Markės
603 iš 1429
Jeep Cherokee 2013 - dabar
Jeep Cherokee, 2013 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 1
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Jeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabarJeep Cherokee 2013 - dabar
Akivaizdu Jeep Cherokee bandys pirkėjus patraukti savo neįprasta išvaizda. Taip, tai suveikė Nissan Juke atveju, tačiau pripažinkime - Jeep dizaineriams tikrai nepavyko „suvaldyti“ visų padrikų priekinės dalies dizaino detalių į visumą. Galinė dalis, beje, irgi komplimentų nenusipelnė. Automobilis atrodo labiau ne išskirtinai, bet keistai. Cherokee privalumai kiti, visų pirma tai gana malonus ir kokybiškas interjeras, kas tikrai nebūdinga šiai markei. Ištiesų, automobilis nustebins savo komfortu – nepaprastai aukštas įrangos lygis, tylus salonas, kokybiškos interjero medžiagos, labai komfortiška, gerai sugerianti įvairiausius kelio nelygumus pakaba. Akivaizdu, kad Jeep kompanija lygiuojasi į „premium“ segmento atstovus tokius kaip Audi Q5 ar BMW X3. Kitas privalumas – kogero geriausia visų varomųjų ratų sistema šioje klasėje. Cherokee gali būti komplektuojamas su galinio diferencialo blokatoriumi ir pažeminta pavara. Sunku būtų įvardinti tiesioginį konkurentą turintį tokias solidžias pravažumo sąvybes. Variklių gamoje bazinis yra 2,4 litro Tigershark variklis, turintis 184 AG bei 232 Nm. Kitas motoras - ne itin draugiškas Europai didelis 3,2 litro Pentastar V6 variklis, generuojantis 271 AG bei 324 Nm. Žinoma, šešių cilindrų variklis turi pakankamai galios, o ir veikia jis itin tyliai ir tolygiai, tačiau kuro sąnaudos kaip ir reikia tikėtis bus neitin draugiškos jūsų piniginei. Žinoma, galima pasirinkti versijas su dyzeliniais varikliais, tačiau šie primins apie galios stoką, ypač norint staigiai padidinti greitį. Nemažas visureigio privalumas yra puikiai veikianti 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė, kuri dėka didelio pavarų skaičiaus leis kiek ekonomiškiau važiuoti dideliais greičiais. Visureigio pakaba yra minkštoka, tad užduotos trajektorijos automobilis laikosi vangokai, manevringumas taip pat nėra stiprioji Cherokee pusė, o vairo mechanizmas kiek atitolina vairuotoją nuo kelio pojūčio, tačiau šie nedideli trūkumai visiškai negadina bendro labai teigiamo įspūdžio. Cherokee turi ganėtinai talpią kabiną, tačiau bagažinės tūris yra nedidelis – netgi mažesnis nei daugelio kiek mažesnių konkurentų.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Giedrius | 2016-05-23
Jeep Cherokee 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi įmanomi + ne pilka masė
posūkiuose pernelyg svyruoja
Turiu Jeep Cherokee Limited jau metus. Viskas gerai, tik posūkiuose pernelyg svyruoja ir priekinis stiklas man per žemas - net nusileidus sėdynę iki pat apačios ir sėdint visiškai tiesiai, priekinio stiklo viršutinis kraštas yra akių lygyje. Nuėmiau skydelį nuo saulės, laimėjau papildomą centimetrą :) Tiesa, mano ūgis 190 cm. Būtinai reikia imti Advanced Technology paketą, į kurį įeina Adaptive Cruise Control (ACC), Lane Assist, Self Park. Nerealūs dalykai. Autostradoje įjungus ACC, kuris automatiškai priderina - sumažina / padidina greitį pagal priešais važiuojančią ar pasivytą mašiną ir Lane Assist, vairą praktiškai galima paleisti :) Tik po kelių sekundžių pasigirsta piktas pypimas ir nurodymas "uždėkite rankas ant vairo". Bet tų kelių sekundžiu pakanka, norint surasti nukritusį daiktą ar ko nors pasieškoti salone. Nelabai patogus kompiuterio meniu (norint pereit nuo 1 iki 7 punkto, negalima tiesiog greitai 7 kartus suspaudyt +/- mygtuką, reikia stabtelėti ties kievienu punktu). Bagažinė nedidelė, bet man jos ir nereikia. Uconnect sistema (radija, media, navigacija) veikia puikiai. 2 USB jungtys, 220V rozetė. Nepatinka autostart, kai sustojus išsijungia variklis. Šitą dalyką galima išjungti, bet tą reikia daryti kaskart užvedus variklį. Automatiškai perjungiamos tolimos/artimos šviesos pagal atvažiuojančią mašiną. Perspėjimas apie lenkiančią mašiną, akloji zona, labai geras dalykas. Galinio vaizdo kameros kokybė puiki. Pats prisiparkuoja, dažniausiai be priekaištų. Variklis dirba puikiai, 125 kw ir 170 AJ iš vietos nerauna, bet dinamikos visiškai užtenka, ypač 10 metų vairavus 105 kw ir 143 AJ Wrangler. Automatu patenkintas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Jeep modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini krosoveriai     Renegade
  Krosoveriai    Compass Compass
   Patriot
  Visureigiai  Wrangler WranglerWrangler
  Grand CherokeeGrand CherokeeGrand Cherokee
   CherokeeCherokeeCherokee
  Dideli visureigiai    Commander 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai