Markės
1015 iš 1499
Tikra kelių legenda R33 buvo pristatytas 1993 m. rugpjūtį ir yra truputį sunkesnis negu R32. R33 gaminamas kupė ir sedano kėbulais, visi modeliai naudoja 6 cilindrų variklį. Kai kurie modeliai turi naują 4 vairuojamų ratų sistemą Super HICAS, kuri skirtingai nuo senosios HICAS yra valdoma ne hidrauliškai, o elektroniškai. Papildomai galima buvo pasirinkti transmisiją su aktyviu diferencialu, kuris blokuoja galinį diferencialą, jei pajunta, kad nors vienas ratas prarado kontrolę. BCNR33 GT-R versija turėjo tą patį RB26DETT variklį kaip ir R32, tačiau su didesniu sukimo momentu pasiektu dėka geresnės turbo kompresoriaus aerodinamikos, vamzdynų ir tarpinio oro aušintuvo (intercooler). Jo duomenys 2.6 L DOHC twin-turbo I6 variklis su 305 AG (224 kW) galia ir 375 Nm sukimo momentu. Visi GT-R turi Brembo stabdžius, naujesnę ATTESA-ETS visų varomųjų ratų sistemą ir Super HICAS visų vairuojamų ratų sistemą. 1996 buvo išleista ir ribota versija pavadinta NISMO 400R, kuris turi 400 AG (298 kW) ir keliams pritaikytą variklį iš Nissan Le Mano lenktynėse naudoto bolido, automobilis turėjo sustiprintą Getrag pavarų dėžę. R33 GT-R vairuojamas Dirko Schoysman Nordschleife žiedą įveikė per mažiau kaip 8 minutes. Sakoma, kad tai pirmas serijinis automobilis įveikęs šitą ribą (neskaitant superautomobilio Jaguar XJ220, kuris įveikė 7 '46"). R33 labai gerai pažįstamas slydimo „drift“ varžybų megėjams.
Šiuo metu būtent Nissan R33 automobilis Europoje yra ketvirčio mylios įveikimo rekordininkas (keturių varomųjų ratų klasėje). Tai padarė Michael Begley su Gaijin R33 GT-R modeliu, kuris atstumą įveikė per 8.06 sekundės ir pasiekė 173 mph greitį. Šio automobilio variklis buvo „užtaisytas“ Didžiosios Britanijos kompanijoje „TR Racing“. Manoma, kad automobilio galia siekė 1400 AG. Pasaulio ketvirčio mylios įveikimo rekordas taip pat priklauso R33 GT-R automobiliui – jį pasiekė Reece McGregor iš Naujosios Zelandijos, kuris atstumą įveikė per 7:54 sekundės ir pasiekė 197 mph greitį.

R33 GT-R vairuojamas Dirko Schoysman Nordschleife žiedą įveikė per mažiau kaip 8 minutes. Sakoma, kad tai pirmas serijinis automobilis įveikęs šitą ribą (neskaitant superautomobilio Jaguar XJ220, kuris įveikė 7 '46").

Buvo gaminamos R33 versijos ir su keturių durų kėbulu.

R33 puikiai pažįstamas slydimo „drift“ varžybų megėjams.

Nissan Skyline 1993 - 1998Nissan Skyline 1993 - 1998Nissan Skyline 1993 - 1998Nissan Skyline 1993 - 1998Nissan Skyline 1993 - 1998Nissan Skyline 1993 - 1998Nissan Skyline 1993 - 1998Nissan Skyline 1993 - 1998Nissan Skyline 1993 - 1998

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    Pixo 
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube 
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai