Markės
1209 iš 1918
Mitsubishi Eclipse, (3G) 1999 - 2005
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 4
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metais pristatytas jau trečias Eclipse su dviem varikliais: 150 AG 2.4 L 4 cilindrų 16 vožtuvų SOHC, ir 205 AG 24v V6 SOHC 3.0 L. Deja turbo ir AWD variantų nebeliko. Nauja pakaba sureguliuota minkštesniam ir komfortiškesniam važiavimui. Eclipse buvo gaminamas ant 8-os kartos Galant platformos. Automobilio svoris taip pat padidėjo. Naujasis Eclipse buvo vertinamas dėl V6 galios, valdymo savybių, komforto, patikimumo ir ekonomiškumo. Tarp trūkumų – silpnokas 4 cilindrų variklis, viduje mažoka erdvės, ne pačios kokybiškiausios interjere naudojamos medžiagos ir blankus išorės dizainas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis įsiamžino legendinio filmo Fast & Furious antroje dalyje, nors nei prieš filmą nei po jo ši Eclipse netapo kultiniu automobiliu:


Ryškus violetinis kėbulas, baltas salonas, chromu spindintys ratai ir nieko ypatingo po kapotu – toks buvo vieno pagrindinių herojaus Roman’o iš "2 Fast 2 Furious" automobilis. Net ir tuomet tai atrodė keistas pasirinkimas. Ir nors filmo techninis patarėjas Craig Lieberman protestavo, prodiuseriai norėdami praplėsti filmo auditoriją pasirinko būtent tokį variantą. Taigi, viso buvo keturi Mitsubishi Eclipse kabrioletai, visi 2001 metų, bent du iš jų turėjo 3.0 L V6 variklius, trys buvo su automatinėmis pavarų dėžėmis.



Automobiliams buvo sumontuotas geltonos spalvos interjeras su geltonai dažyta priekine panele, uždėtas chromo spalvos vairas, sumontuota “Shine Street” kėbulo apdaila, o kėbulas nudažytas mėlynai su ryškiais voratinklio motyvais kogero norint pabrėžti šio kabrioleto pavadinimą “Eclipse Spider”. Be to, automobiliui buvo uždėti chrominiai “Lowenhart BR-5” ratai, o pakaba liko nesužeminta dėl to, kad to reikalavo triukai, kuriuos reikėjo atlikti. Automobilis atrodė taip baisiai, kad aktorius Tyrese Gibson, kuris filme turėjo važinėti šiuo automobiliu pasakė taip: “Hell no, I won’t driving this Lakers car”.



"Lakers Eclipse"

Taigi, automobiliai buvo perdažyti nuosaikesniais tonais, nors vistiek Mitsubishi Eclipse atrodė kaip ką tik išriedėjusios iš tuo metu populiarios “Pimp my Ride” laidos. Koks buvo šių automobilių likimas po filmo? Žinoma, kad vienas yra Europoje, vieną turi privatus kolekcionierius iš JAV ir vieną pasiliko kinostudija “Universal Pictures”.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Juozas | 2011-01-02
Mitsubishi Eclipse 3.0 V6 GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai isskirtinis sportiskas dizainas, galingas variklis, labai malonus variklio garsas, maloniai veikianti pavaru deze, patogus malonus darbui pedalai,lengvas valdymas, stabilumas posukiuose, patogus salonas
Apsisukimo radiusas, nera sildomu veidrodeliu
Pries keleta metu nusipirkau Mitsubishi Eclipse 2000-12 3.0 litro, V6, GT modifikacija, mechanine pavaru deze, juodas. Esu labai patenkintas siuo automobiliu. Ypatingai isskirtinio dizaino automobilis, priverciantis atsisukti ne viena praeivi. Del isskirtinio dizaino, kebulo liniju, automobilis nereikalauja papildomo stylíngo. Savaji pagrazinau isidejes lesinius priekinius zibintus, bei pasikeites galinius zibintus. Taipogi priekyje isidejau sidabrines groteles, nusipirkau naujus ratlankius su 225 padangomis. Daugiau siam automobiliui tikrai nieko nereikia. Minimalus skoningas tiuningas privercia si auto atrodyti fantastiskai. Sis auto gaminamas JAV, todel norint vazineti Europoje reikia ji tam pritaikyti. Man sis rupestis kainavo 200 Lt: posukiai sparnuose, galinis priesrukinis zibintas (vietoje vienos is atbuliniu lempu), galinio priesrukinio valdymo mygtukas salone. Tiesa, gamykliniai galiniai zibintai netinkami Europai (nera oranziniu posukiu), bet kaip minejau, esu nusipirkes tinkamus Europai galinius zibintus. Siek tiek apie komplektacija: elektroniniai veidrodeliai, langai, liukas. Kondicionierius, kruizo kontrole, ABS, juodos odos salonas(labai kokybiskas), galinio stiklo valytuvas, sildomas galinis stiklas, apsauga nuo benzino vagystes, gera audio sistema, elektra valdomos sedynes, 2 airbag. Nieko imantraus, viskas paprasta ir vietoje. Patogi daiktadeze, patogus minkstas odinis porankis, kuri atidarius yra dvi daiktadezes. Vieta kavos puodeliui. Dideles durys, kurias atidarius stiklas yra be remelio (tas velgi prisideda prie gero auto vaizdo, sportiskumo). Durys nera standartiskos kaip populiariuju gatvemis vazinejanciu auto - dizaineriai pukiai padirbejo sioje vietoje(kalbu apie per visa duru ilgi einancius idubimus). Automobilis tikrai stabilus posukiuose, nors palyginti yra gan aukstas kaip kupe (ziema neturiu jokiu problemu vazinedamas uzmiestyje per pugas, ypac aukstas galas). Pati sedejimo automobilyje baze zema - atsisedes i automobili iskart pajunti, jog tai sportiskas automobilis. Tiksliai ir labai lengvai junginejasi pavaros(jungineju vienu pirstu :) ), pavaru svirtis trumpa ir patogi. Didele kaip tokiam automobiliui bagazine. Rekomenduociau tik 3.0 L V6 varikli, ir jokiu modifikuotu duslintuvu. Automobilio variklis dirba fantastiskai, garso nepalyginsi su jokiais kitais auto. Dirbantis variklis primena vaziuojancios "britvos" garsa. Kartais net muzikos nesinori jungti... Standus, tiksliai veikiantys bei malonus kojai akseleratoriaus, sankabos pedalai. Uztenka vos paliesti akseleratoriaus pedala, kad auto "sautu" i prieki (turiu dar honda civic, opel astra, ten kol gerai neimini pedalo, zenklus efekto nematyti). Dar paliko ispudi efektyvus sio automobilio stabdziai. Jokiuose kituose auto kuriais vazinejau nebuvo tokiu efektyviu stabdziu. Pasidomejau sia vieta, pasirodo V6 modifikacija turi priekinius ir galinius diskinius stabdzius, ir priekiniai stabdziu diskai/kaladeles yra padidinti(to nera 2.4 litro modifikacijoje). Turint omenyje sio automobilio galia, stebina sio auto ekonomiskumas. Maloniai nuteikia ir tai, kad nera ypatingai didelio skirtumo sanaudose vaziuojant ramiai ir "paspaudziant". Matavau kuro sanaudas ziema (gyvenu uzmiestyje, i darba vazineju i Vilniu, tad vaziuoju skirtingo apsnigtumo/apledejimo keliais, 50proc mieste, 50 proc uzmiesty), su r15 zieminemis dygliuotomis padangomis 195/65. Karts nuo karto "paspaudziant", misriu rezimu, pasildant masina pries vaziavima kuro sanaudos buvo 10.9 litro. Vaziuojant be bereikalingu startu ar lenkimu, taupymo rezimu telpu i 10 litru(!). Dygliuotos padangos, 151 kilovatas, ziemiski keliai, tai tokios sanaudos manau nuteikia maloniai. Auto ziema isyla per keleta minuciu, tad tikrai nesusalsi. Siame automobilyje galima pasiekti net 8000 apsuku, ir 6000 vis dar yra sveika norma siam auto. Didziasia sio automobilio galia pasiekiama prie 4500 apsuku, taigi, jis tikrai "megsta" apsukas(daugelis masiniu benzininiu modeliu savo maksimalia galia pasiekia prie 2500 apsuku). Trukumai. Erzina gan didelis sio automobilio apsisukimo radiusas. Priekines paneles plostmases galetu buti kokybiskesnes. Nera sildomu veidrodeliu (teks paciam darytis). Priekiniu sedyniu apsvietimas geras, taciau jei kazka pametei gale - teks ieskoti apgraibomis. Siek tiek apie varikli: 3.0 Litro, 6 cilindru "V" fromos (V6) variklis. Maksimali galia pasiekiama prie 4500 apsuku (151kW (205 AG)), sukimo momentas esant sioms apsukomas - 280nM. Automobilis isibegeja iki 100km/h mazdaug per 7 sekundes (auto gan sunkus kaip kupe). GT versijoje nera turbinos (ja turi GTS versija). Kaip ir sakiau, V6 variklio garsas tikrai nepakartojamas, nera ko lyginti su atitinkamais bmw, audi, volvo ir kt populiariaisais automobiliais. Eksplotacijos kastai nera dideli. Automobilis nera linkes gesti. O apie kainas: zinoma, neremontuosi tokiomis kainomis kaip sena civic arba koki darbini volksvagena, bet kainos tikrai normalios. Svarbiausia, kad sioje masinoje nera ydingu, linkusiu gesti vietu, kuriu remontas kainuos daug. Bent jau maniskis auto praktiskai negedo. Visu dirzu pakeitimas kainavo 220 lt, priekiniu stabdziu disku keitimas 70 lt, laisvu apsuku daviklis 50 lt, priekiniai ratu guoliai ~200lt, amortizatorius ~150 lt, stabdziu kaladeles priekiui 30lt, oro filtras 20lt, tepalu filtras 12 lt. Keiciant tepala tepalu uztenka 4litru (naudoju pusiau sintetinius). Vairo trauke 44lt, galiniu svirciu ivores ~70 lt. Neapsigaukite bei neissigaskite sanaudu, pirkite tik 3.0 (v6) versija! Kuro sanaudos tos pacios kaip ir 2.4 L versijos, taciau gaunate papildomai galia, ir "britvos" garsa is variklio :) v6 versija turi efektyvesnius stabdzius! Automobilis tikrai ekonomiskas turint omenyje jo galia. Puikus pasirinkimas verzliam jaunam zmogui, kelyje tikrai neliksite nepastebeti, bei sulauksite zymiai daugiau demesio, nei jo sulaukia bemsu ar audinsiu su volvinem uz 50k vairuotojai.
Pilnas atsiliepimas...
Raul | 2009-05-25
Automobilis nuotaikai pakelti :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikaus dizaino automobilis, su nemaza galia, gana lengvai iperkamas. Smagus vaziuoti, ypac vasara.
Prastas matomumas atgal, nekoks prietaisu skydelis. Viduje naudojamos nekokybiskos medziagos. Beveik bevertes galines sedynes. Bendrai – tai ne sportinis automobilis.
Taip tai nera tikras sportinis automobilis, toks Eclipse niekada ir nebuvo. Taciau tai gana lengvai iperkamas, smagus vairuoti kabrioletas. Is JAV toki parsisiusti tikrai nebrangu. Pas mane yra 6 cilindru V6 raudonos spalvos kabrioletas su 210AG galia. Pavaru deze mechanine, 5 pavaru, salonas odinis, ratlankiai – 17 coliu. Zodziu viskas kaip turi buti,nors kazko stebuklingo ir nera. Is isores automobilis atrodo puikiai, man jis gerokai solidesnis nei Toyota Celica (man jis panasus i ufonautu transporto priemone) ar koks Hyundai Coupe (labai nuobodus) ir bendrai issiskiria is minios. Dizaino stilius yra toks, kad arba tu ji megsti arba nekenti. Man jis tikrai patinka – astrus kampai kontrastuoja su raumeningomis linijomis. Tiesa galinis spoileris atrodo nerimtai, o ir vaizda uzstoja, manau naudos is jo nera. Interjeras kazkuo primena isores dizaino tema. Tiesa man jis dideliu simpatiju nesukelia – pagamintas grubiai, o plastmase akivaizdziai pigi. Panasu, kad projektuotojas buvo koks nors studentas :) Man tikrai per daug apvaliu elementu – tai labai krenta i akis. Taciau prietaisai yra patogus. Odos kokybe irgi nezavi, taciau is japonisku automobiliuto galima tiketis. Galinese sedyne vietos nera nei kojoms, nei galvai. Stogas yra automatinis ir be abejo medziaginis. Uzdejus stoga matomumas atgal tampa labai sunkus – per maza langiuka nedaug kas matosi. Priekines sedynes patogios, sedima labai zemai (jeigu sedynes paaukstintum gana stipriai jauciasi vejo sukeliami gusiai), CD sistema groja pakankamai, taciau ne ispudingai. Bagazine pakankamai nemaza, tikrai nustebtu Civic ar Golf savininkai. Eclipse valdymas nera puikus – galetu buti truputi daugiau rysio su keliu, ne toks lengvas. Taciau automobilis posukiuose gana stabilus, nesiubuoja. Begiu perjungimas labai sklandus. Variklis 3litru V6, galios kaip is tokio dydzio variklio galima butu tiketis ir daugiau, taciau normaliam vaziavimui pakanka, pakanka ir prie dideliu greiciu. Variklio nereikia sukti iki aukstu apsuku, o tai labai svarbu nes dazniausiai vazinejama vidutiniu sukiu ribose. Taciau tai ne drago automobilis, iki 100km jis kogero nusileistu mazesniu varikliu Honda ar panasiems automobiliams.
Pilnas atsiliepimas...
shara | 2009-01-28
mitsubishi eclipse
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Na dėl to, kad buvo automatas prarado keleta arklių, tačiau trauka buvo labai gera (kuro sanaudos, nespaudžiant, mieste 11L, užmiestyje 8L) į posukius ejo puikiai, bet ir nesijautė kiekviena duobė. aišku, dėl skonio nesiginčyjama, tačiau labai gražus auto, jei spalva dar ryški. šiaip pirkčiau ir kita toki, bet dabar norisi galu varomos, kokio nissano, tik jų išlaikymas daug didesnis. 3,0 GTS Kai pirkau (is amerikos aisku) buvo daužta į galą, tai teko tampyt, špakliuot, dažyt, bamperius, lempas pirkt.
Pilnas atsiliepimas...
Boxterr | 2008-11-21
GT Spyder
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina smagi ir kaip sportine gan komfortabili, trasoje ekonomiska... Nzn ar tokia pavarguse nusipirkau ar kaip bet vaziuokle tikraiteko ganetinai parankioti... Mieste neekonomiska taciau kelyje i 7-8 pilnai isitenka... Visdelto laisvalaikio auto... 3.0 24v SOHC Variklio tepalai, filtrai, dirzai, Abi stabilizatoriaus traukes, variklio pagalve, sarnyrus, galinius suvedimo plaukiojancius sarnyrus, tiek kaires tiek desines vidines granatas, desines puses guolis...
Pilnas atsiliepimas...
 
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Space Star
  Maži   ColtColt  
  Kompaktiniai ColtColt   
Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo  
LancerLancerLancer  
 Carisma   
  Vidutiniai GalantGalantGalant  
  Kupė EclipseEclipseEclipseEclipse  
  Mini krosoveriai   ASX
  Krosoveriai   OutlanderOutlanderOutlanderOutlander
   Eclipse Cross
  Visureigiai  PajeroPajero 
  Endeavor  
  Pikapai  L200L200L200
  Mini vienatūriai  Space Star   
  i-MiEV  
  Vienatūriai Space WagonSpace WagonGrandis  
  Sportiniai 3000 GT   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt