Markės
998 iš 1474
Godzila. HCR32 Skyline debiutavo 1989 m. gegužę su 2 durų kupė arba 4 durų sedano kėbulu. R32 siūlo RB-serijos linijinius 6 cilindrų variklius. Galingiausia GT-R versija turi dvi keramines turbinas, visų vairuojamų ratų sistemą (galiniai ratai yra hidrauliškai sujungti su vairo sistema), elektronikos pagalba kontroliuojamą visų varomųjų ratų sistemą su 280 AG (206 kW)/ 6800 rpm galia. Ištiesų variklis turėjo ~320 AG, tačiau dėl Japonijoje galiojančio susitarimo gaminti automobilius neviršijančius 280 AG tai nebuvo afišuojama. Variklis buvo suprojektuotas taip, kad lenktynėse galėtų atiduoti ~500 AG galią. GT-R versija turėjo elektroniškai valdomą laikiną galios padidinimo įrenginį, kurio padedamas automobilis pasiekdavo ~230 kW galią ir galėjo įsibėgėti 0-100 km/h per 4.7 sekundės, o ketvirčio mylią įveikė per 12.8 sekundės. GT-R turėjo žymiai didesnį tarpinį oro aušintuvą (intercooler), didesnius stabdžius ir aliumininį variklio dangtį, didesnes ratų arkas, sportiškesnes sėdynes. Laikrodis pakeistas sukimo momento prietaisu, kuris rodo kiek sukimo momento atiduodama priekiniams ratams (0 %-50 %). Automobilis į kurį lygiavosi Skyline kūrėjai yra Porsche 959. Tuo metu Nordschleife žiede rekordinis įveikimo laikas buvo pasiektas su Porsche 944 8 '45", tačiau Nissan GT-R testuotojas Hiroyoshi Katoh šį laiką pagerino iki 8' 20". R32 GT-R dalyvavo Japonijos kėbulinių automobilių čempionate (JTCC), kuriame laimėjo 29 lenktynes iš 29 per 1989-1993 metus. Vėliau laimėjo 50 lenktynių iš 50 N1 Super Taikyu čempionate per 1991-1997 metus (įskaitant ir R33 dalyvavusį modelį)! R32 GT-R buvo naudojamas ir Australijos kėbulinių automobilių čempionate, kur užbaigė Ford Sierra Cosworth dominavimą. Čia jis nugalėjo Bathurst 1000 classic lenktynėse 1991 ir 1992 metais. Šis pasisekimas įtakojo tai, kad Australijos spauda Nissan GT-R pavadinio Godzilla - "pabaisa iš Japonijos".
Automobilių pavadinimuose vardas „Skyline“ naudojamas nuo 1957 metų.

R32 GT-R dalyvavo Japonijos kėbulinių automobilių čempionate (JTCC), kuriame laimėjo 29 lenktynes iš 29 per 1989-1993 metus. Vėliau laimėjo 50 lenktynių iš 50 N1 Super Taikyu čempionate per 1991-1997 metus (įskaitant ir R33 dalyvavusį modelį)!

Automobilis į kurį lygiavosi Skyline kūrėjai yra Porsche superautomobilis 959.

R32 gaminamas ir su visų vairuojamų ratų sistema - galiniai ratai yra hidrauliškai sujungti su vairo sistema.

Buvo gaminamos R32 versijos ir su keturių durų kėbulu.

Tuo metu Nordschleife žiede rekordinis įveikimo laikas buvo pasiektas su Porsche 944 8 '45", tačiau Nissan GT-R testuotojas Hiroyoshi Katoh šį laiką pagerino iki 8' 20".
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Visi servisai Lietuvoje

Suraskite sau artimiausią servisą skambinkite arba registruokitės: Surasti servisą

Nissan Skyline 1989 - 1994Nissan Skyline 1989 - 1994Nissan Skyline 1989 - 1994Nissan Skyline 1989 - 1994Nissan Skyline 1989 - 1994Nissan Skyline 1989 - 1994Nissan Skyline 1989 - 1994

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai