Markės
980 iš 1474
Nissan Note 2006 - 2013
Nissan Note, 2006 - 2013
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.024% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 4
22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nissan Note yra minivienatūris besidalinantis bendrais mazgais su Renault Modus ir yra skirtas konkuruoti su Opel/Vauxhall Meriva ir Fiat Idea, taip pat kaip ir su Renault Modus. Automobilis pakeisiantis ilgą laiką populiarumo viršūnėse buvusį Almera yra išties erdvus, orientuotas šeimos poreikiams. Savo gabaritais Note panašus į Almera, o pagal atstumą tarp ašių jis artimesnis aukštesnei klasei priskiriamam Primera modeliui. Dėl didelio atstumo tarp ašių Note automobilyje įrengtas ypač erdvus salonas – ant galinės sėdynės sėdintys keleiviai gali mėgautis daug didesne laisve nei vidutinės klasės Nissan Primera modeliuose. Nepamirštas interjero lankstumas ir erdvumas - net dviejų metrų ūgio asmuo nesunkiai telpa tiek priekinėse, tiek galinėse sėdynėse. Kita įdomi šio automobilio įpatybė yra galiniai bumerango formos žibintai. Automobilio dizainas yra išties vykęs ir malonus akiai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
2018-01-02
Nissan Note 1,5dci 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas
Problematiskas variklis
Tai miesto automobilis - manevringas ir ekonomiskas, su 45ltr dyzelino misriu rezimu iveikdavau apie 850-900km, taciau smagu su juo budavo tik mieste, uzmiescio keliuose jis nepatogus ir keliantis daug triuksmo, vaziavimas daugiau nei 110km/h atrode jam tikra kancia ir tikrai nebudavo jokio noro paspausti daugiau, tuo labiau kad prie tokio greicio jis jau praranda visas savo eknomiskumo savybes. Automobilio vidus skurdokas, prastos kokybes plastikas ir nepatogios sedynes, kurios tikrai nepritaikytos ilgoms kelionems. Automobili pirkau su 135000km rida, ir jau iskart reikejo tvarkyti turbina, o prie 190000 nusibaige purkstukai.. Remontas brangus ir be garantijos, tai teko su tokiu defektu ir parduoti (zinoma pirkejas zinojo apie defekta). O kur dar visokie einamieji remontai - stabdziu diskai, kondicionieriaus radiatorius, peciuko reostatas, ir dar begale kitu smulkiu gedimu.. 1,5dci ne pats geriausias pasirinkimas, jei gali nepirkti - nepirk.
Pilnas atsiliepimas...
Vytas | 2017-01-31
nekažką
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mieste patogus
triukšmas, interjero kokybė, kuro sąnaudos. KAINA.
Važinėtas nuo 0, vairas apsitrynęs lyg pravažiuota pusė milijono, ant spidometro 60 000. Talpus, gale vietos neįtikėtinai daug. Galines sėdynes pastūmus galima padidinti bagažinę. Sėdisi aukštai kaip minivene. Triukšmas salone jaučiasi gerai. 1,4 tikrai per mažai, varai kaip su zapuku. Sankaba nelaiko, valytuvų mechanizmas genda, ir kiek teko girdėti pas visas. Nors žvyro mačius labai mažai, pakaba keista, kai kas kelis kart. Kaina neatitinka kokybės. sau nepirkti, nebent uošvienei- aukštai sėdisi patogu išlipti. Greit nelakia.
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2014-07-20
šeimyninis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas, minkštas, talpus, ekonomiškas
vairuotojo sėdynės aukštis prastai reguliuojasi.
Iš pažiūros atrodo mažas automobiliukas, tačiau nustebino važiuoklės minkštumas, automatinės greičių dėžės sklandus darbas, maloniai nuteikia, ergonomiškos galinė sėdynės, kurios salone galima perstumti į priekį ir atgal, taip keičiant bagažinės tūrį. Teko nuvažiuoti vienu prisėdimu apie 1700 km., (kelionės ilgis buvo apie 4000 km.) važiavimo komfortas pasiteisino, puikiai veikė "sport" režimas manevruojant, trūko autopiloto. mano modelyje maloniai nuteikia beraktė sistema (iš išorės atrakinama kontaktiniu mygtuku, vidui kuriama rankenėle), automatinė klimato kontrolė veikia be priekaištų, pakankamai geros kokybės originali audio aparatūra su 6 cd grotuvu. 1,6 su automatine dėže- pilnai užtenka galios ir dinamikos, jei vertinti tai kaip šeimyninį auto. susidūriau tik su tepalų, filtrų keitimu- tradiciškai filtrai 20-30 Lt., pakeičiau šakės gumas, kurios ir kainavo apie 30 Lt. kiekviena.Galinė spyruoklė nauja 140 Lt. šrote 60 Lt. Posparnis - 40 Lt. nerekomenduojama dyzelinė versija, nes plaka 1,5 Renault širdutė.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2009-11-30
Simpatiskas miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai erdvus interjeras, nuleidus sedynes galima sutalpinti tikrai solidu krovini. Labai ekonomiskas, kokybe ir patikimumas irgi nenuvyle.
Gal kiek per minksta pakaba, prasta garso izoliacija.
Tai geras puikiai atrodantis automobilis. Geriausiai jis atrodo melynos arba kitos ryskios spalvos. Automobilis tikrai nykiai atrodo sidabrines arba pilkos spalvos. Man tikrai patinka Note priekines ir galines faros, kurios atrodo idomiai ir gerai isilieja i bendra automobilio vaizda. Vazineju dyzeliniu variantu ir esu juo patenkintas, netgi sakyciau jis virsijo mano lukescius. Tai tikras miesto automobilis - lengvai valdomas, manevringas, be to cia sedima gana aukstai, todel labai lengva sekti ivykius salia automobilio, dideli ir patogus galinio vaizdo veidrodziai. Note matmenys kaip kokios Fiesta, o praktiskumas geresnis nei pas Focus. Pakaba sakyciau yra pakanamai minksta, gal del to automobilis posukiuose truputi pakrypsta, isdalies del to, kad yra aukstesnis, taciau viskas kontroliuojama. Viduje kokybes kaip pas VW nerasi, cia viskas labai paprasta ir ekonomiska. Naudojama plastmase kieta, visi prietaisai tokie patys kaip ir daugelyje japonisku automobiliu. Kiek sunku iziureti mazycius kilometru skaiciukus prietaisu skydelyje. Sedynes nelabai patogios ilgose kelionese, nes yra kietos. Taciau viduje daug ivairiu detuviu, tuo Note primena vienaturius. Geriausia variklio savybe - sunaudojami 4 litrai 100 km. Istikruju su Note galima pasiekti tokius sakicius. Vasara kelyje, prie vidutines vasaros temperaturos ir uzdarytais langais galima pasiekti tokias vidutines sanaudas. Variklis tikrai gerai dirba, maza vibracija, mazas triuksmo lygis. Tinkamas variklis tokio dydzio automobiliui. Daznai cypia variklio dirzas, kol kas nekeiciau, nes manau, kad patikimumui tai itakos neturi. Patariu perkant automobilis patestdrivinti Nissan Note - jei ieskai miesto automobilio su kai kuriom vienaturio savybem, tai sis automobilis gali tikrai patikti.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai