Markės
785 iš 1434
Mazda RX-8 2003 - 2011
Mazda RX-8, 2003 - 2011
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Mazda RX-8 yra sportinis automobilis pakeitęs RX-7 modelį. Kaip ir jo pirmtakas šis RX turi Wankelio tipo rotorinį variklį. RX-8 turi priekyje sumontuotą variklį, su galiniais varomaisiais ratais ir sėdynių formule 2+2. Automobilis turi idealų svorio balansą 50:50 dėka to, kad variklis yra montuojamas už priekinės ašies ("front mid-engine" komponuotė), o kuro bakas už galinės ašies. Svoris yra sumažintas naudojant lengvesnes medžiagas tokias kaip aliuminį (variklio gaubtas ir galinės durys) ir anglies pluoštą, iš kurio pagamintas varantysis velenas, tam kad sumažinti besisukančių detalių inercinį momentą. Priekinėje pakaboje naudojama nepriklausoma dviejų skersinių svirčių pakaba, o gale - nepriklausoma daugiasvirtė. Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės (jos atsidaro tik tuo atveju jei atidarytos priekinės). Kadangi automobilis neturi viduriniojo statramsčio, tai atidarius duris yra užtikrinamas maksimaliai patogus priėjimas ne tik ant priekinių, bet ir ant galinių sėdynių – kas yra nebūdinga bet kokiam kitam 2 durų kupė. Tuo pačiu automobilis išlaiko puikų kupė stiliaus dizainą. Galingiausia RX-8 versija turi Wankel variklį su dviem 654 cc rotoriais (viso 1.3 L darbinis tūris), kurio galia siekia 237 AG (177 kW)/8200 rpm ir 211 Nm/5500 rpm sukimo momentą ir šešių greičių mechaninę pavarų dėžę. RX-8 buvo puikiai įvertintas tiek specialistų, tiek mėgėjų – šis puikaus dizaino ir dinamikos automobilis jau laimėjo 37 tarptautinius automobilizmo apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Mazda RX-8 turi unikalų ir labai retai gamintą Wankel tipo rotorinį variklį.

Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės.

Mazda RX-8 dalyvavo eilėje įvairių žiedinių lenktynių, tokių kaip 24 Hours of Daytona, SCCA World Challenge, KONI Challenge Series ir net moterų varžybose "Formula Women" 2004 metais.

RX-8 laimėjo 37 tarptautinius automobilių apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
rotorius | 2009-11-03
Motociklas ant 4 ratu ")
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas, jaukus ir praktiskas interjeras. Nedidele isigijimo kaina. Didziausias pliusas - unikalus variklis, ispudingas jausmas sukant varikli iki pacio galo.
Rafinuotumo trukumas, nemazas vertes kritimas, rajus degalams variklis.
Turiu sitoki bolida keleta savaiciu. Esu juo labai patenkintas. Kai ieskojau turejau tik keleta automobiliu galvoje - tai RX8, Honda S2000, BMW 3 serijos kupe. Pasirinkau RX8 del keleto veiksniu. Tai salyginai nebrangus automobilis, ypac perkant naudota. Automobilis yra tikrai dinamiskas, labai gerai laiko kelia. Nors sitais parametrais jis negali prilygti S2000, taciau RX8 kuo puikiausiai galima naudoti kaip kasdieni automobili. Jo pakaba nera "akmenine", yra 4 sedimos vietos, o ant ju patekti labai patogu. Na apie duris visi zino - nera ka pasakoti. Didelis pliusas - automobilio interjeras. Jis jaukus, dizainas grazus, viduryje skydelio puikuojasi tachometras. Kaip ir priklauso. Medziagu kokybe galetu buti kiek geresne, ji "mazdiska" - kiek ekonomiska ir kietoka. Sedynes labai patogios, sportiskos. Pakaba labai gerai subalansuota - automobilis gerai laiko kelia, neplaukioja, taciau ji pakankamai komfortiska. Didziausias pliusas - automobilio dizainas, jis isskirtinis, dinamiskas, taciau kartu savyje "sutalpina" 4 keleiviu kabina. Minusas - rasojancios galines faros. Varikliukas tik 1.3 litro, atciau zinantys rotorinio variklio ipatumus supranta ka reiskia toks litrazas. Variklis puikiai dirba, labai tolygus, subalansuotas. Mazu apsuku jis nemegsta, reikia sukti iki 7000 ir daugiau. Galios baisulines neistikekit, taciau automobilis smagus, ypac geras garsas - prie aukstu apsuku variklis skamba kaip britvos. Silpnoji puse - degalu sanaudos, pas mane jos vidutiniskai siekia 15l/100km. Na gal veliau ismoksiu taip nespausti ir pasieksiu kokias 12l/100km. Taciau si momenta zinojau ir jam buvau pasiruose. Nepamirskit dapilyneti tepalo.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai