Markės
623 iš 1430
Kia Ceed 2012 - dabar
Kia Ceed, 2012 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 2
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Kia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabarKia Ceed 2012 - dabar
Kia šturmas tęsiasi – šįkart kompanija taikosi tiesiai į VW Golf, Ford Focus ar Opel Astra automobilių paširdžius. Tai itin konkurencinga klasė ir joje kova dėl vietos yra nepaprastai aštri. Visgi Cee’d turi ką pasiūlyti – pirmiausiai pastebime išties malonų automobilio dizainą. Peraugusi automobilio „nosis“, bei ištęsti priekiniai LED žibintai sklandžiai apgaubia Cee’d šonus, šone pastebima grakščiai aukštėjanti šoninių langų linija, visos linijos ir proporcijos puikiai dera tarpusavyje. Automobilis sukelia geresnes emocijas nei VW Golf ar Ford Focus, tačiau yra labai panašus į naująją Opel Astra. Cee’d interjeras ne toks išraiškingas, tačiau prietaisai sudėlioti pagal aiškią europietišką tvarką – viskas logiška, aišku, patogu ir kokybiška. Tiesa, kelyje agresyviai atrodančiam hečbekui dar reikia pasitemti – vairas posūkiuose yra per lengvas, o automobilio nosis nenoriai įsipaišo į aštrius posūkius. Variklių gama taip pat negali pasiūlyti nieko ko nerastum pas bet kurį kitą modernių „golf“ klasės automobilių gamintoją. Tačiau Kia Cee’d paperka vairavimo lengvumu, sąlyginai komfortiška pakaba, didele erdve salone bei vienu didžiausiu klasėje bagažo skyriu (380 litrų - kas yra visais 64 litrais daugiau nei Ford Focus bagažinė). Taigi naujokas yra vertas dėmesio nesvarbu kokios kainų ribos jus domintų, tačiau tai nėra gera alternatyva sportiškumo ir dinamikos mėgėjams.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Edvinas | 2016-11-01
KIA Cee'd GT line 1.0 T-Gdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, interjeras, variklio garsas
Gal kiek didokos kuro sanaudos
Su automobiliu pravažiavau jau 10 tūkst. kilometrų. Automobilis pirktas naujas, tad per tiek laiko jokių trūkumų nepasimatė. Variklis Variklis yra 1,0 litro turbininis. 89 Kw, bet iš tiesų variklis yra itin geras. Įsibėja labai gerai. Pati mašina sveria 1200 kg, tad tokio varikliuko kaip ir užtenka. Ypatingai geras pats variklio garsas. Išvaizda ir interjeras. Turimas automobilis yra GT line komplektacijos tad išoriškai atrodo kaip GT, kuris turi 200 AG. Vizualiai man itin patinka. Viduje - navigacija, radijas, galinio vaizdo kamera, šildomos sėdynės, vairas. Asmeniškai rinkdamasis auto - nenorėjau odinių ir elektrinių sėdynių. Tad komplektacija kaip ir tenkina. Galbūt norėtųsi kad būtų Apple Car play, bet vienaip ar kitaip Spotify galima klausytis tiesiog suporavus telefoną per Bluetooth. Taip pat interjeras yra labai geras. Minkšti plastikai - tikrai sukuria kokybės jausmą. Sanaudos Dėl kuro sanaudų nesu patenkintas, tikėjausi kad jos bus mažesnės. Nors važiuojant ramiai - 100 Km per valandą įmanoma išspausti 6 litrus šimtui kilometrų. Na bet žinote, kaip benzinui tai turbūt geras rezutatas. Atkreipčiau dėmesį, jog dyzelį rinkitės tik tada, kad nuvažiuosite daugiau nei 200 tūks. kilometrų. Pagal dabartines kuro kainas ir dyzelinio modelio didesnę kainą, jį apsimoka pirkti tik tada, kai pravažiuojate daug kilometrų. Nuvertėjimas, eksplotacijos kaštai ir kita Kolkas dėl eksplotacijos nepatyriau jokių išlaidų. Pirmas servisas po metų arba 15k kilometrų. Nuvertėjimas - taip naujas automobilis tikrai nuvertės, bet kodėl pasirinkau KIA? - dėl 7 metų garantijos, gana geros kainos, vagiamumo ir draudimo kaštų. Elementarus pvz - Golf KASKO draudimas yra dvigubai didesnis. Ar rekomenduočiau - žinoma! Išbandykite demo auto.
Pilnas atsiliepimas...
Rimas | 2014-04-02
Geras nepretenzingas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, ekonomiskumas ir gera komplektacija
Prastokas vidaus plastikas
Eksploatuoju automobili nuo 0 km ir pravaziavau 30 000 km. Didesniu problemu nera. Automobilis pakankamai dinamiskas 1.6 crdi 94 kw. Kuro sanaudos apie 5.5 l. Nelabai megsta dideliu duobiu, bet bendrai pakankamai komfortiskas. Butu galima pagirti bazine iranga i kuria ieina sildomos sedynes, sildomas vairas, laisvu ranku iranga, usb. Visa kita standartiskai. Salono apdaila kartais megsta patarsketi. Yra linkusi lengvai braizytis. 1.6 crdi 94 kw tikrai ekonmiskas ir kaip tokiam automobiliui uztenka. Lenkiant nejauti diskomforto. Kadangi auto naujas kazkokiu problemu neturejo. Kuro sanaudos normaliai vazinejant 5.5-6 l, vaziuojant ramiau i 5 l galima tilpti. Palyginus su VW, variklio darbas tylus. Pliusas, kad servisai kas 30 000 km. Pirmas servisas apie 800 lt.
Pilnas atsiliepimas...
 
Kia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    PicantoPicantoPicanto
  Maži   RioRioRioRio
   Venga 
  Kompaktiniai    CeedCeed
   ForteForte
  Vidutiniai    MagentisMagentisOptimaOptima
    Stinger
  Dideli    OpirusCadenza 
  Mini krosoveriai     Niro
  Krosoveriai    SportageSportageSportage
  Visureigiai    SorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai    SoulSoul
  Vienatūriai    CarensCarensCarens
  Dideli vienatūriai   CarnivalCarnival 
    Sedona
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai