Markės
983 iš 1507
Legenda sugrįžo. Nissan GT-R yra tikras sportinis bolidas turintis VR38DETT 3.8 L DOHC V6 variklį. Du lygiagretūs turbokompresoriai aprūpina 480 AG (360 kW)/6400 rpm galią ir 588 Nm/3200-5200 rpm sukimo momentą. Automobilio svoris yra 1730 kg, kurį laiko suvirinta plieninė važiuoklė. Variklio gaubtas, bagažinės dangtis ir durys – aliumininės. Galinėje automobilio dalyje sumontuota pusiau automatinė pavarų dėžė ir ATTESA E-TS sistema paskirstanti galią visiems keturiems ratams atskirai. Oro pasipriešinimo koeficientas yra 0.27. Nissan tvirtina, kad GT-R gali pasiekti didžiausią 314 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia per įspūdingas 3.2 sekundės. GT-R šiuo metu yra vienas iš greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą. Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo, o laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:19.7 laiku yra aštuntoje vietoje tarp visų automobilių (lygus su Ferrari F430 Scuderia). Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir 3 sekundėmis lėtesnį nei Chevrolet Corvette ZR1. Trumpai tariant – GT-R vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje. Ne veltui jis vadinamas "baby Veyron" užsimenant apie galingajį Bugatti Veyron. GT-R dizainas išskirtinis. Kaip teigia automobilio kūrybinės grupės vadovas Shiro Nakamura: „GT-R yra unikalus todėl, kad nėra jokio kito Europos superautomobilio kopija, o yra tikras Japonų kultūros atspindys“. Išties automobilis labai panašus į Japonijoje labai populiarios „Gundam“ serijos robotus – kresnas, kampuotas, grubus, o galia ir agresija spinduliuojantis dizainas tiesiog puikus! Nissan autosporto centras Nissan ruošia Nissan GT-R lenktyniauti Super GT ir GT500 serijos lenktynėse, kuriose pakeis šiuo metu dalyvaujantį Nissan 350Z.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
GT-R šiuo metu yra vienas iš greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą (10 vieta 2011 metų spalyje). Jis sugebėjo įveikti tokius automobilius , Maserati MC12, Pagani Zonda F Clubsport, Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, Koenigsegg CCX, Lamborghini Murcielago LP640, Ferrari 458 Italia.

Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo.

Laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:17.8 laiku testavimo metu buvo pats greičiausias japoniškas automobilis (lygus su Pagani Zonda F ir greitesnis nei Chevrolet Corvette ZR1).

Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir 1.2 sekundėmis lėtesnį nei Chevrolet Corvette ZR1.

Speciali GT-R SpecVIn versija nors ir neturi daugiau galios, tačiau turi pagerintą sukimo momento kreivę. Testuojant šį automobilį (žurnalas „Auto Express“) sugebėjo nuo  0 iki 60 mph pagreitėti per 3.2 sekundės ir pasiekti 1.12 g perkrovą greitėjant.

Kelių karaliaus titulai:
  • Geriausias 2009 metų pasaulio automobilis.
  • Geriausias 2009 metų pasaulio sportinis automobilis.
  • 2007 metais pelnė geriausio superautomobilio titulą (laida „Top Gear“).
  • 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Autocar“).
  • 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Evo Magazine“).
  • 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Motor Trend“).
Greičiausias planetos žmogus Usain Bolt ir jam padovanotas auksinis GT-R:
 
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 7
GT-R Nismo3.8 V6 (600 Hp) 4WD Automaticgaliaekonomija
KĖBULAS 3.8 (550 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 315
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas V formos Turbo
Variklio pozicija Priekyje, skersai
Darbinis tūris, cm3 3799
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps.per min. 550/410/6400
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 632/3200
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 2.8
Maksimalus greitis, km/h 315
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4670
Plotis, mm 1895
Aukštis, mm 1370
Svoris/Max svoris, kg 1740/2200
Atstumas tarp ašių, mm 2780
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba n/d
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 255/40 ZRF20
Galinės padangos 285/35 ZRF20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 17
Užmiestyje, l/100km 8.8
Vidutinės, l/100km 11.8
CO2 emisija, g/km n/d
Degalų bako talpa, l 74
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar 
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai