Markės
699 iš 1429
Lexus GS 1997 - 2005
Lexus GS, 1997 - 2005
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.813% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Lexus GS 1997 - 2005Lexus GS 1997 - 2005Lexus GS 1997 - 2005Lexus GS 1997 - 2005Lexus GS 1997 - 2005Lexus GS 1997 - 2005Lexus GS 1997 - 2005
Lexus pristatė naujajį antros kartos GS sedaną. Palyginti su jo pirmtaku GS tapo didžiuliu komerciniu pasisekimu. Automobilis buvo taip gerai ir šiltai priimtas, kad buvo gaminamas nuo 1998 iki pat 2006 metų. Vartotojai pamėgo gausiai mediena inkrustuotą interjerą ir kitas prabangą ir komfortą didinančias įpatybes. Automobilis taip pat buvo ekonomiškesnis, sportiškesnis nei brangesnis LS ir tuo pačiu labai prabangus. Itin patikimas automobilis gavo vieną iš aukščiausių vartotojų įvertinimų savo klasėje ir aplenkė tituluotus konkurentus BMW ir Mercedes-Benz automobilius. Žurnalas “Motor Trend” GS išrinko geriausiu importuojamu 1998 metų automobiliu JAV.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Šis Lexus buvo naudojamas žiedinėse varžybose tokiose kaip „Motorola Cup“, „V8Star Series“ kur pelnė keletą pergalių. Nepaisant didelio dydžio Lexus GS buvo naudojamas ir drifto varžybose.

Šios kartos Lexus GS buvo komerciškai labai sėkmingas automobilis, todėl buvo gaminamas ištisus 8 metus.

Žurnalas “Motor Trend” GS išrinko geriausiu importuojamu 1998 metų automobiliu JAV.

Žurnalas „Car and Driver“ GS išrinko tarp geriausių dešimties 1998, 1999, 2000 metais.

Automobilis pelnė apdovanojimus kaip kokybiškiausias savo klasės atstovas 2002, 2003, 2004 ir 2005 metais.

Automobilis taip pat buvo išrinktas kaip geriausiai savo vertę išlaikantis automobilis JAV rinkoje 1998, 1999, 2000 ir 2001 metais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
Matas | 2014-10-23
GS 300
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, geri varikliai, stipri pakaba.
Sanaudos, dalys truputi brangesnes, bet kokybiskos
Turiu automobili beveik 2 metus esu labai patenkintas. Nuvaziavau apie ~40 000km, visos investicijos buvo i vaziuokles dalis: Galiniai stabilizatoriai, priekiniai sarnyrai, kaladeles. Vazineju su BRC dujomis, niekad nebuvo jokiu bedu nei ziema nei vasara sanaudos mieste apie 15, uzmiestyje 11.5, misriai gaunasi 13.5. Automobilis komfortiskas, automatine deze veikia puikia net ir prie diziausiu salciu, kartais pasitaiko, kad ne taip tolygiai permeta begi, bet labai retai. Net 1998 metu automobilyje klimato, radijos navigacijos valdymas yra per lietimui jautru ekrana. Kiek vazineju, daugelis zmoniu giria si automobili del jo komforto ir talpumo, ypac gale sedintiems. Uz tokia kaina kaip dabar manau labai geras pasirinkimas tiems, kurie daug vazineja ir nori vaziuoti komfortiskai. Variklis labai dinamiskas, labai tylis, stovint net nesigirdi kaip dirba, galios tikrai uztenka ties SPORT ir ties ECT pavaru rezimais. Menkas nuvertejimas, eksploatacijos kastai nera dideli, yra visokiu daliu pasirinkimas. Paziureti variklio dangtelio tarpine ar neledzia tepalo, paziureti dugna ir kebula ar nera rudziu ir ar nebuvo dauzta, kas labai tiketina jei masina is USA
Pilnas atsiliepimas...
donis | 2013-03-18
lexus gs300 1998m, 163kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
+
Man 26m. Per neilga savo amzeli esu apturejes keleta auromobiliu. Bmw 525, bmw 730 cia rurbut buru pagr., konkurentai dabartiniam lexus gs300. Tvirtai galiu pasakyti kad tu paciu ar panasiu metu bmw toli, toli iki lexus. Tai pagarbos ir meiles vertas automobilis. Greitas, dinamiskas, pakankamai ekonomiskas, prabangus (tam laikmeciui ir dabar) aki traukiantis automobilis. Sedeti taep vairo ir sedynes tilas malonumas. Daug naudingu funkciju ir kas svarbiausia viskas veikia idealiai. Garso aparatura gyva ir garsi, praktiskai labai aukstos klases. Zodziu smas vairiojant puikus. Gryzus nesinori net islipti is masinos.n Variklis 3.0 163kw. Tai ne lenktyninis automobilis bet asmeniskai man galios i valias. Pirkau puikoai islaikyti is vokietijos parejusi ir 1,5m lietuvoje eksplotuota automobili. Su stag firmos tiesioginemis dujomis. Nuosirdziai sakau kad su dujom variklis drauvauja klasiskai o ekobomija labai man patinka - 12-13litru duju 60% miestas 40% uzmiesris. Os llaipedos i Vilniu nu aziuti ir parvaziuoti nereikia nei 200lt!!! Patikrinta asmeniskai. Variklio darbas pats tyliausias koki esu girdejas automobuliuose, visi kas salia pastovejo negalejo patileti jog masina uzvesta. Aisku sako geriau tris kart nusispjaut, bet prasivazinejus jau puse metuas esu apstilbes. Patvaresnes masinos nesu turejas nei as nei mano pazystami. Kastai?? Nezinau net ka pasakyt. Na taip tepalai kas 15t ir viskas. Tiesaanisle buvo pirlta su nutrukusiu teleskopines antenos mehanizmu, bet man tai nemaiso. Pasidomejau kad sito reikalo sutvarkymas 150lt. Jeigu patinka perki....be baimes ( aisku vertetu pasitikrinti del sventos ramybes).
Pilnas atsiliepimas...
Eivydas | 2013-01-08
Lexus GS, 1997 - 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ipatingas patvarumas, silpnas nuvertejimas, konfortas bei vardas
kad ir tvarkyti reikia tik karta, bet dalis siek tiek brangesnes nei vokisku automobiliu
Teko darbais ir laisvalaikiu uztureti daugiau nei 30 ivairiu automobiliu, si automobili galiu itraukti tarp geriausiuju. Negali pavadinti nemirtinga, bet jai jau pasiimsite su tvarkinga vaziuokle ar tai susitaisysite tai galesite pamirsti remontus daug metu i prieki, sis automobilis besimaisantis tarp kitu kuriuos teko tureti tarnauja jau 6metus, remontai: 20lt buvo atsijunges laidas varikliaus skyriuje. Jokiu priekaistu, tepalus keiciu kas 25000 nors reiketu kas 15000 Kaip nekeista nuverejimas sio automobilio letesnis nei pvz bmw, nors asmeniskai man bmw ir visi kiti vokiski automobiliai nuo 1998m yra byrantis kibirai, TAIP sedesite tarp prabangaus salono, konfotriskai ir t.t. BET vokieciu politika nuo 98m kad automobilis tarnautu tiek kiek garantinis, o kas vazines su senom tai nes pelna is detaliu. kad ir vw passat 99m orginali visa vaziuokle pakeisti kainuotu tiek pat kiek pats passatas. Gryztant prie lexus gs, cia gi jeponu kurinys kaip ir toyota. karta sutvarkes pamirsi servisa! Jai vaziuokle gera, tai nebent galima pasiuziureti ar masina nera suklijuota is keliu masinu, nes daugiau nera ka ten zvalgytis, variklis nemirtingas kol dirzai netruke...
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2009-06-03
Vilkas eriuko kailyje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, labai komfortiskas, tylus, dinamiskas variklis, grazus dizainas. Visur jauciamas isbaigtumas ir kokybe.
Labai ramus automobilio charakteris, neissiskiriantis interjero dizainas, aukstos detaliu kainos.
Tai grynakraujis sportiškas sedanas turintis puiku V8 varikli ir tipiška Lexus prabanga. Vienintelis rimtas konkurentas siam automobiliui yra 5 klases BMW. GS yra pakankamai erdvus, pakanakamai solidus ir sportiškas. Tai vienas dinamiskaiusiu iki tol pagamintu Lexus modeliu. Automobilio interjeras gal kiek pasenes pagal šiandienius standartus (man nepatinka jo dizainas), taciau jis yra neabejotinai kokybiškas. Medzio intarpai pagaminti is tikro medžio, centrinėje konsolėje stovi patogi navigacija. Sedynes komfortiškos ir erdvios, kartu gana sportiškos. Galines sėdynes patogios, tik galvos atlosai trukdo vairuotojui. Garso sistema valdoma per ta pati ekrana, visi langai automatiniai, užrakinus masina jie užsidaro automatiškai. Ikisus užvedimo rakteli vairas automatiškai prisitaiko prie vairuotojo pagal ivesta atminti. Sedynes turi 2 atminties versijas. Priekiniai ksenoniniai zibintai automatiškai pritaiko lygi pagal automobilio pakrovima – tai labai idomi ypatybe. Automobilio dizainas yra toks, kad jis iskarto arba patiks arba ne. Is dalies jauciama E klases Mercedeso itaka – keturi priekiniai zibintai. Nuolaidus galinis langas sudaro kupe stiliaus ispudi. Variklis veikia itin tolygiai, galios apsčiai, puikiai greitinasi per maždaug 6 sekundes iki 100km. Tuo paciu automobilio viduje labai tylu, tik agresyviai greitėjant pajauciamas malonus variklio garsas. Valdymas geras, taciau jauciamas sioks toks atotrūkis nuo kelio, jauciamas nemažas automobilio svoris, greičio pojucio beveik nera. Bendrai pojutis toks, kad automobilis nera labai agresyvus, todel noretusi kiek daugiau fun vairuojant ji. Automobilis tikrai patikimas, taciau detales labai brangios.
Pilnas atsiliepimas...
Meshka | 2009-03-28
Solidus, prabangus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, patikimas, puiki audio sistema, patikima elektronika
Retai sutinkamas europinis variantas, nera su dyzeliniu varikliu
Patogus, komfortiskas, patikimas, reciau sutinkamas, todel labiau vertinamas Variklis 3.0, 222ag, problemu nekeliantis, prieziuros reikalauja mazai. Kas 100.000km pakeisti dirzus (1500lt); kas 70.000km pakeisti tepala greiciu dezeje (~200lt); kas 40.000km pakeisti uzdegimo zvakes (~400lt) Ieskoti modelio, skirto Europos rinkai
Pilnas atsiliepimas...
 
Lexus modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    CT
  Vidutiniai   ISISIS
   IS F 
   HS
  Dideli   GSGSGS
   ESESES
    GS F
  Reprezentaciniai   LSLS
  Kupė   SCSC RC
    RC F
  Krosoveriai     NX
  Visureigiai   RXRXRXRX
   GXGX
  Dideli visureigiai   LXLX
  Sportiniai    LF-A 
    LC
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai