Markės
754 iš 1541
Lexus CT 2010 - dabar
Lexus CT, 2010 - dabarTOP 10
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)Viso įvertinimų: 1
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • CT 200h
  • Kokybiškas ir patikimas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • CVT pavarų dėžė
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"CT serijos hibridinis automobilis nutaikytas būtent į Europos rinką. Dėl pirkėjų jis kausis su Audi A3, Volvo C30 ir 1-osios serijos BMW"
Lexus automobilių šeimą papildys mažiausias narys - hečbekas CT200h. CT serijos hibridinis automobilis nutaikytas būtent į Europos rinką. Dėl pirkėjų jis kausis su Audi A3, Volvo C30 ir 1-osios serijos BMW. Automobilio dizainas kažkur matytas – jis labai primena didesnįjį brolį IS, tačiau tai greičiau privalumas nei priekaištas. Penkerių durų hečbeko ilgis siekia 4320 mm, plotis – 1765 mm, aukštis – 1430 mm. „Lexus“ pabrėžia net 2600 mm ilgio ratų bazę, dėl ko esą vietos čia daugiau nei daugumoje kitų šio segmento modelių. Automobilį puošia 17 colių lengvo lydinio ratlankiai bei galinis aptakas. Visgi liežuvis neapsiverčia automobilio pavadinti gražiu. Viduje prietaisų skydelis nedvelkia originalumu, o ir medžiagų kokybės iš Lexus buvo galima tikėtis geresnės. Tiesa, naudotis prietaisais yra labai patogu, o sėdynės labai komfortiškos. Bagažo skyrius kuklus – 375 litrai. Tiek automobilio dizainas, tiek techniniai agregatai buvo kurti nuo nulio. Tiesa, hibridinės jėgainės receptas jau matytas Prius modelyje: benzininis ir elektrinis varikliai dirba kartu, o vien elektriniu jis galės nuvažiuoti tik labai trumpą atstumą. Ši sistema, pavadinta „Lexus Hybrid Drive“ užtikrina labai gerus ekologinius rodiklius. Pirkėjai galės rinktis iš trijų važiavimo rėžimų: ekonominio, normalaus ir sportinio. Į aplinką šis ne toks jau mažas hečbekas išmes vos 89 g/km CO2 ir vartos vidutiniškai 3,8 l degalų. Šie rodikliai pasiekiami įjungus Eco režimą. Įjungus Sport režimą variklis pasieks 136 AG galią, nuo 0 iki 100 km/val pagreitės per 10,3 sekundės ir pasieks maksimalų 180 km/val. greitį. Techniniai duomenys: 1.8 litro keturių cilindrų VVT-i variklis išvystantis 73 kW galią ir 142 Nm sukimo momentą, o kartu su elektrovarikliu galia yra atitinkama 100 kW ir 207 Nm. Galia per belaiptę E-CVT transmisiją perduodama priekiniams ratams. Lexus tvirtina, kad CT 200h nebus nuobodus vairuoti, kitaip nei daugumą kitų hibridų. Gamintojas pabrėžia išskirtinį automobilio valdymą, kurį turėtų užtikrinti sudėtingesnė nei Toyota modeliuose pakabos konstrukcija. Tačiau ir tai nėra visiška tiesa: hečbekas kelyje elgiasi kaip daugumas šios klasės atstovų ir azartu nedvelkia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2018-08-24
Puikus miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaip ir Toyota taip ir Lexus nereikalauja didelių eksplotacinių išlaidų
Truputi kietoka važiuoklė
Puikus, kompfortiškas, ir labai gerai atrodantis
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Lexus modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai    CT
  Vidutiniai   ISISIS
   IS F 
   HS 
  Dideli   GSGSGS
   ESESESES
    GS F
  Reprezentaciniai   LSLSLS
  Kupė   SCSC RC
    RC F
  Mini krosoveriai     UX
  Krosoveriai     NX
  Visureigiai   RXRXRXRX
   GXGX
  Dideli visureigiai   LXLX
  Sportiniai    LF-A 
    LC
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai