Markės
988 iš 1577
Mitsubishi Grandis 2003 - 2011
Mitsubishi Grandis, 2003 - 2011
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Mitsubishi Grandis yra septynvietis minivenas gaminamas su 2.4 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu ir Volkswagen 2.0 litrų turbodyzeliniu varikliu. Iš kitų savo konkurentų Grandis išsiskiria aštriu, paprastai ne vienatūriams būdingu dizainu. Ar tai sėkmingas žingsnis – spręsti jums, nes nuomonės apie šį dizainą yra labai nevienareikšmės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
2019-04-09
Mitsubishi Grandis, 2.4 ltr 2007 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, komfortas, puikus matomumas, dinamiškumas prilygstantis sedanui
Tiems kurie turi dideles rankas, neįmanoma pakeisti priekinių žibintų ir gabaritų lempučių. Japonai viską pritaikė savo dydžiams.
Mano pirmasis automobilis tikrai buvo ne Grandis. Mitsubishi Grandis įsigijau jau būdamas gana savarankiško amžiaus ir dviejų suaugusių vaikų tėvas. dar nuo jaunystės svajojau apie tolimas keliones į man nežinomas šalis. Kadangi neturėjau labai daug pinigų, rinkausi tarp didelio, gerokai panaudoto visureigio ir septinviečio miniveno. Prieš tai 7 metus važinėjau su džipu, todėl turėjau nemažą patirtį. Per tą laiką sužinojau visus visureigio privalumus ir trūkumus. Gerai pasvarstęs, nutariau, kad ilgoms kelionėms reikia patogaus automobilio. Įvertinęs savo finansines galimybes, nusipirkau miniveną MITSUBISHI GRANDIS. Ir taip prasidėjo ... Pirmiausia, aš keliavau aplink Lietuvą: Vilnius, Kaunas, Aukštaitija, Žemaitija, pajūris. Pirma ką pajutau ir kas patiko , kad pravžiavus ilgą atstumą, tūkstantį km ar du, nesijauti pavargęs. Su kitais automobiliais, nuvažiavus panašius atstumus jautiesi labai pavargęs, o su šia mašina nei kiek nepavargstu. Nuostabi ir neįprasta. Iš tiesų, labai patogiai sukonstruotas automobilis! Sėdynes kaip autobuso, vairuotojo sėdynė yra labai patogi, mechaninės greičių dėžės bėgių perjungimo rankena yra labai patogi, ji randasi ne kaip visu, ant žemės, o ant prietaisų skydelio, tai yra labai patogu. Salone nėra nieko bereikalingo, kas daro prieinamą kainą, ne glamūriniams žmonėms visa tai yra nesvarbu. Nors viskas yra, kad jaustumeisi pakankamai patogiai. Nėra prasmės vardinti bazinio modelio salono privalumų. Kalbant apie važiuoklę ir variklį, neturiu kažko blogo pasakyti, netgi galima sakyti, kad važiuoklė yra puiki, o variklis 2.4 l yra idealus tokios klasės automobiliui. Pakankamai galios važiuojant bet kokiu rėžimu. Apie aerodinamiką visai nekalbėsiu. Tiesiog užtenka pažiūrėti į Grandis ir viskas bus bus aišku. Tokios aptakios ir gražios kėbulo linijos ilgai darbus naudojamos ateities automobiliams. Per ketverius metus nuvažiavau 117 tūkst. Km. Praktiškai niekas negedo. Galiu dar pridurti keletą žodžių apie važiuoklę. Visur internete sako, kad labai kieta, bet čia ir yra visas žavesys. Pusiau apkrautas automobilis keliu gražiai plaukia, o ne barška ir kratosi. Vienu žodžiu paprasčiausiai neįmanoma apibūdinti visų MITSUBISHI GRANDIS techninių privalumų. Bet mano nuomonė yra tvirta. Mūsų šeimoms reikia tokių automobilių. Tarnauja ilgai, patikimai, gerai.
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-21
Mitsubishi Grandis,2005 benzinas -dujos,2.4l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kelioninis,darbinis ir kasdienis simpatiskas asiliukas,pakankamai minkstas,variklis visiskai patikimas,vaziuokle nesudetinga ir patikima,remontas nebrangus-eko klases tobulus auto!!! Labai patogus parkavimasis del suapvalinto priekio!!!
Gal ne minusas ,bet pageidavimas,kad vidurines eiles sedynes atsilenktu kaip universale. Aukstaugiams ir ilgakojams vietos stoka,bet to nepavadinciau minusu,daugiau nk blogo-visiskai!
Pirkau Marijampoles auto turguj,savaitgaly.. Akumas buvo mires,su krokodilais pakrove 5 min ir uzsikure kaip bitute! Varikliukas veikia kaip geras laikrodis,tepalus naudoju Motul x cess 8100,duju nebuvo mates,is vokieciu parvarytas. Ydejau dujas-4 metai be problemu! Einamiausias susidevejimas kaladeles,diskai,gal vairo traukiu antgaliai.. Tenka pavirint duslintuvo galini bakeli,bet tame kalciausi bordiurai :D Auto 7 vietu,sanaudos patenkinamos - 14 € - 25l duju,mieste prasuku 160 km,uzmiesty 200km ir daugiau.. Minusiukas ydejus dujas,ju balionas vietoj atsarginio rato sveria,kiek nuseda galas.. Keliauju su seima daug ir daznai,komforto sociai,prikrovus daugiau svorio - dar ATLAIKO :D ,bet ties gulinciais policmenais tenka daugiau pristabdyt.. Nepatogus priek.zibintu lempuciu keitimo priejimas,bet labai nesiskundziu.. Esu didelis vyriokas ir vietos sociai,tiek prie vairo tiek kitose vietose! Pavaru svirtis idealioje vietoje,valdymas taipat labai patogus!!!
Pilnas atsiliepimas...
Arturas | 2017-01-15
Mitsubichi grandis 2,4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas grazus isoriskai, prietaisu skydelis malonus, vaziuokle paprasta, variklis nera labai imantrus
Kuras,kuras, kuras, kaip minivenas nera talpus, Garso izolecija prasta, peciukas kazkaip netaip dirba
Automobilis patikimas bet... NEEKONOMISKAS . Salonas sedeti patogus bet lyginant pagal talpa panusas labiau i karavana. Automobilis labiau sutvertas smulkesnio sudejimo zmogui. Be tzmonai puikiai tinka :) Variklis gal ir patikimas didesniu bedu neturejau idetos dujos . Dinamikos nelabai nu bet cia ne dyzelis trauka atsiranda prie didesniu variklio sukiu. Bet kuro sanaudos palyginimui jis valgo kaip 4l benzininis net mano vw phaeton 5l tdi mieste ziema valge 15l o cia 2,4l 15l duju aisku bet vistiek kai pirkau auto galvojau apie 10l/100km Keiciau pagrindini dirza ir su juo susyjusius elementus tai isejo 560euru reikejo keisti sankaba ir dezes guoli (ne isminama o dezes guoli pats guolis 20eu bet keiciau viska prie to pacio o guoli keiciau nes labai girdejosi kaukimas salone pakeitus masina pradejo daug tyliau vaziuoti) tai dar kazkur 400eu nuvarykit i serviza kad patikrintu, apziurekite kebula sita auto megsta rudys, balionas duju desi vietoje zapaskes dujes dekite su voztuvu tepimu. patikrinkit zibintus kaip kelnojasi nes as kai pirkau nepatikrinau o kai rekejo teh varyti vienas zibintas kelesi i virsu kitas leidosi :) sekite nuoroda i apzvalga https://www.youtube.com/watch?v=ndUWUkbP4lM
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2016-02-24
puikus šeimyninis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, erdvus, geras pravažumas, pigi eksplotacija, funkcionalus.
Garso izoliacija
Prieš perkant Grandis turėjau Corolla Verso. Skirtumas kaip diena ir naktis (į teigiamą pusę). Valdymas, pakaba, funkcionalumas - bendrai imamt vairavimo konfortas "į vienus vartus" Gradis naudai. Perkant rinkausi tarp Passat universalo ir Grandis, nugalėjo svarbi man detalė - vidurinės eilės sėdynių galinybė reguliuoti atlošo kampą - super funkcija, kai turi mažesnius vaikus o jie kelionėje užmiega, atlenkus vaikų miegas bus kaip namuose :) Kas dar patiko, kad trečia eilė nėra tik tam, kad būtų, ji pilnai funkcionali ir neilgose iki 100 km kelionėse ja gali naudotis ne tik vaikai bet ir suaugusieji. Ir kas svarbiausia - kai naudojiesi visom 7 sėdimom vietoj, bagažinėje lieka vietos nedideliems krepšiams. Corolla Verso tokiu atveju galėdavai pasidėti rankinuką ir skėtį :) Patinka ir tai, kad lengva įsėsti į automobilį, nes sėdynės aukštai ir važiuojant jautiesi kaip kokiam džipe - šalia esantys sedanų ar universalų vairuotojai žiūri į tave iš apačios į viršų. Matomumas irgi labai geras, labai padeda dideli išoriniai veidrodėliai. Nors dydis mašinos nemažas, bet įpratus prie gabaritų mieste parkuotis nesukelia nepatogumų. Tai nėra lenktyninis automobilis, didelio dinamiškumo jame nerasite, bet protingam lenkimui to užtenka. Tai ekonomiškas šeimyninis automobilis, nežinau ar yra analogų su tokiu svoriu/dydžiu, kad mieste tilpt į mažiau nei 9 litrus. Žiemą jokių bėdų su užvedimu, nors per 4 metus keičiau tik vieną pakaitinimo žvakę o akumuliatorius gal 10 m. senumo. Ekslopatacijos eigoje laukia du "malonumai". Vienas susijęs su kietųjų dalelių vožtuvu, kitas irgi su panašiu agregatu (tiksliai nepamenu). Keitimas apie 300-350 eur (už vieną iš jų). Kita silpna vieta - turbinos šlanga. Ji linkusi nušokti prie didesnių apsukų. Bet uždėjus gerus chamutus, bėdos neliks. :) Na ir svarbu nepamiršti laiku keisti pagrindinio diržo. Ir tik nekeiskite jo garažiukuose, nes paskui galėsitės. Nepagailėkite šiek tiek daugiau suinvestuoti, bet turėti sutavarkytą ilgam laikui. Per 4 metus nuvažiuota apie 60 000 km Investuota tik į einamuosius darbus - pagrindinio diržo keitimas, priekinių ir galinių stabdžių diskų ir kaladėlių keitimas, tepalai, filtrai. Artėja laikas vairo traukes keisti. Daugiau nieko. Sudėtingus darbus (pvz dėl diržo) paikėjau Inchape, kitus dėl nesudėtingų agregatų tvarkiausi arba Kemi arba Martone. Kainos nesikandžioje, viskas normos ribose. Nors važinėju ir vieškeliais ir prastesniu miesto keliu, bet pakaba laiko super. Rekomenduoju, kurie nori originalaus ir patikimo šeimyninio automobilio ne tik kelionėms bet ir kasdienai.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2015-09-16
puikus didelės šeimos kelionėms
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
salono transformavimo galimybės, moderni išvaizda, patogi bagažinė, 6 pavaros
prasta garso ir vibracijos izoliacija, mažas vairo pasukamumas, prastas matomumas visomis kryptymis (nors PVZ Citroen Grand Picasso dar prasčiau)
Persėdome į Grandis iš Toyota Avensis Verso, taigi galime praktiškai palyginti šiuos automobilius. Grandis ilgesnis tik ~15cm, bet dėl kitokio dizaino, mažesnio vairo pasukamumo, mažesnių šoninių langų ir didesnės masės susidaro žymiai didesnės mašinos įspūdis. Nežiūrint stipraus VW grupės 103 kW dyzelinio variklio, pajudėjimas iš vietos "sunkus", didele dalimi dėl to, kad variklis labai stipriai girdisi salone, ypač iš vairuotojo vietos. Variklis ne tik kad girdisi, jis dar ir apčiuopiamai vibruoja, laisva pavara stovint matosi, kaip kratosi salono veidrodėlis, o važiuojant koja jaučia vibruojantį gazo pedalą. Ir tai nėra mūsų tik egzemplioriaus problema, nes prieš pirkdami pasivažinėjome 4 kitais "Grandžiais" - visur tas pats seno Volksvageno įspūdis, tik galia daug didesnė. Tai man yra labai keista, nes PVZ tų pačių metų Passate su tuo pačiu varikliu garsas ir vibracija salone nėra problema. Darau tiesiog išvadą, kad šiame modelyje silpna garso ir vibracijos izoliacija. persėdus iš šios į antrą mūsų šeimos mašiną (2011m. Renault Clio 1,5DCI 55KW) jautiesi lyg naujame benzininiame hečbeke, viskas vyksta labai lengvai, švelniai, tyliai. kaip mes juokaujame, Clio vairuoti yra poilsis, o Grandis - darbas. Posūkiuose jaučiasi didelė inercija, automobilis ganėtinai pasvyra, ir tai irgi prisideda prie "didelės" mašinos įspūdžio. Kieme manevravimui reikia akivaizdžiai daugiau vietos nei minėtąjam "Verso" ar mūsų ankščiau turėtam tokio paties ilgumo E klasės Mersui. Visa tai daro šią mašiną neypač tinkama kasdieniam važinėjimui mieste. Gerai dar, kad gale yra parktronikai (kurių iki šiol man nė vienam universalui nereikėjo). Prošvaista "Grandžio" didesnė nei daugelio konkurentų, nors dėl dizaino įmantrumo susidaro priešingas įspūdis. Pagrindinis šios mašinos džiaugsmas - salonas,bet ne dėl odos, malonaus lietimui plastiko ar skydelio dizaino (šį vertinu gan prastai), bet dėl lygių grindų, kilimėlių, sėdynių transformavimo, susilankstymo, patogumo įsėsti, ir dėl bagažinės. septynviečio varianto bagažinė 310 Ltr,bet ji patogi ir nesunkiai išplečiama paguldant galinę sėdynių eilę. Pastaroji labai patogi netgi įmitusiam ~1,85 m vyrui, tuo labiau mažesniems ar vaikams. Galinės sėdynių eilės atlošai reguliuojasi, todėl ilgoj kelionėj jose sėdėti kur kas patogiau nei PVZ A4 ar BMW 3. Kadangi galinė sėdynė praktiškai ištisinio pločio, trumpesnei kelionei prie ežero ten patogiai susės 3 suaugėliai ar 5 vaikai. Antra sėdynių eilė išvis yra pati patogiausia iš mano matytų. Jos slankiojasi pirmyn atgal (~20cm), įsėdant lengvai pasistumia priekin ir gali nesunkiai čia ir būti užfiksuotos. savaime suprantama, reguliuojasi atlošo kampas,bet dar papildomai galima palenkti sėdimosios dalies kampą, juk atlošus nugarą norisi, kad sėdynės priekis taip pat aukščiau pakiltų, nes kitu atveju užpakalis slys į priekį. Pakaba gan mikšta, nors jaučiamai kietesnė nei Avensis Verso. važiuojant žvyrkeliu ar duobėtu asfaltu, ji būna triukšminga ir nesudaro tvirtumo, patvarumo įspūdžio. dalis skirtumo, lyginant su Verso, taišku,yra dėl papildomos 200kg masės, bet aišku, kad ir konstrukcija ne tokia vykusi. Kiek dažnai reikės keisti traukes, sailenblokus ir šarnyrus, laikas parodys, per du mėnesius dar nespėjo niekas subyrėti, bet vis norisi nuvežus pas meistrą "kažką" pasikeisti, kad nebarškėtų, o tiek TUVLITA, tiek servisai sako, kad pakaba OK. VW 2,0 TDI variklis pumpe-duse, triukšmingas, nemaloniai vibruojantis, galingas, bet su jaučiama turboduobė. Dirba tikrai garsiau nei prancūziški DCI ar D4D, nors yra galingesnis. Važiuojant užmiestyje maloniai nuteikia 400Nm sukimo momentas, galima atsipūtus lenkti neperjungiant iš 6 pavaros į žemesnę ar važiuoti mieste 5 pavara ~60 Kmh. Įlgoje šeimos atostogų kelionėje su kondicionieriumi kompiuteris rodė 6,5Ltr/100km, bet realiai pamatavus gavosi tik 6,05Ltr. sąnaudų vidurkis. Keista, bet mieste jis nėra toks rajus, kaip užmiestyje, pvz. 10 val. ryto pervažiuojant per Vilnių gaunu ~6,5 Ltr sąnaudas. pirkome už 5200 €, parduosime ? Pirkti tik kaip II-ą, ne kasdien ir ne vien mieste eksploatuojamą automobilį. Beje, naudotos Grandys paprastai nebūna per daug nuvažiavę (net ir vokiškuose skelbimuose, priešingai nei zafyros, golfai ar corolos), vadinasi, vokiečiai jas taip pat naudoja atostogoms. Saugotis prarūdijusių,vieną buvome išsirinkę danišką, viskas buvo idealu,bet pakėlus autoservise radome daug rūdžių, prasimušusių kiaurai per 3metų senumo antikorozinę dangą. Jau dvi mašinas turėjau, kurių nebeapsimokėjo toliau taisyti ir eksploatuoti dėl kiaurai prarūdijusio dugno, slenksčių, pakabos įtvirtinimų).
Pilnas atsiliepimas...
Zygis | 2012-10-02
Geras masiniukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, ekonomiskas, malonus vairuoti, patvari pakaba ir varikliai.
Garso izoliacija.
Jau pravaziaves 35 tukst. ir jokiu bedu nera tik einamieji remontai. 2.0 DI-D jokiu bedu trauka gera, ziemu nebijo :D Tik einamieji remontai.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2011-10-17
Mitsubishi grandis 2006 dyz.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gana manevringas kas liecia vienaturius, patikimas, ir aplamai manau puikus auto.
blankoka garso izoliacija, kaip ir pas kiekviena japona kiekos vidaus apdaidos pasmases.
GERAS auto, normalios kuro sanaudos, vaziuokle paprasta ne kokia aliumine kaip audi, ir siaip patvari puse metu Lietuvos keliukais jokiu problemu, neblogas auto valdymas ir matomumas, mikstumas auto nera super bet tikrai pakelciamas, gal kiek silpnoka garso izoliacija Dyzelinis pumpe-duze 100KW audi varikliukas nuo 2005m. trauka nebloga 6 pavaros tik gal kiek trumpokos 6 nuo 5 nelabai kuop skiriasi Nuvertevimas manau normos ribose, pirkau neuzpjauta, tai dar eksplotacijai nieko neisleidau. kaip ir kiekviena auto reikia nepagaileti pinigeliu, patikrinti normaliam autoservize.
Pilnas atsiliepimas...
Mitsubishas | 2010-12-30
Niekam tikes
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Novatoriska isvaizda
Tragiski automatai, silpna ir barskanti pakaba, prasta garso izoliacija, salono medziagos prasciausios kokias yra teke matyti, elektronikos gedimai, gedalu 15ltr/100km
Triperiu triperis labai neekonomiskas neverta kisti pinigeliu Ieskokit kitokio vienaturio
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini     Space Star
  Maži    ColtColt 
  Kompaktiniai   ColtColt  
  Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo 
  LancerLancerLancer 
  Carisma  
  Vidutiniai   GalantGalantGalant 
  Kupė  EclipseEclipseEclipseEclipse 
  Mini krosoveriai    ASX
  Krosoveriai    OutlanderOutlanderOutlander
    Eclipse Cross
  Visureigiai   PajeroPajero
   Endeavor 
  Pikapai   L200L200L200
  Mini vienatūriai   Space Star  
   i-MiEV
  Vienatūriai   Space WagonSpace WagonGrandis 
  Sportiniai  3000 GT  
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt