Markės
802 iš 1426
Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014
Mercedes-Benz C klasė, 2007 - 2014
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014Mercedes-Benz C klasė 2007 - 2014
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Antra kartos C-klasė turi agresyvesnį naujo stiliaus dizainą ir yra šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – naują S-klasę, o kai kuriomis detalėmis į CLS klasę. Nauja karta turi ilgesnį tarpuratį ir tarpvėžę. Automobilis komplektuojamas su keturių ir šešių cilindrų varikliais, bei 6.2 litro V8 63 AMG jėgaine su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje. Šis modelis skirtas konkuruoti su Audi RS4 ir BMW M3. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema 4MATIC. Automobilis gaminamas Classic, Elegance, Avantgarde ir AMG išpildymų. Classic ir Elegance išsaugo tradicines Mercedes-Benz radiatoriaus groteles su trikampe žvaigžde ant variklio gaubto, Avantgarde linija turi groteles panašias į sportiškų Mercedes su dviem horizontaliom linijom ir didele MB žvaigžde grotelėse. Viena iš įdomiausių naujovių yra vadinama “vairavimo aštrumo kontrolė”. Tai yra novatoriška sistema, kuri suteikia vairuotojams puikų manevringumą ir tradicinį Mercedes važiavimo komfortą. Tai pasiekiama naudojant kompleksą hidromechaninių įtaisų, kurie nuolat analizuoja kelio sąlygas, vairuotojo vairavimo stilių ir atitinkamai koreguoja amortizatorių ir pakabos nustatymus. Naujosios C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodų pluoštas, naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią testuojant naujosios C klasės apsaugos nuo susidūrimo sistemas, automobilio triukšmo, vibravimo ir garso aštrumo charakteristikas, tvirtumą, energijos sąnaudas, klimato kontrolės sistemas ir aerodinamines savybes.
2007 metais C klasė pelnė metų automobilio titulą Australijoje. Tais pačiais metais žurnalas „Top Gear“ C klasei skyrė geriausio prabangaus automobilio vardą, o Japonijoje buvo pripažintas geriausių importuojamu automobiliu.

Naujosios C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodų pluoštas, naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.

Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Darius | 2016-07-12
Mercedes Benz C 200 T
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumo viršūnė. Geras valdymas.
Gale vietos galėtų būti daugiau.
Modelis tikrai patvirtina savo didyjį vardą -Mercedes. Patikimumo viršūnė. Pirkau prieš 4 metus. Buvo savo eiga grįžęs iš Vokietijos. Patikrinau duomenis Silberauto, jie buvo teisingi. Per tuos metus nuvažiavau 160t km. Jokių problemų. puiki surinkimo kokybė. Puikiai veikia visi prietaisai. Puikiai veikia klimato valdymas. Nusistai 22C ir nereikia reguliuoti, tiek žiemą tiek vasarą. Puiki Harman Kardon aparatūra jautiesi lyg koncertų salėje, Kiti įlipę dažnai nustemba, klausia kokia čia apratūra. Patogus autopiloto valdymas - paprastas. Variklis 2,1 dyzelis 100kW. Galėtų būti šiek tiek eiklesnis, bet bendrai paėmus užtenka. Už tad ilgaamžis, patikimas, neryjantis tepalo (visiškai), žodžiu nereikalaujantis investicijų. Geras alyvos keitimo intervalas 25000km. Apie remonto kaštus nelabai ką galiu pasakyti, nes beveik nieko nereikėjo remontuoti. Einamos detalės - filtrai, kaladėlės kaip ir kitų mašinų. Na gal šiek tiek brangiau, bet už tad jų dažnai nereikia keisti.Po VW Sharan užmiršau ką reiškia servisas. Ten vykdavau tik pakeisti tepalų, dirželio, kaladėlių. Buvau padaręs vieną klaidą - keičiau generatoriaus dirželį, bet nepakeičiau vandens pompos. Po gero pusmečio teko pasigailėti, kai kelyje pabiro pompa (60Eur). Dar nusipirkės pakeičiau gale kelias svirteles ir guminę įvorę, ir dabar neseniai pakeičiau priekyje du antgalius. Ir viskas. Tepalų motoras visiškai neryja - nuo ketimo iki keitimo 25000km, nei lašo. Pasikartosiu - labai patikimas ir nereikalaujantis didelės priežiūros. Kuro sąnaudos kaip važiuosi. Rekordas 4,5l/100km. Šiaip vidurkis apie 6. Nepagailėkite pinigų nenuvarytai mašinai ir ji Jums tarnaus ilgai ilgai. Harman Kardon pajusite ką reiškia puikiai skambanti muzika.
Pilnas atsiliepimas...
Albinas | 2014-01-07
C- neverta savo vardo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangi eksploatacija, variklio patikimumas.
Garso izoliacija, salono apdailos medžiagos (plastmasė ir oda).
Galima duoti didelį pliusą už kėbulo dizainą ir vidaus dizainą. Evangard komplektacijoje sėdynių oda dirbtinė ir jau po 50000 km pradėjo trūkinėti, galvos atlošėlis suskilo, pasirodo , kad surinkimas ir naudojama plasmasė gana prastos kokybės ir tikrai neatitinka kainos.Kėbulo garso izoliacija gana prasta. Pravažiavus pirmus 20000km teko keisti ratų guolius (garantinis). Benzinas 2l kompresorius. Variklis tarnauja gerai, jokių pretenzijų. Gana dinamiškas ir patikimas. Eksploatacijos kaštai nėra dideli, ir kaina naudoto automobilio yra gan aukšta.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasė
    CLA klasė
  Vidutiniai   C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai   S klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė   CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė 
   CLC klasė  
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasė
  Krosoveriai    GLK klasėGLC klasė
    GLE klasė Coupe
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasė
  Dideli visureigiai  G klasė
   GL klasėGL klasė
  Pikapai     X klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė 
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG 
  Daugiatiksliai    Vaneo  
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai