Markės
1266 iš 1912
Nissan Leaf, (ZE0/AZE0) 2010 - 2017
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 4
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Vienas pirmųjų elektromobilių
  • Erdvus ir komfortiškas salonas
  • Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
  • Keistas dizainas
  • Ne pats didžiausias nuvažiuojamas atstumas
Nissan LEAF ("Leading, Environmentally Friendly, Affordable, Family Car" - lietuviškai "Pirmaujantis, Draugiškas aplinkai, Įperkamas, Šeimos automobilis") arba tiesiog "Lapas" yra elektrinis automobilis itin sėkmingai parduodamas Šiaurės Amerikoje, Europoje ir Japonijoje. Tai kompaktiškas hečbekas talpinantis penkis suaugusius ir su vienu baterijų įkrovimu galintis nuvažiuoti apie 160 km. Automobilio jėgainė turi 109 AG galią ir puikų 280 Nm sukimo momentą pasiekiamą momentaliai. Naudojant Nissan baterijos įkroviklį 80 procentų baterijos įkraunama per vos 30 minučių. LEAF išsiskiria vertikaliais LED žibintais, kurie dar ir tinkamai paskirsto oro srautą ir nukreipia jį nuo šonininių veidrodėlių. Viduje keleivius pasitinka futuristinis interjeras su didžiuliu "touch-screen" ekranu ir mėlynai apšviestais prietaisų skydelio rodmenimis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Nissan Leaf tapo 2011 Europos ir Pasaulio metų automobiliu.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Dalius | 2024-02-19
Patikimas kiekvienos dienos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika puiki, valdomas gerai, patikimumas puikus, degalų sąnaudos nulinės
Garso izoliacija, komfortas ir rida
Jei galvojate apie nebrangų ekonomišką elektromobilį, sąrašo viršuje turėtų būti pirmosios kartos Nissan Leaf. Jų versijos skiriasi akumuliatoriaus talpa - būna 24 kWh ir 30 kWh. Akumuliatoriai neturi terminio stabilizavimo, todėl bėgant laikui jų efektyvumas mažėja. Kaip parodė praktika akumuliatorius nemėgsta perkaitimo, bet gana gerai susidoroja su žiemos šalčiais. Svarbiausia pastatyti automobilį nakčiai į garažą arba naudoti pašildymą. Mano automobilis nakvoja ir įkraunamas įprastame požeminiame garaže, todėl papildomo šildymo kaip ir nereikia. Važiuoklė iš Nissan Juke, mano ekploatacijos metu niekas nebuvo remonta. Automobilis pirktas su 50000 km rida, nuvažiavau 29000 km, neitin daug. Ergonomika viduje gera, vietos užtenka keturiems, viskas tvarkoje tik priekiniai statramsčiai platūs. Garso izoliacija kaip įprastame japoniškame mažame automobilyje - galima važinėti po miestą, o užmiestyje šiek tiek triukšminga, bet ne kritiškai. Pirkdami elektromobilį turite žinoti kiek planuojate per dieną pravažiuoti ir kur jį krausite. Mano pirmasis elektromobilis buvo 2014 metų G serijos Leaf su 24 kWh baterija, kurios talpos buvo likę 77%, todėl įkraudavau 18-19 kWh, o vidutinis nuvažiavimo atstumas vasarą buvo 6 km/kWh. Su vienu įkrovimu buvažiuodavau 110 km ir tai yra vasarą. Žiemą rida buvo ne daugiau kaip 43 km ir tai yra labai mažai. Žinoma, pakakdavo atstumui iš namų į darbą ir atgal, bet jei atsitiktų nenumatyta situacija tai nenuvažiuočiau į kitą miesto galą. Kam automobilis, kuris negali atlikti savo pagrindinės užduoties. Po pirmo sezono nusprendžiau pridėti eurų ir pirkti Leaf su 30 baterija. Na, automobilis absoliučiai tas pats, ta pati japoniška skarbonkė, bet rida keičia viską. Vasarą nesunkiai nuvažiuosite 130-150 km, o svarbiausia, kad žiemą rida bus apie 70-80 km. O tai reiškia, kad savaitgalį nuvažiuosit į parką, po parduotuves ir galėsit negalvoti apie išlaidas. Bet norint nuvažiuoti daugiau nei 80 km per dieną, reikia labai pasistengti. Žodžiu, žiemą šiam automobiliui pagrindinė salyga yra garažas su pakrovimo galimybe ir ryte vėl galėsite negalvoti apie išlaidas. Vasarą beveik visada įkrovimo užtenka trims dienoms. Automobilio dizainas šiek tiek pasenęs, norisi kažko naujo. Manau kitas automobilis bus ZE1 kartos Leaf.
Pilnas atsiliepimas...
Rapis | 2023-09-06
30kwh 2016 europinis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
Ilgos kelionės per daug prailgėja ypač žiemą.
Pirkta su 60.000km rida iš Prancūzijos ir 80% soh(baterijos sveikata) arba 11/12 bar. Vasarą nuvažiuodavo užmiestyje prie 90km/h 160km, žiemą prasčiausiais orais 120km. Nuo 2021 iki 2023 nuvažiuota 50.000km. Visiškai nesaugota baterija - dažniausiai kraunama greitu krovimu, o namie iki 100%. Baterijos sveikata nukrito iki 70% soh, 9/12 bar. Dabar nuvažiuoja 140-105km. Elektros naudoja vasara 124wh/km, žiemą iki 180wh/km. Niekas niekada nesugedo. Rūdžių nelenda. Navigacija lėta, nepatogi. Valstybinės greito krovimo stotėlės nepatikimos dažnai neveikiančias randu. Tai gerai, kad privačių jau yra ir tikiuosi dar padaugės nuo kitų metų dingus nemokamoms valstybinėms ir bus galima visur be streso važiuoti po Lietuvą. Lyginant su 1.4 golf benzinu sutaupiau ant kuro 3000eur. Esu labai patenkintas, manau dar labai ilgai važinėsiu, o batereikai perdaug nusidėvėjus planuoju įsidėti 40kwh batereiką. Šiai dienai tokią paslaugą randu už 6000eur.
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-28
Nissan Leaf 2014 (atnaujintas) 80 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, taupus, nebrangus, gerai valdomas
Kieta pakaba, mažas nuvažiuojamas atstumas, mažai vietos
Turim 2014 atnaujintą Leaf, jau 3 metus vairuojam ir galiu pasakyt, kad patikimas automobiliukas, tik norėtųsi ilgesnio nuvažiuojamo atstumo, nelabai kur toli nukeliausi (135 km). Bet šiaip fainas variantas, elektra nemokama, interjero kokybė- nėra puikiausia, bet nebarška, netrukdo, tik prie didesnio greičio ūžia, bet pripranti. Baterija ryja nedaug, o ir pats mašiniukas patikimas, gedimų nepasitaikė.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-15
Nissan Leaf 2015 S
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nemokamas krovimas
Ilgos kelionės
Puikus miesto EV automobilis. Ilgos kelionės prailgsta 2x
Pilnas atsiliepimas...
 
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt