Markės
785 iš 1480
Mazda 3 2013 - dabar
Mazda 3, 2013 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Praeityje Mazda 3, kad ir kokia gera buvo vistiek negalėjo prilygti tokiems konkurentams kaip Volkswagen Golf, Ford Focus ar Opel Astra. Tačiau naujasis modelis deklaruoja, kad turi viską ko reikia sėkmei susilaukti – tiek technologijas, tiek kokybę, tiek išvaizdą, tiek valdymo savybes. Naujojo modelio išvaizda atkartoja neseniai pasirodžiusio Mazda 6 modelio stilistiką - ryškios ratų arkos, itin žema šoninių langų linija suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį. 4465 mm ilgio, 1795 mm pločio ir 1450 mm aukščio automobilis yra 5 mm ilgesnis, 40 mm platesnis ir 20 mm žemesnis už savo pirmtaką, o atstumas tarp ašių padidintas visais 60 mm. Interjero kokybė buvo silpnoji Mazda 3 pusė, tačiau šįkart problemas bandys išspręsti ne tik stilingu dizainu, tačiau ir gausiau naudojama oda ir kitomis kokybiškomis medžiagomis. Kompanija netgi teigia, kad naujasis modelis bus pats tyliausias automobilis savo klasėje – tam jie panaudojo lengvas, tačiau puikiai garsą sugeriančias medžiagas. Interjeras nudžiugins dar ir didele erdve ne tik priekyje sėdinčius, bet ir gale sėdinčius keleivius. Bagažinės talpa padidėjo iki 350 l. Mazda 3 komplektuojamas su trimis benzininiais SkyActiv varikliais ir viena dyzeline jėgaine. Silpniausi baziniai modeliai turi 1,5 litro, 99AG variklį, kuris iki 100 km/h įsibėgėja per 10,8 sekundės. 2,0 litrų atmosferiniai benzininiai varikliai turi 118 arba 162 AG. Iki 100 km/h modeliai su šiais motorais įsibėgėja atitinkamai per 8,9 ir 8,2 sekundės. 2,2 litro dyzelinis variklis siekia 148 AG galią bei 380 Nm sukimo momentą. Šis variantas iki 100 km/h leis pagreitėti per 8,1 sekundės. Mazda 3 automobiliuose yra naudojama „i-Eloop“ sistema, kuri stabdymo metu išskirtą kinetinę energiją siunčia akumuliatoriui ir taip „pavaduoja“ generatorių. Kompanija šį sprendimą jau naudoja ir kituose šiuo metu gaminamuose automobiliuose - Mazda 6 bei Mazda CX-5.
Šiame automobilyje yra aktyvių aerodinaminių elementų -  jeigu variklis nereikalauja papildomo aušinimo, tuomet priekinio buferio apačioje yra uždaromi ortakiai. Ši funkcija Mazda 3 hečbekui leidžia pasiekti itin mažą oro pasipriešinimo koeficientą lygų 0,275.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2018-08-24
2015 Mazda 3 SP25
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras derinys tarp variklio ir greičių dėžės, smagiai važiuoja ir labai patinka Deep Crystal Blue spalva
Garsiai dirba variklis kai šalta, prasta garso izoliacija, tamsus salonas.
Nesėkmingai bandant nusipirkti naują sofą 2015 m. Šeštadienio rytą, aš atsidūriau "Mazda" atstovybėje, kur gavau išbandyti tuomet naujai išleistą "Mazda CX-3". Bet Aš nesiruošiau nieko pirkti ... Aš greitai supratau, kad CX-3 nėra tinkamas automobilis dėl mažos galinės dalies. Tačiau "Mazda 3" pasirodė labai patraukli, dėl geros kainos, didesnio interjeru ir galingesnio varikliu. Po trijų valandų aš išėjau iš salono plačiai šypsodamasis ir rankoj laikydamas automobilio "Deep Crystal Blue" automatine greičių dėže "Mazda 3 SP25" dokumentus. Taip baigėsi mano mėnesį trukusi "tobulo" automobilio medžioklė. Per tą laiką išbandžiau "Hyundai i30", "Volkswagen Golf" ir "Ford Focus". Visi geri, bet "Mazda" labiausiai patiko. Šiandien "Mazda 3" jau mane nuvežė ir suteikė 104 607 km. džiaugsmo ir patikimumo. Vairavimo patogumas buvo tai, kas laimėjo mano širdį. Nors vairo mechanizmas nelabai gerai leidžia pajusti kelią, Variklio ir transmisijos derinys nėra kažkokia naujiena, bet jie puikiai suderinti, sinchronizuoti ir (tikiuosi) ilgaamžiai. Su važiuokle kolkas nebuvo problemų, važiuoti malonu. Transmisija gan smagi, ypač, kai pasiekia septyniasdešimt ir daugiau. Vidutinės degalų sąnaudos yra 7,1 l / 100 km, miesto sąlygomis apie 8.1 Sakyčiau labai įspūdingai mažos kuro sąnaudos 2,5 litro varikliui, kurio bendras kuro sąnaudos - 6,1 l / 100 km. Aš manau, kad "iStop"sistema padeda sumažinti kuro sąnaudas, mano skaičiavimu per mettus sutaupiau apie 3 bakus kuro. Kalbant apie MZD sistemą su savo sukamuoju valdikliu, tikras malonumas yra ja naudotis! Automatiniai priekiniai žibintai veikia taip, kaip tikėjausi, ir automatiniai valytuvai veikia gerai. Žemėlapiai lengvai atnaujinami per kompiuterį, o "Mazda" kas trejus metus siūlo nemokamus atnaujinimus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-10
Mazda3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
valdymas,kuro sanaudos,patikimas,grazus,komfortiskas,sportiskas.
garso izolecija.
mazda3 comfort plius. Geras auto vairuoju ,2015metu mazda3 pirkau nauja is salono jokiu problemu neturjau ,tik vienas minusas garso izolecija galetu buti geresne bet ji jauciasi tik autmagistralei ,vaziujant nuo 100km/h ir per balas,valdosi super comforto uztenka.kolkas jokiu minusu nepastebejau.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai