Markės
1205 iš 1912
Mitsubishi Eclipse, (2G) 1995 - 1999
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.318% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 3
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Eclipse gavo visiškai naują išorės ir vidaus dizainą. Automobilis tapo gerokai apvalesnis, atitinkantis savo pavadinimą. 1996 metais buvo pristatytas ir kabrioletas pavadinimu Spyder. Kaip ir pirmos kartos atveju lygiagrečiai buvo gaminamas analogiškas Eagle Talon modelis. Eclipse varikliai išliko 4 cilindrų, atmosferiniai arba turbo ir montuojami skersai. Turbo varikliai tapo galingesni – 210 AG prieš buvusias 195 AG. Visi varikliai turi geležinius blokus su aliuminine cilindrų galva ir balansavimo velenu užtikrinant tolygesnį variklio darbą. 1995-1999 metų turbo varikliai turi padidintą suspaudimo laipsnį iki 8.5:1 (anksčiau 7.8:1) ir mažesnę turbiną. Tai buvo padaryta, kad sumažinti nepageidaujamą turbo duobę. Automobilis buvo itin mėgstamas tobulinimo ir „tiuningo“ entuziastų dėl turbo variklių ir patrauklaus išorės dizaino.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino legendinio filmo Fast & Furious pirmoje dalyje:


Tai automobilis pristatęs visų iki širdies gelmių mylimą Paul’o Walkerio personažą. Automobilis suvaidinęs svarbią rolę filme ir visiems įsiminęs žalios Kawasaki spalvos kėbulu. Antros kartos Mitsubishi Eclipse nepretendavo į greičiausio automobilio titulą, tačiau jis buvo pasirinktas taupymo sumetimais. Be to, filme pirmasis Brian’o automobilis turėjo būti kuklesnis nei vėliau pasirodžiusi Toyota Supra.


Ištiesų “Hero 1” Mitsubishi Eclipse buvo sidabrinės spalvos kėbulu su “Robo Car Aero Armor” apdaila, 19 colių “ADR M-Classic” ratlankiais, turėjo kuklų dvilitrinį atmosferinį 420A variklį su 140 AG galia, Sparco sėdynes, puikią Sony audio sistemą ir daug kitų interjero modifikacijų. Beje, azoto suboksido sistema automobilyje buvo butaforinė.



Originalus automobilis

Viso filmavime buvo naudojamos septynios Mitsubishi Eclipse, daugelis jų neturėjo net pilno interjero dėl ko buvo užtamsinti langai, kad to nesimatytų. Daugelis šių Eclipsių po filmo buvo išparduotos įvairiems automobilių muziejams, “Hero 1” automobilis buvo parduotas už 50.000 USD ir galiausiai atsidūrė Holivudo automobilių muziejuje Gatlinburge Tenesio valstijoje. Išliko netgi toji Mitsubishi Eclipse, kuri buvo susprogdinta – ją dabar galima rasti automobilių muziejuje Las Vegase.

Žalias Mitsubishi Eclipse gerai įsiminė automėgėjams, tad šiandien visame pasaulyje galima surasti ne mažiau šimto identiškų filme panaudoto Mitsubishi Eclipse kopijų.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
sparco | 2010-06-01
Mitsubishi eclipse
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina skirta daugiausia 2 zmonem gale labai nedaug vietos. Kuros sanaudos nera labai dideles. Megsta sakyciau prieziura sis automobilis. Komfortas tik priekyje sedintims zmonem. 2.0l dohc 16v Stabdziu kaladeles, 2 kartus keistas generatorius, starteris karta, tepalai, filtrai, variklio pagalves.
Pilnas atsiliepimas...
liuksas | 2009-03-08
Grazus sportiskas automobilis be didesniu trukumu ir pliusu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai grazus automobilis, be dideliu problemu. Sportiskas interjeras, sedynes. Patikimas.
Sunku ilipti ir islipti is automobilio, ypac aukstesniems zmonems. Galios ne turbo variante tikrai nebus per akis. Blogas matomumas atgal, sudetinga parkuoti. Tai nera tikras sportinis automobilis ir to nereikia pamirsti.
Grazus, stilingas automobilis, dizainas stipriai lenke to meto sportiskus automobilius. Seniai tokio norejau, taigi nusipirkau pries kelis metus. Ir galiu pasakyti, kad esu patenkintas. Tiesa pas mane 2 litru ne turbo variklis, todel galios truksta (140 AG), jos tikrai pritruks tiems, kas megsta linksmai palakstyti. Tai daugiau vidutiniskos galios automobilis. Eclipse smagus automobilis, patogus tiek ilgose kelionese, tiek mieste. Tiesa automobilis labai zemas, todel daznai tenka braukti dugnu. Reikia atsargiai vaziuoti net per gulincius policininkus. Automobilis valdomas gerai, taciau ne taip gerai kaip tarkim Honda. Tas pasijaucia kai agresyviai ivaziuoji i posuki. Prietaisu skydelis sportiskas, o centrine konsole pasukta i vairuotoja. Todel viskas valdoma maloniai ir smagiai. Taciau automobilis yra garsus, vaziuojant „groja“ vejas, padangu triuksmas ir t.t. Su automobiliu neturejau didesniu problemu. Na pas mane uzsidege „Check Engine“ lempute, taciau taip ir neradau kame problema, o automobilis vaziuoja gerai. Tai ir palikau ta lempute ramybeje. Siaip tai neblogas automobilis uz visai nedidele kaina kaip tokiems metams. Kiti panasiu metu kupe automobiliai daznai kainuoja daugiau. Siaip automobilis sensta gana greitai, todel ji reikia priziureti. Ta as ir darau. Taciau jei nusipirksi patrynta garantuotai turesi problemu su gedimais. Labai vidutiniskas automobilis. reikia gerai pagalvoti ko is jo tikiesei.
Pilnas atsiliepimas...
Auris | 2009-02-26
Eclipse95-99
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gerai stovi ant kelio, nereikalauja ypatingos prieziuros,patogus salonas.Pakankami galingas (jei su4G63T varikliu).
Brangios detales, gale sedintiems mazai vietos(nors ten sedet gal ir nereikia),prasta garso izoliacija, gana neekonomiskas.
Dar buvo gaminami RS,GS, GST ir GSX modeliai... RS modelis turejo maziausiai privalumu, bet buvo komplektuojams su tuo paciu (420A) varikliu kaip ir GS modelis...GST ir GSX su 4G63T varikliu. GST nuo GSX skyresi varomu ratu sistema,GSX-visi varomi ratai. 4G63T - 16 v mitsubishi variklis turintis 210hp su turbokompresoriu... 420A - 16v chrysler variklis turintis 140hp... Geriau pirkti su mechanine pavaru deze ir su turbininiu varikliu, nebent trauka neesminis dalykas...Geriausi GST ir GSX modeliai...
Pilnas atsiliepimas...
 
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Space Star
  Maži   ColtColt  
  Kompaktiniai ColtColt   
Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo  
LancerLancerLancer  
 Carisma   
  Vidutiniai GalantGalantGalant  
  Kupė EclipseEclipseEclipseEclipse  
  Mini krosoveriai   ASX
  Krosoveriai   OutlanderOutlanderOutlanderOutlander
   Eclipse Cross
  Visureigiai  PajeroPajero 
  Endeavor  
  Pikapai  L200L200L200
  Mini vienatūriai  Space Star   
  i-MiEV  
  Vienatūriai Space WagonSpace WagonGrandis  
  Sportiniai 3000 GT   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt