Markės
796 iš 1430
Mercedes-Benz A klasė 1997 - 2004
Mercedes-Benz A klasė, 1997 - 2004
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.018% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 13
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 62% Ne 38%
Mercedes-Benz A klasė 1997 - 2004Mercedes-Benz A klasė 1997 - 2004Mercedes-Benz A klasė 1997 - 2004Mercedes-Benz A klasė 1997 - 2004Mercedes-Benz A klasė 1997 - 2004Mercedes-Benz A klasė 1997 - 2004Mercedes-Benz A klasė 1997 - 2004
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gaminamas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz. Tai buvo labai neįprastas automobilis turintis naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. 1997 metais šis A klasės Mercedes pagarsėjo kaip nesugebėjęs įveikti vadinamo "briedžio testo" ir turėjo polinkį virsti. Mercedes kompanija pradžioje paneigė problemą, tačiau vėliau atšaukė visus iki tol parduotus automobilius ir juose sumontavo elektronines stabilumo kontrolės sistemas. Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę tokią sistemą.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.

Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 13
Jonas | 2016-12-02
Probleminis A class
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surašyti.
Surašyti.
+ Ekonomiškas variklis, ne daugiau 6l/100km mišrios sąnaudos. Palyginus daug vietos viduje, kas neatrodo iš išorės. Bagažinės durys plačios ir nors mažas automobilis, 2 dviračiai tilpdavo be problemų (nenuimant ratų bei sedynių). Kokybiškas, elegantiškas salonas, ergonomiškas. - Nulis komforto, automobilio važiuoklė labai kieta, greitai byra. Brangus remontas. Norint pakeist generatorių reikia nuimt bamperį, kartais variklį, kas nemažai kainuoja, kai kurie servisai net nesutinka remontuoti. Variklis geras, turėjau 1.7, ekonomiškas tikrai, jokių problemų nepasitaikė, veikė nepriekaištingai. Šis modelis labai nemėgsta nelygumų, duobėtų kelių. Vokietijoje šis modeliukas tokių problemų neturi, tačiau Lietuvoje tokį turėti tikrai nepatarčiau. Nesibaigiantys važiuoklės remontai pradedant amortizatoriais baigiant guoliais, įtempėjais, generatoriaus problemomis, diržais. Lietuvoje labai greitai nuvertėja. Tikrinti važiuoklę, pavarų dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2015-02-12
Miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, manevringas, puikūs gabaritai miestui.
Degalų sąnaudos, kieta pakaba, nepatogios sėdynės.
Šita klasė pakankamai gerai pažįstama, nes teko vairuoti Toyota Yaris, Opel Corsa, Renault Clio, Fiat 500, Volkswagen Polo, taigi nesunku daryti išvadas. Net jei ir mano turimas Mercedes bent keliais metais senesnis už prieš tai vairuotus kompaktus. Iš pirmo požiūrio, automobilis nesusipratimas, o ne Mercedes, na bet to ir reikėtų tikėtis iš kompaktinės klasės. Pas mane skydelis šiuo metu rodo apie 260000km ir panašu, kd tai daug maž tiesa. Nu gal atsukta kokie 50000km. Didesnių problemų jokių. Nors ir medžiagos atrodo pigios, bet surinkta tikrai gerai. Salone niekas netraška, niekas nebarška, nei vasarą, nei žiemą. Labai puikiai tinka miestui, dėl manevringumo, gabaritų ir sėdėjimo aukštai. Vienintelis trūkumas kuro sąnaudos mieste apie 10l. Na bet tokio amžiaus automobiliui pakankamai normalu. Užmiestyje važiuojant linguoja prie didesnio vėjo, dėl ko darosi nejauku. Be to sėdynės (Avantgarde pusiau oda) labai nepatogios ir įveikus 100km norisi sustoti pramankštinti kojas. Ypač nepatogu sėdėti gale. Pakaba pakankamai kieta, bet automobilis vistiek siūbuoja. Kietumo prideda ir standartiniai ratai R15 195/50. Bet vairuojasi pakankamai smagiai. Pakankamai talpus, galinės sėdynės nesunkiai išsiima visai. Variklis 1,6 benzininis 75kW. Traukia pakankmai smagiai, dėl automobilio svorio. Kaip tokiam automobiliui galios per akis. Greičių dėžė mechaninė, bet su automatine sankaba, kuri lėtoka, bet čia moteriškas automobilis, o ne sportinis. Remontas pakankamai pigus. Detalių kainos, net ir gerų gamintojų tikrai gerokai žemiau įsivaizduojamo Mercedes detalių lygio. Iš principo tas pats kas ir kitų automobilių. Tiesa remontuoti teko tik einamąsias dalis - važiuoklė, stabdžiai. Jie gana elementarūs, todėl ir remontas kainuoja pigiai. Na aišku teko girdėti verkiančių meistrų, kurie net nenori pažiūrėti į automobilį, nes moka remontuoti tik VW Golf 3. O kas užsiima remontu rimtai tai tik patvirtina, kad čia išpūstas burbulas. Vienintelis rimtesnis gedimas su kuriuo teko susidurti tai pradėjo nebetraukti automobilį ir diagnozė buvo įprasta - oro srauto matuoklė, kuri keičiasi brangiai. Bet vėlgi kas dirba galva, išsprenžia tą problemą už 20lt. Problema paprasta - oro filtrai keičiami rečiau nei tai turėtų būti arba naudojami nekokybiški, dėl ko oro srauto matuoklė apsinša ir nebefunkcionuoja. Taigi patarimas, nusipirkus tokį automobilį profilaktiškai prasiplauti matuoklę, kol nevėlu. Iš principo, jei prižiūrėsi tinkamai, tai problemų ir nebus, kaip ir su betkuriuo kitu automobiliu. Kiek bandžiau klasės alternatyvų, šis bene geriausias. Net būdamas senesnis. Kalbant apie benzininius kompaktus, turbūt duočiau pirmą vietą.
Pilnas atsiliepimas...
SSS | 2014-12-05
Mersiukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kompaktiskas, grazus, aukstai sedi
Brangi eksplotacija
Prasikankinau su mersiuku metus . Teko keisti viska. Vaziuokle,varikli,generatoriu,dirzelius,sarnyra ir t.t.Kol galiausiai subyrejo pavaru deze. Brangi eksplotacija ,greitai rudyja (ypac desinysis sparnas) , jei reikia tasyt - reikia isimt varikli. Vaziuojasi kietai bet po kiek laiko pripranti ir supranti ka vairuoji :) Ypac ant posukiu toks jausmas kad tuoj apsivers. Is isvaizdos visai simpatiska. Net nepasakysi kad masinai 15 metu, vidus nelabai suzavejo nors ir turejau geriausia komplektacija. Nepatarciau.
Pilnas atsiliepimas...
Mersiukas | 2014-12-03
A170 2003 dyzelis automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, atrodo mažas, bet viduje erdvu
Maža trauka, brangios detalės
Daug bėdų buvo su mersiuku. Per metus teko kapitaliniam remontui įdėti apie 7 000 Lt nenaujom detalėm: teko keisti pavarų dėžę, prasidėjus šalčiams, sugedo net variklis, pakeičiau ir jį, tada turbiną, kompresorių, kai jau pradėjo salone išmetamosiomis dujomis smirdėti, nebeištvėriau, pardaviau. Nedidelis nuvertėjimas vien dėl vardo. Ekonomiškas. Nepirkti, jeigu nori sutaupyti.
Pilnas atsiliepimas...
mb a170 | 2013-08-30
MB A 170 dyzeliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas
beproto brangios detalės,taisai kaip nauja, sunku surasti kas taisytu, elektronika, plasmasine
Automobiliukas sukurtas tobuliems miesto keliams, tačiau nėra labai smagus. salonas darytas tik kad padaryti, nors turėjau geriausia kompliaktacija tikrai nėra kuo žavėtis. Bus DAUG VARGO!!!! siūlyčiau geriau investuoti į naujasnį automobilį nei pirkti A klasės, nes skambinant i servisa visada išgirsite atsakymą atsiprašom tačiau tokių netvarkome, detalės net ir pačios menkiausios kainuoja šimtais, elektronika pjauna grybą neaišku kur stovi rielės, žodžiu viena didelė bėda. Tačiau jei jau nusprendėte kad tai yra jūsų svajonių automobilis patarčiau tikrinti servise prieš įsigyjant, būtinai pasitikrinti vairo stiprintuva nes už jo gedima sumokėsit nei daug nei mažai 1000lt žiūrėtis važiuokle butinai ratus nes tvarkymas irgi nepigus, na žinoma jeigu dėsit kitaiskas detalės ir toi nevažiuosit tada nebutina. Man papuolė tikrai puikiu varikliu automobilis poto kai susitvarkaiu purkštukus(1700lt) dėl to buvo lengva parduoti, tačiau suskaičiavus kiek reikėjo su ja atvargti pasitaupius butų išėjas geras tvarkingas auto. Tikrai NEREKOMENDUOJU, kuro sanaudos neatperka nestabilumo ir prastos auto kokybės.
Pilnas atsiliepimas...
rimantas | 2013-04-29
A170 cdi mersiukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas,manevringas,gera toki tureti
minusas kad nedidele bagazine,tik jos uztenka
automobilis geras,zinoma yra daug nuomoniu kurie yra ju netureja arba nusipirko su defektais ant to mersiuko varo.seip geri automobilei as turiu 1999 metu o mano zmona 2000 metu,su jeis mazai problemu buvo.prie abieju automobiliu lindau kai reikejo tepalus filtrus pakeisti,dar zmonos buvo su generatoriu problema sumokejau autoservise 140 litu.o vaziokles paprastos kai reikia taisyti neapsimoka varyti i autoservisa pats gali lengva,as pats nesu meistras tik vaziokle paprasta,nu kiekviena meta tenka pasikeisti vienos arba kitos puses stabilizatoriu nes pradeda bildeti ratas,stabilizatorius kainoja 35 lt o pakeitimui reikia 5 minuciu pasikeli nuimi rata ir du varstus atsuki ir uzdedi kita.smagi maza masinele kur viduje yra vietos.planoju dar viena nupirkti seimoje nes dukra nesenei islaike teises.neklausykit blogu kalbu apie ta masinike,ekonomiska ir gera su ja vazinetis nu manes dar nepavede variklis tai reiskia geri.su savo masina nuvaziavau 65 tukstancius kilometru bedu su varykliu neturejau,zmona 39 tukstancius ir neturejo.nu merso varyklei visalaik patvarus svarbiausia neziureti i tos kur maza kaina jie automatiskai yra jas nuvare taip kad ajaijai,man juokas paima kai paziuriu mersiukas a170 cdi 1999 matu kaina 3900 lt nesamone kad geram stovyje uz tokia kaina nupirksi.reikia ziureti maziausei nuo 7000 lt nes automobilis tikrai geras
Pilnas atsiliepimas...
A. | 2013-03-30
MB A(W168) 170 CDI 2003-10
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas, kompaktiškumas, kuro suvartojimas, aukštis, "skardos".
Eksploatacijos kaštai, pakabos kietumas.
Nepaisant kietos važiuoklės (neturėtų būti stebuklas tokio dydžio automobiliui), automobilis yra puikus miestui (manevringas, kompaktiškas, judrus). Sėdisi aukštai, patogu viską matyti aplinkui, kartais vaizdą pridengia "stoikė". Gale sėdintiems šiek tiek trūksta vietos, ypač aukštesniems (įvertinant tai, jog vairuotojas atsisakė pasislinkti į priekį :) ). "Long" komplektacijoje turėtų būti dar patogiau. Galėtų būti geresnė garso izoliacija nuo įvairių "žiogų", t.y. plastmasių girgždėjimo, braškėjimo. Laiku keičiant tinkamus tepalus ir visus filtrus, pašildant, be jokių priedų žiemą (0 - -20) kūrėsi be problemų. Žiemą piktino pravažumas (kitiems auto įveikiant sniegą daugiabučių kiemuose A klasė atsisakė tai daryti). Pliusas žiemai - visą laiką veikianti ESP (Elektroninė Stabilumo Programa, pajutus slydimą blokuojanti kiekvieną ratą atskirai), kuri ne kartą išgelbėjo nuo apsigėdinimo, bortelių, atitvarų, ir kitų eismo dalyvių :) Pats variklis veikė, veikia ir tikiuosi veiks be problemų. Buvo sugedęs generatorius, purkštukų žiedai, centrinis užraktas. Viskas po ~500+ Lt, be darbo. Eksploatacija kainuoja, tačiau, tai buvo pirmieji gedimai originalioms dalims (8-9 metų senumo automobiliui). Kad ir kaip norėtųsi pykti, bet viską įvertinus - normalu. Automobilis per 3 metus nuvertėjo ~5000 Lt (pagal autogidą). PIRKTI NUO 2001m. Užkurti šaltą, klausytis šalutinių garsų varikliui esant šaltam. Ar nepradėjo tepaluotis turbina. Su kokia komplektacija (kilpa tempimui, raktas, domkratas, galinė palangė, porankis, peleninė ir t.t. ir pan.) siūlo. Bandomajame važiavime patikrinti kaip veikia ESP ir ASR. Būtinai pervažiuoti per kelias duobes :)
Pilnas atsiliepimas...
mantttttas | 2013-03-07
Mercedes-Benz A140 1.4 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras manevringumas, patogu parkuotis ,graži išvaizda, gera geros gamyklinės kolonėlės
Nėra traukos, gan didelės kuro sąnaudos, lūžta važiuoklė, prasta elektros instaliacija, sunku prieiti prie detalių, brangios remonto kainos
Mercedes Benz A140. Automobilį daugiausiai vairuoja mama. Taigi, pradedant galiu pasakyti, kad automobilis buvo pirktas kaip pradedančiąjam - kaip pirmas automobilis išmokti vairuoti. Pirktas maždaug prieš pusantrų metų, tačiau su juo važinėjama buvo tik savaitgaliais. Automobilis iš išorės atrodo kaip perliukas, tačiau vidus nestebina - priekyje sėdėti nėra labai patogu. Tik nusipirkus automobilį, ir pargrįžus namo pastebėjome, jog neveikia centrinis užraktas. Žinoma, automobilio savininkas to neminėjo, o mūsų kartu pasiimtas auksarankis meistras to nepastebėjo. Dar mašina turėjo susidėvėjusį priekinį kairyjį guolį - tačiau jis buvo pridėtas, antai praeitam savininkui pritrūko laiko jį sumontuoti. Toliau salono būklė nėra bloga - tačiau nėra ir ideali - neblogai patrintas priekis prie bardačioko. Pradėjus dažniau važinėti išlindo aibė kitų bėdų - veikia vos keli mygtukai iš prietaisų skydelio. Na kadangi mama nežino anei vieno ką jie daro - tai nebuvo didelė problema. Problema buvo parkavimosi įpatumai. Jeigu nežinočiau, kad MB yra gaminami Vokietijoje, sakyčiau, jog Kinijoje - vyrauja jausmas, lyg mašina popierinė. Parkuojantis buvo netyčia paliestas V Golfo bamperis. Jame - nei įbrėžimo, o mūsų automobilyje - 20 cm skersmens įlenkimas. Tačiau tai - ne pabaiga. Menkiausias drykstelėjimas, kad ir į medžio šakelę - ir štai tavo dažai atsilupę, o žiūrėk po mėnesio ir rūdelė atsiranda. Taigi kėbulo teigiamai tikrai nevertinčiau. Kas apie vairavimo patogumą - ramiai važiuoti gali maždaug iki 110. Toliau - jausmas lyg sėdėtum ant lėktuvo sparno. Nors kolonėlės automobilyje yra išties kokybiškos ir nustebino žemųjų dažnių kokybiškumu, tačiau joms iki šio ūžimo užgožimo yra toli toli... 1.4 benzinas. Traukos tik iki trečios pavaros. Po to vyksta riedėjimas. Negana to, buvo įvykęs kvailas kuriozas. Visą vasarą pravažinėjome iki sodo ir atgal - gaunasi apie 16 km į priekį, 16 km atgal. Buvo užpilama 15 litrų benzino, tačiau jo užtekdavo tik trims reisams. Ar taip gali būti? Na atvirai, mes į tai nekreipėme dėmėsio, ir važinėjomės toliau. Tačiau po 40 km kelio, sustojus pailsėti, visa mašina pradėjo drebėti. Bet taip , jog atrodo kad ant važiuotum ant traktoriaus išmaltų vėžių, atidarius kapotą atrodė, jog variklis tuoj sprogs. Parvažiavus namo ir nuvežus į servisą paaiškėjo - jog kalta babina, jos pakeitimas - 300 litų. Po jos pakeitimo automobilio trauka patrigubėjo, ir turbūt tiek pat kartų sumažejo kuro snaudos :) Taigi drąsiai vežkite automobilį diagnostikai, nes kaip sakoma, skūpas moka dukart :) Oj... Automobilio eksploatacija tikrai nėra malonus klausimas. Automobilis mūsų rankose yra pralėkęs apie 2500 km, tačiau jau yra keistas vienas galinis kairys salenblokas (300 litų), priekinis šarnyras (180 litų), babina (300 litų), priekinis guolis (turėjome guolį, taigi remontas kainavo 300 litų. Dar remonto laukia dešinys sailentblokas, centrinis užraktas, bei visa likusi elektra, tačiau dėl to abejojama :D Bendrai automobilis yra prabėgęs apie 170000 km. Pirkome už 4500 litų, dabar manau kad ir už panašią kainą ir parduočiau. Žiūrint kokiam draugui :D Vyrams - jokiu būdu, moterims - kategoriškai taip. Dėl gero parkavimosi, dėl nedidelės traukos, ir dėl išorinio žavesio. Kaip daugelis sako, nusipirkus automobilį reikia turėti pinigų ir jo remontui. Tai visiška tiesa, šiuo atveju. Tačiau kaip ir visus automobilius mylint, netingint manevruoti pro krateriais išraižyto Kauno gatves, bei nebrūžinant - šitas automobilis tarnaus dar ilgai bei lauks kol su juo keliausite :) P.S. mašina atrodo lygiai taip pat kaip titulinėje nuotraukoje, todėl kitų nuotraukų nekelsiu :)
Pilnas atsiliepimas...
zzzmmm | 2012-12-06
1,7 cdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskumas,dinamiska,ziema silta
remonto priejimai,kietoka
2000 metu laidos.vertinu del ekonomiskumo.praktiskai vidurkis kuro apie 5,5 misriai vazinejant. keista kad kazkas pila 7 ltr.na nebent tai automatai,jie daugiau ima. arba reikia oro srauto davikli keisti,gali buti mires. 2000 metu laidos,geriau nei naujesni ,nes maziau elektronikos.ju varikliai patikimesi.aisku,reikia pilti tik sint tepalus ir nepagaileti kartais purkstuku praploveja i baka susipilt . pats vazineju europa-lt, tolimom dist su juo, kazkaip nera baimes kad auto paves,normaliai priziurint. generatoriaus dirzelio guoliukai silpnesne vieta,bet galima laisvai ir namuose juos pasikeist. remonto priejimai pas ji sudetingesni,bet ir dauguma siuolaikiniu auto,geru remonto priejimu, pasigirti negali. remontuojant pagal manuala,viska galima susitvarkyti ne taip ir sunkiai sevisas nepamaisytu pasitikrint
Pilnas atsiliepimas...
Vincas | 2012-08-31
Mercedes-Benz A klase 170 cdi automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogus mieste,mazos degalu sanaudos,aukstai sedet.
Maza prosvaiste ir blogas priejimas prie variklio.
Automobili pirkau,kai buvo pravaziuota 104000 km. Tai tikras miesto automobilis,mazos degalu sanaudos,lengva prisiparkuot,sedi aukstai.Dabar spidometras rodo virs 190000km,tai pravaziavau 90000 per 6 metus.Pakaba labai gera,tvirta,teko keisti priekyje tik stabilizatoriaus traukes,kai buvo 140000km ir viena rato guoli.Kai pravaziavau 160000km, pakeiciau galinius amortizatorius, pompa,dirzo itempeja su guoliukais ir perinkau generatoriu. Kai buvo 180000km perinkau galine pakaba ir pakeist teko duslintuvo paskutini bakeli.Ir pats brangiausias remontas buvo neseniai,. teko pakeisti purkstukus. Po truputi pradejo listi rudis,bet nedaug.Gale vietos nedaug,vaikams uzteks,pakaba kietoka ir pats didziausias minusas,kad labai zema.Vasara dar nieko,o ziema tai jau blogiau,ypac kur blogai valomas sniegas. Variklis geras,tik remontuot ka nors,tai priejimo jokio.Net lemputes pakeist,tai reik pasikankint,kol apciuopsi detales,nes nieko nesimato.Tepalus keiciu kas 20000,neryja visai.Ziema labai greit syla,tik uzvedei ir po minutes siltas oras varo.Greiciu deze puiki,tik kas 60000 tepalus keist,problemu nebuvo. Nuverteja nedaug,visgi tai MB. Pries perkant patikrint autorizuotam servise.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasė
    CLA klasė
  Vidutiniai   C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai   S klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė   CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė 
   CLC klasė  
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasė
  Krosoveriai    GLK klasėGLC klasė
    GLE klasė Coupe
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasė
  Dideli visureigiai  G klasė
   GL klasėGL klasė
  Pikapai     X klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė 
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG 
  Daugiatiksliai    Vaneo  
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai