas sezona vis pakeisdavau stabilizatoriu ivores (fordo ligos) bet jos pigios, dar kokia traukia vairo ar sailenbloka bet siaip pakaba dziugino stiprumu tarkim su iki JAGO turetu BMW 46 net nelyginu - tem kas sezona ismesdavau nuo 500 iki 1000 Lt. - tiesa neprognoziu valdyme nebuvo jokiu. Dar teko keisti desines puses pusasi su pakabinamu guoliu (atskirai neparduodamas) - itin brangus ir retas dalikelis (ir visai ne fordo) naujas 4600Lt. sena ir gera gavau po varginanciu puses metu paiesku uz 400Lt. Simptomai (vaziuojant didesniu nei 80km/h greiciu pridejus akseleracijos juntamos vibracijos, ir kuo toliau tuo stipriau. Dar - jeigu stabdant juntamos vibracijos o diskai nauji arba katik nutekinti, kalades naujos o ratai tiesus tai greiciausiai teks keisti priekiniu sakiu sailenblokus nors masteriai ir porintu, kad jie turbut geri (jie isminksteja). O siaip jei ne sankaba (bet nuo jos niekur nepabegsi net ir turedamas VW) bei pusasis tai isvis nebutu prie ko kibt. Tiesa, kiek teko dometis ir is asmenines praktikos galiu drasiai teigti, kad toli grazu nera taip kaip porina auto spekuliantai - dauguma detaliu tik atrodo kaip fordo bet kai nori jas panaudoti tada pamatai, kad visdelto jos ne tokios pacios. Aisku yra galimybe keisti mazgais - tarkim amortikai ir atraminiai guoliai yra kitoke nei fordo (pagerinti) bet jeigu keiti ir ta ir ta gali imti fordo (kaina skirsis akivaizdziai). Nesvarbu ar perki Jaguara ar Ziguli - visus devetus automobilius reikia tikrinti pries isigijant, nebent Jums nuo vaikystes beprotiskai sekasi loterijoje. Siaip neremontuojamu automobiliu nera, nebent jis deges, skendes arba perdarytas is anglisko.
Pilnas atsiliepimas...
nenas | 2013-03-25
Jaguar X-Type
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangi prieziura,kaip gali daugelis manyti,detales ne itin brangios(skaitykit komentara).
As minusu nezinau
Sio automobilio neturiu,bet radau internete straipsni apie si modeli.Gal kas ir ras kaz ko naudingo.. ''...Jaguar X-Type pasirodė 2001 metais Ženevos automobilių parodoje. Šiam modeliui priklausė konkuruoti rinkoje su Audi A4, BMW 3er ir Mercedes-Benz C klase. Tuo metu Jaguar priklausė Ford, todėl gamybai buvo pasirinkta Ford CD132 bazė, ant kurios buvo gaminamas Ford Mondeo Mk3. Ant tokios bazės surinktas automobilis nebuvo toks komfortiškas, kaip konkurentai. Didesnis minusas tuometinėje rinkoje buvo tai, kad automobilis buvo varomas tik priekiniais ratais. Beveik visi konkurentai rinkoje turėjo analogą su 4 varančiaisiais ratais. Tik 2004 metais pasirodė X-Type versija su 4 varančiais ratais. Geresnė salono medžiagų kokybė ir garso izoliacijos panaudojimas šį vidutinės klasės dydžio automobilį pakėlė aukščiau nei Ford Mondeo, kurio pagrindu ir buvo sukurtas šis automobilis.Geriausia ką galima įžvelgti perkant tokį automobilį – eksploatavimas nebus brangus. Visa važiuoklė paprasta ir tinka nuo Ford Mondeo. Dažniausiai susidėvi pusašių lankstai ir atraminės amortizatorių gumos. Dėl nemalonaus garso iš važiuoklės taip pat gali būti kaltos stabilizatoriaus įvorės. Jeigu kartais bijote, kad perkant detalę parduotuvėje iš jūsų paims daugiau, nei jūs norite sumokėti, galite pirkti detales nuo Mondeo. Vienas paprastas pavyzdys: Jaguar priekinės stabdžių kaladėlės kainuoja apie 140 lt, tokios pat kaladėlės tik jau Ford – apie 80 lt. Automobilis buvo komplektuojamas su 5-ių pavarų automatine ar mechanine pavarų dėže, o taip pat su 6-ių pavarų mechanine ar automatine pavarų dėže. Dyzelinių variklių sankabos susidėvi daug anksčiau, nei benzininių. Reikėtų perspėti, kad vertėtų vengti Jaguar sekvencinės automatinės pavarų dėžės. Jos linkusios dažnai gesti. O ir pataisytos ilgai nelaiko. Viduje pasibaigia visos kalbos apie panašumą į Ford. Važiuojant šiuo automobiliu lepina tyla, gera surinkimo kokybė, kokybiška oda ir įspūdinga audiosistema. Interjeras primena konservatyvius džentelmeniškus laikus, tačiau visai neatrodo senas. Prietaisai išdėstyti patogiai ir bus lengvai perprantami. Truputį gali erzinti centrinis prietaisų skydelis, kuris sumontuotas statmenai ir nepatogus vairo stipinų išdėstymas. Medžiagų kokybė, panaudotų bagažinėje, nėra pati geriausia. Reikėtų paminėti, kad aptariamas modelis yra pirmasis Jaguar istorijoje su dyzeliniu varikliu. Šis 2,0 litro 130AG dyzelinis variklis yra toks pat, kokį rasite Ford Mondeo ar net Transit automobiliuose. Vėlesni 2,2 litro dyzeliniai varikliai yra tik šiek tiek perdirbta 2,0 litro Duratorq versija. Varikliai didelių problemų nekelia. Genda purkštukai, turbokompresoriai. Kitaip sakant, jautriausios Common-Rail tipo variklių vietos. Dinamika vidutinė, o kuro sąnaudos nedidelės. Automobiliui pakaks 6 litrų dyzelino. 2,2 litro varikliai sudegina apie 0,5 litro kuro daugiau, tačiau jie ir galingesni. Versija be DPF filtro turi 155AG, o su DPF filtru – 145 AG. Benzininiai varikliai daug galingesni. Taupuolius vertėtų perspėti, kad nusipirkus benzininį 2,0 litro V6 variklį nė kiek nesutaupysite. Jo kuro sąnaudos tokios pačios, kaip ir 2,5 litro V6. Didžiausia dilema iškyla tarp 2,5 V6 ir 3,0 V6. 2,5 litro variklis išvysto 193 AG ir 241 Nm sukimo momentą. 3,0 litro V6 variklis turi 228AG ir 279 Nm sukimo momentą. Skirtumas atrodo nedidelis, tačiau dinamikos atžvilgiu ji jaučiasi. Pasirinkę silpnesnį variklį galite sutaupyti apie 3 litrus kuro 100km...'' Visa sita info is interneto platybiu.Tad del automobilio kainu ir nuvertejimu pasiziurekite autoplius.lt ar autogidas.lt.. Gal kas ir rastu kitokios informacijos kuri bus teisingesne ar bent jau issamesne. Arba gal atsiras realiu savininku,kurie viska aprasys is savo patirties. ''..Jaguar X-Type tikrai galima būtų rekomenduoti tiems, kas nori reprezentatyvaus vidutinės klasės, bet prabangiai įrengto automobilio. Jo eksploatacija palyginus yra pigi, o ir rimtesnių trūkumų šis automobilis neturi. Renkantis Jaguar svarbiausia turėti galvoje, kad tokių automobilių vairuotojai labai azartiškai suka savo automobilių vairą. Dažnas atvejis rinkoje, jog Jaguar X-Type parduodamas labai prastos būklės. Kantriausieji gali ieškotis egzemplioriaus, kuris tikrai nudžiugins akį, širdį ir piniginę...'' - patarimas is to pacio straipsnelio autoriaus :))
Pilnas atsiliepimas...
AUDRIUS | 2012-11-14
x-type 3.0v6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
PUIKUS PATIKIMAS AUTO KOKYBISKOS DETALES
NERA
x-type yra puikus pasirinkimas NUSIPIRKES SI AUTO TIKRAI NEPASIGAILESI
Pilnas atsiliepimas...
giedriune | 2007-12-12
jaguar x-type
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
turejaujau 12 masinu, bet tokio dizaino ir kokybes vidaus salono isbaigtumo dar nemaciau nei vienoje savo masinoje, o detaliu kainos ne tokios jau ir brangios gerai paieskojus. Dinamika fantastine o garso aparatura auksciausios klases - bet gamykline ir nereike kist milzinisku pinigu kad turet gera aparatura. 3.0 galines pakabos traukes, stabilizatoriaus traukes ir yvores
Pilnas atsiliepimas...
 
Jaguar modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Vidutiniai    X-Type XE
  Dideli   S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai  XJ-SerijaXJ-SerijaXJ-SerijaXJ-Serija
  Kupė   XK-SerijaXK-Serija 
  Krosoveriai     E-Pace
  Visureigiai     F-Pace
  Sportiniai     F-Type
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai