2019-04-27 |
Land Rover RR 2010 m 4.4l dyzelinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas variklis, sklandus valdymas, gera garso izoliacija
Brangokas techninis aptarnavimas
|
Noriu pasidalinti savo įspūdžiais apie Range Rover 4,4 TDV8 II facelift.
Pirma, norėčiau paminėti variklį ir automatinę pavarų dėžę, kurie kartu veikia nepriekaištingai. Jūs neišgirsite anekdotų apie šio variklio patikimumą, dėl to kad šio variklio išpildymas - vienas patikimiausių, kurį patvirtina ne tik mano pravažiuota gana didelė rida, bet ir techninių specialistų nuomonė.
Automobilis yra labai jautrus ir tuo pačiu sklandžiai valdosi, o pavarų persijungimo niekaip nepajusite.
Sąnaudos tiesiog sugriauna visus šablonus - 12 litrų mieste ir 8 greitkelyje! Ir tai yra gana dinamiškai važiuojant. Tarp bendraklasių nieko panašaus nerasite.
Trasoje lekia tarsi bėgiais. Labai minkštas ir stabilus tuo pačiu metu. Pasitikėjimas jaučiamas važiuojant bet kokiu paviršium, neatsižvelgiant į tai, ar jis yra nelygumas ar slidus. Kruizinis greitis 160-180, pasiekiamas be didesnių sunkumų.
Keliavau dideliais atstumais po Europą - automobilis pasirodė geriausiu įmanomu būdu tiek kontrolės, tiek visų keleivių komforto atžvilgiu. Ir netgi nuvažiavus nuo kelio, dėka pniaumatinės pakabos, „Terrain Response“, protingo sureguliavimo - jūra iki kelių.
Labai aukštos kokybės nepakartojamas interjeras. Apdailos lygis duoda į kaulus daugumai klasiokų. Puiki HK multimedijos sistema ir įspūdingas garsas. Klimato sistema, atitinkanti kiekvieno keleivio esančio salone poreikius. Labai gerai veikia, kameros, aklųjų zonų jutikliai. Puikus elektroninio prietaisų skydelio aiškumas.
Apie eksterjerą, net neverta daug kalbėti. Brutali, atpažįstama kūno forma. Puiki priekinių šviesų optika, pritaikyta prie protingų tolimųjų šviesų.
Triukšmo izoliacija taip pat yra aukščiausiame lygyje, būtinai turiu pagirti. Važiuojant ar laukiant prie šviesoforų nesijaučia jokių vibracijų. Važiuojant bet kokiu greičiu galite bendrauti nekeliant balso. Tai, kas vyksta išorėje, nėra girdima ir dėl dvigubo stiklo. O triukšmas nuo dygliuotų padangų vos vos girdėti .
Dabar visus labai jaudinantis patikimumo ir techninio aptarnavimo klausimas. Taip, niekas nesako, kad Range Rover yra patikimesnis nei kiti konkurentai. Tačiau neturėtumėte nuolat kalbėti apie retus piktnaudžiavimo atvejus, kai atsiranda nuolatinių gedimų. Kai aptarnaujame automobilį mūsų, lietuvių, savininkas turi galvoti dažniau nei kiti europiečiai. Kuro kokybė, keliai, klimato sąlygos, techninės priežiūros dažnumas, eksploatacinių medžiagų ir alyvos keitimas - jei atsižvelgiate į šiuos veiksnius, tuomet užtikrinu jus, kad automobilis tikrai gęs mažiau nei bet kuris iš kitų.
Taip, oficialių atstovų aptarnavimo kainos yra labai užkeltos. Bet kas neleidžia atlikti techninį aptarnavimą pas kitus patikrintus ekspertus?
Apibendrinant noriu pasakyti, kad šis automobilis yra labai puikus, tik reikia prižiūrėti kaip ir visus kitus automobilius. Pilnas atsiliepimas...
|
|
mixas | 2009-04-01 |
Solidus visureigis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Prabanga, komfortas, pravazumo savybes, technologijos, dizainas.
Kaina
|
Neapsigaukit, tai ne parketinis visureigis. Jis geba tikrai gerai vaziuoti per purva, pazliugusia zeme ir pan. Prie viso to automobilis labai prabangus ir rimtas. Land Rover Range Rover atrodo nuostabiai, tai ir patrauke mano demesi. Dizainas solidus, neperkrautas, o svarbiausia, kad jis nesenstantis. Jis greiciausiai gerai atrodys ir po 10 metu. Automobilis jauciasi, kad yra labai tvirtas, valdomas gerai ir gana lengvai. Automobilis turi reguliuojama auksti. Tai reta savybe net ir pas visureigius. Posukiuose automobilis automatiskai reguliuoja pakabos auksti, kad butu uztikrintas geriausios savybes. Pavara yra nuolatine visu 4 ratu. Garso sistema solidi, neverta kisti prie jos ranku. Garsas reguliuojasi priklausomai nuo automobilio greicio. Dzipas gerai valdomas, gerai jauciamas rysys su keliu. Klimato kontrole dvieju zonu, galima nustatyti 10 laipsniu skirtuma tarp vairuotojo ir keleivio puses. Sedynes reguliuojamos elektra 10 krypciu, be abejo yra atmintis. Net galvos atlosas reguliuojamas elektra. Visur puiki oda ir medzio intarpai. Tokiam automobiliui tai labai tinka, atrodo solidziai, taciau neperkrauta. Vairas reguliuijamas keliomis kryptimis. Vienu zodziu jokiu priekaistu interjerui. 4.4 litro variklis yra astuoniu cilindru. Galia – 286 AG. Duomenys rimti ir daugiau tokiam automobiliui ir nereikia. Automobilis tikrai nepigus islaikyti. Ta reikia tureti omeny pries apsisprendziant. Pilnas atsiliepimas...
|
|