Markės
834 iš 1554
Mazda 5 2010 - dabar
Mazda 5, 2010 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)Viso įvertinimų: 2
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Gerai valdomas
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Silpnoki varikliai
  • Greičiau šešiavietis nei septynvietis
Mazda 5 yra tikrai praktiškas ir funkcionalus vienatūris turintis slankiojančias šonines duris, didelį bagažo skyrių ir protingą sulankstomų sėdynių sistemą. Be to nemažas automobilis yra puikiai valdomas, gerai „jaučiantis“ kelią ir tai pasiekta neitin sumažinant komfortą. Kitas Mazda 5 išskiriantis elementas yra dizainas. Vienatūris „išraižytas“ įvairiomis banguotomis linijomis, kurios puikiai dera tiek tarpusavyje, tiek su pačia dinamiška vienatūrio forma. Tai automobilį išskiria iš kitų neretai kampuotų septynviečių automobilių. Taigi, šis nemažas automobilis stilistiškai puikiai papildo Mazda automobilių gamą, kurioje karaliauja populiarieji Mazda 3 ir Mazda 6 modeliai. Tiesa, Mazda 5 interjeras atrodo kiek pasenęs – prietaisų skydelis pagamintas iš kieto blizgančio plastiko, kuris panašu nebus labai ilgaamžis. Visgi Mazda 5 kaip ir kiti kompanijos modeliai gali pasigirti puikia surinkimo kokybe ir patogiomis sėdynėmis. Vienatūris komplektuojamas su dviem varikliais. Vienas yra 2,0 litro benzininis su 148 AG galia, tačiau jam trūksta sukimo momento prie žemų sūkių. Kitas yra nedidukas 1,6 litro turbodyzelis, kuris yra ne tik tylus, bet ir stebėtinai dinamiškas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2019-08-28
Mazda 5 2010 2.0 Dyzelis, Automatas, puikus automobilis su mažais išlaikymo kaštais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, išlaikymo kaštai
Multimedia
Pirmiausia pasakysiu, kad šis automobilis MAZDA yra penktas mano gyvenime. Be to, paskutiniai trys automobiliai buvo taip pat šio prekės ženklo. Tai yra 626 ir 6 modeliai. Todėl turiu ką palyginti, nes turėjau ir kitų markių automobilius. Kaip pasirinkau Mazda 5? Be abejo, pagrindinis koziris buvo salonas su trimis eilėmis sėdynių. Trečiasis vaikas šeimoje pareikalavo atskiros vietos sau, o tada turėjau peržiūrėti visus, septynias vietas turinčius, automobilius. Ford yra šiek tiek erdvesnis salonas, bet nėra atsarginio rato, o salone vežioti atsarginį ratą yra prabanga. Be atsarginio rato važinėti - pavojinga! Finansai taip pat vaidino svarbų vaidmenį. Kaina buvo pagrįsta. Mazda 5 suprojektuota ant trečiukės važiuoklės o variklis yra šešiukės. Variklis su grandine, patikimas, nepretenzingas, išgydyta senų modelių liga, kai po šimto tūkstančių pradeda leisti viršutinės tarpinės. Tai patyriau su ankstesniais dviem modeliais. Automatinė greičių dėžė. Tai yra pliusas ir minusas tuo pačiu metu. Plius patogumas, minusas yra tai, kad degalų sąnaudos važinėjant po miestą padidėjo 2/100 l / km. Jei anksčiau šešiukei – su mechanine dėže, bako 60 litrų būdavo pakankamai nuvažiuoti 910 km atstumą, važiuojant užmiestyje, dabar nuvažiuoju tik 800 km su baku. Žinoma, būtina atsižvelgti į tai, kad su mechanine dėže, dalis kelio gali būti įveikiamas, laisvu bėgiu, taigi taupomi degalai ir pavarų dėžės susidėvėjimas. Puikus kėbulo aptakumas. Gamykliniai tonuoti stiklai apsaugo nuo karščio ir nuo smalsių akių. Pakaba penkiukės yra gana patikima, cilinblokai, pravažiavus 170 000 km, vis dar geri, jei ne gaudysite duobių, važiuojant dideliu greičiu, tada su šarnyrais nebus jokių problemų. Nuvažiavus tokį atstumą, žvakės, dar gamyklinės vis dar veikia normaliai, atleiskite elektrikai... jos puikiai dirba, nėra padidėjusių kuro sąnaudų. Diržai dirba be problemų, bet aš juos pakeičiau dar prieš 170 000. Bet kuriuo atveju. Vasarines padangos pakeičiau prieš 120 000 km !! Pravažiavus 50 000 pradėjo leisti termostatas ... Deja, manau, kad tai yra išimtis. To nebuvo nei su viena mano buvusia Mazda. Na, tai nėra brangus remontas. Pakeista ir jokių problemų. Priekiniai stabdžių diskai pakeisti 130 000 kilometrų, galinius keičiau nuvažiavus 165 000 km. Tai yra kokybė! Salonas patogus, bet ne pats didžiausias. Magnetofonas kai perkaista kartais persikrauna, tai būna, kai važinėju visą dieną ir klausausi vos ne visą laiką. Automatinės durys - taip pat patogu. Pakeisti priekiniai amortizatoriai, akumuliatorius. Taip, viskas atrodo... Atsarginių dalių kainos nėra didelės, konstrukcija yra standartinė, dauguma dalių nuo trečiukės, šešiukės ir netgi Ford tinka. Todėl ne brangios. Ant dugno beveik nėra rūdžių, puikiai gamykliškai padengtas dugnas. Mano kitas automobilis tikriausiai bus Mazda. Atsiliepimas nėra nupirktas. Paprasčiau, aš myliu šį prekės ženklą :)
Pilnas atsiliepimas...
Vytas | 2016-11-01
Mazda 5, 2012m., 1.6l.,dizelis, 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, valdymas, variklio ergonomiškumas, stabdžių sistema, patikimumas.
Garso izoliacija galėtų būti geresnė.
Gražus, manevringas, galios užtenka, patogus. Dėl jo puikių savybių ( stabdžių sistemos, valdymo, variklio) labai jaučiamas lengvumo pojūtis. Jo dizainas nei iš tolo nepanašus į vienatūrį, o labiau į sportinį auto.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai