Markės
866 iš 1433
Mini Countryman yra pirmasis kompanijos krosoveris ir pirmasis penkių durų automobilis sukurtas bendradarbiaujant su BMW. Countryman turi didesnę ratų bazę, aukštesnę prošvaisą, daugiau vietos keleivių kojoms ir didesnį bagažo skyrių nei iki šiol didžiausiu buvęs Clubman. Taip pat automobilis gali būti komplektuojamas su „All4“ visų keturių varomųjų ratų sistema. Tam tikrais atvejais sistema gali paskirti visą galią galiniams ratams - tai turėtų nudžiuginti sportiško važiavimo mėgėjus. Pažvelgus į šį automobilį, sunku jį pavadinti “MINI” – Countryman pilnai prilygsta kitų nedidelių krosoverių dydžiams, todėl jis turėtų patikti aktyvų gyvenimo būdą mėgstantiems vairuotojams ir jų keleiviams. Tačiau ar ši nauja filosofija bus priimtina šios markės fanams? Visgi automobilis yra neabejotinai patrauklus – pabrėžtinai didelės ratų arkos, tvirtas stotas, visas dizainas alsuoja galia ir nuolat primena, kad Countryman nebijo ir bekelės. Atsisėdus už vairo įsitikiname, kad automobilis nenuvils ilgose kelionėse – sėdynės ne tik erdvios, bet ir komfortiškos, o aukšta sėdėsena labai praktiška. Išskirtinai atrodo keturviečio automobilio salone sumontuotas rėmas, išilgai interjero erdvę dalijantis pusiau. Bagažinės tūris svyruoja nuo 350 iki 1170 litrų nulenkus galines sėdynes. Automobilis turi penkis 1.6 darbinio tūrio, 4 cilindrų variklius – tris benzininius ir du dyzelinius. Pirmasis iš dyzelinių variklių turi 90 AG galią, 214 Nm sukimo momentą, 13,2 s iki 100 km/h įsibėgėjimą ir 170 km/h maksimalų greitį. Antrasis atitinkamai: 112 AG, 270 Nm, 10,9 s bei 180 km/h. Pirmasis iš benzininių: 98 AG, 153 Nm, 12,7 s ir 175 km/h. Tuo tarpu galingesniųjų tarpe 122 AG, 160 Nm, 10,4 s ir 190 km/h pasiekiantis variantas. Galingiausia versija skambiai pavadinta Mini Cooper S Countryman apginkluota varikliu su dviem turbinomis. Countryman su šiuo varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 s, pasiekia 214 km/h maksimalų greitį ir turi 184 AG galią bei 240 Nm sukimo momentą. Standartiškai Countryman komplektuojamas su 16 colių ratlankiais, tačiau tokio dydžio ratai išties atrodo lyg žaisliniai. Dėmesį turėtų patraukti papildomai užsakoma 19 colių versija. Countryman kūrėjai pasistengė, kad automobilis būtų toks pat gyvas, manevringas ir aštrus kaip ir standartinis MINI. Įvertinus tai, kad automobilis turi gerokai minkštesnę pakabą su didesne eiga nei standartinis MINI, galima sakyti jiems tai pavyko – vairuojant Countryman neapleidžia geras mobilumo ir judrumo jausmas.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Countryman yra pirmas MINI automobilis su visų varomųjų ratų sistema ir pirmas penkiaduris MINI.

Countryman versija pavadinimu Mini John Cooper Works WRC dalyvauja WRC ralio čempionate. Tai žymi MINI automobilio sugrįžimą į aukščiausio lygio ralio varžybas pirmakart nuo 1960 metų.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016Mini Countryman 2010 - 2016
Mini modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    Cooper/OneCooper/OneCooper/One
   Clubman 
  Kupė     Coupe
  Mini krosoveriai     Paceman
  Krosoveriai    CountrymanCountryman
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai