Markės
779 iš 1426
Mazda MX-6 1991 - 1997
Mazda MX-6, 1991 - 1997
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 3
24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)34% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Mazda MX-6 1991 - 1997Mazda MX-6 1991 - 1997Mazda MX-6 1991 - 1997Mazda MX-6 1991 - 1997Mazda MX-6 1991 - 1997Mazda MX-6 1991 - 1997
Mazda MX-6 buvo priekiniais ratais varomas kupė mechaniškai identiškas Mazda 626 ir Ford Probe automobiliams. Pagrindiniai siūlomi varikliai buvo 2.0 L DOHC I4 variklis au 118 AG (88 kW) ir galingesnis 2.5 DOHC V6 variklis su 164 AG (122 kW) galia. Buvo gaminami variantai su visais vairuojamais ratais. Sistema elektronikos pagalba kontroliavo užpakalinius ratus - mažame greityje (iki 35 km/h) galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, o esant didesniam greičiui galiniai ratai pasisukdavo ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Abiem atvejais galiniai ratai pasisukdavo ~5 laipsnius. MX-6 pasižymi apvalainu, prigludusiu dizainu skirtingai nei daugelis to meto automobilių ir tuo automobilis išsiskiria iš savo bendraamžių. Vairuotojams patiko ne tik dizainas – jis yra gerai valdomas, gan ekonomiškas, komfortiškas. Neigiamos pusės – mažos galinės sėdynės, silpnokas 4 cilindrų variklis, ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos ir tik vidutinis patikimumas.
Buvo gaminami MX-6 variantai su visais vairuojamais ratais. Sistema elektronikos pagalba kontroliavo užpakalinius ratus - mažame greityje (iki 35 km/h) galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, o esant didesniam greičiui galiniai ratai pasisukdavo ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Abiem atvejais galiniai ratai pasisukdavo ~5 laipsnius.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
margarita29 | 2008-09-25
Mazda MX-6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus masiniukas, vertas demesio. Vaziuoja super 2,0 Dohc tepalai + filtras 70lt, "rulevaja tiaga" su nuolaida 50lt, be 70lt
Pilnas atsiliepimas...
saras | 2008-08-23
mazda mx-6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklio bedos prasideda nuo to, kad uzpilame pusiau sintetini tepala. Atsalus orams jis nepraeina per tepimo kanalus ir tada prasideda vargas. prasukame indeklus, uzkemsame indeklu drozlemis visus 24 hidrokompensatorius kurie kainuoja ispaniski 1vnt. pigiai tik apie 50 lt., o japoniski 1 vnt tik 200 lt. Toliau keiciame indeklus japonisku nera- tik su svaistikliu 1vnt 600lt. o reikia 6vnt.Indeklai taiwanio komplektas 200 lt. iki pirmo gero pergazavimo.nu ir.t.t. visi is karto galvojame kad geriau pakeisti kita varikli bet keisdami kita nuperkame lygiai toki pati su pusiau sintetiniu tepalu ir tik uz 2000lt. Finalas toks: pirkau uz 1350 ikisau 1200eur. pavazinejau 1 metus pardaviau uz 1300 eur. minuso 1250 eur. 2.5 doch 24v Hidrokompensatoriai 24vnt=1200lt. Pagr.dirzas 150 lt. Visi dirzelio rolikai 250lt. Hidraulinis pagr.dirzo itempejas 600lt. darbas 250 lt. Priek.rato guolis =120 lt. kaladeles priekyje 60 lt. indeklai 200lt. + galvu ir veleno slifavimas 250 lt.
Pilnas atsiliepimas...
Spaliux | 2006-09-25
Mazda mx-6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagi masina. Labai gerai subalansuota vaziuokle. Pakankamai komfortabili ir tuo pat metu sportiska. Labai patogi vairuotojo vieta. Viskas po ranka. Be to visi imanomi to meto privalumai (isskyrus oda). Netgi liukas idetas nors yra kondicionierius (be mazdu labai retas gamintojas taip dare. Nebent pagal spec uzsakyma). Zodziu vazinetis savo malonumui labai tinkama masina. 2.5 V6 doch 24v Variklio kapitalinis remontas (1500 lt darbas, 1500 lt detales), liambda zondai (ju yra 2 ir juos keisti reikia abu is karto. 1 zondas 160-170 lt (NTK firmos) + po 60 lt uz keitima. Viso 460 lt.), zvakes (pigiausias kiek sugebejau rasti NGK firmos (kitu firmu pigesnes, bet kokybe...) po 20 lt. Viso 120lt), visi stabdziu diskai + kaladeles apie 500 lt (tiksliai neatsimenu), zvakiu laidai (vietnamo gamybos 170 lt, Bosch firmos apie 320 lt), duslintuvo bakelis galinis (gariunai 150 lt), galiniu stabilizatoriu traukes (po 33lt kinietiskos), stabilizatorius priekinis (65 lt su darbu), granata (280 lt), tepalai, filtrai, ausinimo skystis. Berods nieko nepamirsau.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai