Kestutis | 2012-01-09 |
Lancia Kappa 2.0Turbo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, važiuoklė,stabilumas, erdvus salonas, galingas trauka pasižymintis variklis.
NĖRA
|
Išvaizda kaip ir daugelio limuzino klasės automobilių, galbūt kas nors teigs jog jis jau morališkai pasenęs , tačiau čia ne WV. Neskaitant to jog šioje mašinoje sukišta viskas kas įmanoma tokių metų auto , jį labai vertinu ir gerbiu dėl stabilumo , komforto , geros garso izoliacijos , erdvaus salono. Būtent 2.0 Turbo benzininis variklis turinti 151 kw , mano akimis retas taip pačiai kaip ir Lancia kappa coupe . Trauka įspūdinga. Kas liečia variklio ardymą, pirmą kartą gan sudėtinga , norint atsisukti karterį, ar išimti greičių dėžę, tačiau vietos pakankamai tiesiog reikia turėti kantrybės. Su šiuo motoru ir įmontuotomis BRC dujomis , mieste apie 12 , trasoje 9 litrai dujų , bendzino iki 11 . Veleno šlifavimas indėklų keitimas naujais 225 lt Kaune. Filtrai ~30lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nu_irkas | 2011-10-15 |
Lancia Kappa
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
1. Nebrangus pirkti. 2. Gražus:). 3. Palyginti patikimas. 4. Ekploatacinės medžiagos nėra brangios.5. Labai komfortiškas. 6. Dinamiškas.
Minusų praktiškai neturi. Bet viską gadiną būtinai pradėsiantis barškėti stabilizatorius su traukėmis. Būtinai sugės klimato kontrolės varikliukas (aš keičiau du kartus, bendra suma 800 lt.0
|
Po kelių turėtų Opelių (labai kažko blogo pasakyti negaliu - tik rūdijo) nusiprkau Lancia Kappa 1996 m. su automatine pavarų dėže, 2. 0 ltr. Kodėl išsirinkau - kartą pamačiau gatvėje (tuo metu, kai pirkau tai buvo retas automobilis) ir patiko. Esu iš tų, kuriems automobilio išorė yra didesnis prioritetas nei techninė automobilio pusė. Pradėjau rinkti informaciją ir susidūriau su jos stoka. Tada paskaitinėjau žurnalistines apžvalgas ir pasisprendžiau. Pirkau Alytuje, kaip jau minėjau su automatine pavarų dėže -kad žmonai būtų lengviau vairuoti. Pirkau šeštadienį, miesto nepažinojau todėl servise netikrinau. Kaip vėliau paaiškėjo automobilis buvo dažtas (kokia naujiena:)), bet nieko - važiuoja, į šonus netraukė. Iš karto įsidėjau dujas (IV-os kartos), su jom didelių problemų neturėjau, naudojo nuo 15 ltr. (mieste) ir apie 10 ltr. (trasoje). Automobilis labai patiko - labai gera garso izoliacija, gera ergonomika (nors mano ūgis 198 cm.), vietos salone labai daug, bagažinė didelė. Salono medžiagos kokybiškos. Daug elektronikos, bet ji BOCH firmos, tai veikė praktiškai be nusiskundimų. Kodėl praktiškai - prieš parduodant automobilį pradėjo neveikti galiniai langai, kartą ar du negalėjau atidaryti bagažinės. Bet aš manau, kad šios problemos kilo dėl patirtos avarijos (draudimui kainavo sutaisyti 5000 lt.). Geras variklio garsas (5 cilindrų variklis) kai norisis staigiai įsibėgėti. Pamiršau apie kėbulą - pagamintas iš geros skardos, cinkuotas, todėl jokių rūdžių aš nemačiau. variklis 2. 0 ltr, 20 vožtuvų, 5 cilindrų, 114 Kw. kaip jau minėjau buvau įsidėjęs dujų įrangą. Apie kuro sąnaudas jau kalbėjau. Su varikliu problemų neturėjau, todėl kažką daugiau pasakyti negaliu. Per visą laiką (apie 3 metus) pakeičiau priekinius amortizatorius KAYABA (600 lt.), priekiniai stabdžių diskai, kaladėlės, pakeistas pagrindinis variklio diržas su guoliais (1400 lt.). Dar reikėjo keisti didžiausią šio automobilio bėdą - stabilizatorių su traukėmis (apie 1000 lt.). Kai kas pasakys, kad reikėjo restauruoti - atsakau - restauravau, nelabai padėjo. Salono oro filtras tinka nuo Opel Omega. darbar šis automobiliukas kainuoja labai mažai. Šiaip galima pasieiškoti ir Coupe modelį - bet čia jau labai išskirtinis automobilis, estetui:). Tokio ir dar su turbina labai norėčiau. Patikrrinti, kad nebarškėtų priekis, gražiai burgztų variklis, veiktų visos "knopkės" ir pirmyn.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arnoldas | 2010-09-27 |
Lancia Kappa 2,4 TDS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas + trauka
Zema pakaba
|
Tai aukstos klases,didelis automobilis. Pirmaijantis patikimumu pasulyje dyzelinis variklis. Eksplotacija nebrangi,aisku sulyginus kibirelius kaip W ar Audi truputeli brangiau bet eksplotacijos laikas kelis kart ilgesnis,detaliu kokybe geresne,tikrai nerasi Kinisku detaliu. Kiekvienas turi savo nuomone keip issirinkti auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edgar | 2008-09-24 |
Lancia kappa
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daugiau gyvenime tokios masinos nepirkciau, daug buvo problemu, pirkau auto uz 9000lt ir ikisau i ja dar tiek pat. nusipirkes naujau varikli, sugedo ventiliatorius, neveikia kondicionerius. daugiau i ja investuot neverta. 2.0i Du kartus varikli
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Wagiz | 2008-05-21 |
Lancia Kappa
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Neesu turejes smagesnes masinos. didele, komfortiska, islaikymas nebrangus. isskirtine, nes Lietuvoje nepopuliari. geriau nei audi ar BMW! 2.0i oro filtra, kuro filtra, tepalus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
zilvis | 2008-02-09 |
LANCIA KAPPA
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Turejau zymiai brangesniu auto, bet niekaip nesuprantu kodel ju taip bijo zmones, vaziavimas su ja nepalyginamas pvz vw pasat 98m ar mazda 626 00m. Ir as buciau nepirkes jei nubutu teke paravaziuot, komfortas, garso izoliacija, o detaliu kainos tikrai "nesikandioja". Pamegikit-patiks 2,4 JTD Tikrai nieko,gerute pasitaike. Dabar tik reik pakeist galinio rato guoli ir stabilizatoriaus gumele
Pilnas atsiliepimas...
|
|
GetMyFor | 2007-11-17 |
Kappa
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai norejau tokios masinos, vaziuoja geriau nei kokia Audi, komfortiska, didele, ir islaikymas pakankamai pigus( kaip tokios klases) . 2.0 20v termostata, filtrus, vairo traukiu antgalius, benzino siurbliuka
Pilnas atsiliepimas...
|
|
trulikas | 2007-08-20 |
Lancia Kappa
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nerealus komfortas, zymiai geriau uz koki BMW E39. Daug vietos, patogus salono ispildymas. 2.4JTD Generatoriu, akumuliatoriu, filtrus, tepalus, abs davikli, abs guoli, sankaba, stabilizatoriu, traukutes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|