Markės
701 iš 1429
Lexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabar
Tik pažvelkite į šį automobilį – atrodo lyg Lexus GS įžūliai reikalautų dėmesio ir šauktų "žiūrėkite į mane". Taigi, paklausykime šio automobilio ir pažvelkime į jį atidžiau – ekspresyvus priekio dizainas pasipuošęs aštriomis bekompromisėmis linijomis. Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje. Kita vertus, įsižiūrėjus pastebimos gerai pažįstamos Lexus stiliaus linijos – švelnios, kiek netikėtos ir subtiliai keičiančios kryptį. Žavu. Viduje toks pat nuostabus linijų žaismas papildytas puikios kokybės medžiagomis. Puikios odos sėdynės ne tik gražios, bet ir patogios, centre puikuojasi didžiulis 12,3 colio skersmens skystųjų kristalų LCD ekranas (didžiausias šio segmento automobiliuose), prabangos suteikiantis mechaninis laikrodis ir Mark Levinson audio aparatūra. Visi reikalingiausi vairavimui ir su juo susiję prietaisai, rankenėlės ir mygtukai yra lengvai pasiekiami. Atsisėdus už vairo nejučiom norisi, kad šis interjeras taptų tavo antraisiais namais. Naujasis modelis kaip įprasta tapo stambesnis – plotis padidėjo 20 mm, o aukštis 15 mm. Padidėjo ir bagažinė – dabar ji siekia 530 l (23 proc. daugiau nei ankstesniame GS). Kiek mažesnė yra hibridinio 450h modelio bagažinė. Naujosios kartos GS debiutuoja su dviem varikliais ir transmisijomis – GS 450h ir visais keturiais ratais varomas GS 350 AWD. Puikus hibridinis 450h variklis turi 343 AG galią, 345 Nm sukimo momentą ir geba katapultuoti sunkų automobilį nuo 0 iki 100 km/val. per 5,9 sek. Maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/val., o degalų sąnaudos stebina – Lexus kompanija teigia, kad jos siekia vos 6,3 l/100 km. Kelyje GS dabar pasižymi ne tik puikiu komfortu, bet ir kur kas geresniu stabilumu posūkiuose, bei sukibimu su keliu, tiesa ne tokiu geru kaip 5 serijos BMW. Ir visgi, GS yra puikus ir nepalyginamai geresnis už savo pirmtaką, todėl saugokitės konkurentai!
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Lexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabarLexus GS 2012 - dabar
Lexus modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    CT
  Vidutiniai   ISISIS
   IS F 
   HS
  Dideli   GSGSGS
   ESESES
    GS F
  Reprezentaciniai   LSLS
  Kupė   SCSC RC
    RC F
  Krosoveriai     NX
  Visureigiai   RXRXRXRX
   GXGX
  Dideli visureigiai   LXLX
  Sportiniai    LF-A 
    LC
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai