Markės
1044 iš 1521
Opel Astra 1998 - 2007
Opel Astra, 1998 - 2007
548Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.84% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 48
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gaminamas GM kompanijos Opel. 1998 metais naujoji Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais ir dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Astra važiuoklė buvo derinta Lotus kompanijos, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.

Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 48
2019-02-15
Opel Astra G 2.0 Di 60kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos/kokybės santykis, pigios dalys ir remontas, paprastas remontas, gan ekonomiška, nemirtinga važiuoklė ir 2.0 60kw ir 74kw motorai.
Rūdys, garso izoliacija, barška panelė, mažai vietos keleiviams gale, ligos - EGR, nelaiko vairo kolonėlės ir kuro siurbliai.
2.0 60kw. Puikus kainos/kokybės santykis. Kam reikia paprasto darbinio arklio ar tiesiog mašinos padrožti, nesukant galvos dėl brangių ir dažnų remontų, tai šitas auto tikrai neblogas variantas. Pirkau prieš du metus už 1000 eurų. Planuoju už mėnesio texą praeiti be didesnių investicijų ir jeigu nieko rimto nenutiks dar 2 metus atvažinėti. Spėjau prasukti apie 20kkm. Gal nesupirkau truputį lavonėlį, nes po kurio laiko keičiau vairo kolonėlę (50) ir vairo stiprintuvo siurblį (30), darbai nekainavo, todėl ne taip ir brangiai išėjo. Tuo pačiu pasikeičiau vieną traukę ir šarnyrą. Daugiau per du metus prie važiuoklės nelindau ir neatrodo, kad reikės greitai ten kažką tvarkyti. Taip pat vis bėga tepalai iš variklio, jau beveik visos tarpinės pakeistos, bet vis dar kovoju su tuo. :D Prieš metus EGR išprogramavo (50). Atėjus 0 laipsnių ir žemesnei temperatūrai užkūrus variklį pulsuoja ir melsvą dūmą metą kol apšyla. Kažkas negerai, bet net nenoriu ieškoti bėdos, nes važiuoja ir tas variklis dar gyvens ilgai. O jeigu ir paves jis mane, tai neproblema už 50 eurų pasiimti kitą pliką variklį ir persimesti. Dar apsitvarkiau visokias pigias smulkmenas, kaip lango pakelėjas, galinis valytuvas ir pan... Pavyko paimti labai geros, bet ne pilniausios komplektacijos: lieti ratai, pilnai odinis salonas, šildomi krėslai, 4x el. langai, šildomi, elektriniai veidrodėliai, kondiškė, multi baranka. Už 10 eurų įsidėjau autopilotą (tiesiog reikėjo rankenėlę pakeisti, nes buvo atvesta fyškė kaip ir daugumoje opelių). Originali, nebloga garso aparatūra. Patinka muzikos paklausyti garsiau. Galios nėra, ką jau kalbėt kai kokie 4 žmonės sėdi. Po miestą užtenka, bet užmiesty kažką lenkiant reikia gerai įsitikinti, jog spėsi. Kaip tokios mažos galios auto norėtųsi geresnių sąnaudų. Nežinau kaip ten kiti telpa į 5 ar 6 litrus, bet man mišriai išeina apie 7l/100km, gal todėl, kad beveik dugnais reikia važiuoti, kad ji bent trauktų normaliau. Bet ir 7l gan solidu. Žinoma, komfortas neįspūdingas, kietoka važiuoklė, baršką priekinė panelė, prasta garso izoliacija, tačiau patogios sėdynės, geras matomumas. Paprastas ir lengvas remontas, galima ir pačiam daug ką pasidaryti. Pigios dalys, platus dėvėtų dalių pasirinkimas, nes turbūt šis opelis šiuo metu vienas populiariausių auto Lietuvos gatvėse. Nusipirkau be rūdžių ant arkų, slenksčių, nors matosi, kad buvo tvarkytos, o vidinės vietos kaip tarpai tarp durų, po kapoto viskas aprudiję buvo. O dabar jau gerai rūdys ėsti arkas, slenksčius pradėjo. Kaip universalas nėra pats talpiausias, bet man užtekdavo jo. Žemokas priekis, tik nusipirkau nuplėšiau bamperį prisiparkavęs priekiu prekybos centro aikštelėje, nes lūpa užsikabino už to guminio bortelio. Tačiau tai buvo gera pamoka visam gyvenimui ir visur pradėjau statyti galu, įpratau ir labai tuom patenkintas. Man kuriasi be problemų tiek prie šaltas/šiltas motoras tiek prie šilumos, tiek prie -25, nes yra paprogramuotos žvakės, kad visada jas kaitintų įjungus degimą. Ir patariu nekreipti dėmėsio į labai neigiamus šios mašinos atsiliepimus, nes reikia suprasti, kad tai ne naujas auto, o 20 metų. Prisiperka po 200-300 lavonėlius vos riedančius ir paskui verkia atsiliepimuose kokį šūdą nusipirko. Jeigu randi normalų, dar gyvesnį variantą, tai neturėtų didelių problemų su juo kilti.
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-17
Astra 2002 m. 55kW 1.7DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai pigi eksploatacija. Patikimas. Ekonomiškas. Gera, minkšta važiuoklė
Rūdys. Mažai komforto ilgose kelionėse.
Pirkau prieš 2 metus, nes skubiai reikėjo auto. Mano nuomone, už juokingą kainą 1000 EUR ir galiu pasakyti, kad tai buvo geriausiai investuoti mano pinigai. Iki šiol esu labai patenkintas automobiliu. Auto pirktas Lietuvoje iš salono ir man garbė būti 3 savininku. Praktiškai pamiršau ką reiškia važiuoti į servisą, pagrinde tik tepalų pasikeist ir prieš technikinę apžiūrą. Užsikuria prie didžiausių šalčių. Variklis dirba tvarkingai, tepalu nevalgo, nors viršus lengvai apsinešęs tepalais. Galios mažoka, bet užtenka jeigu tavo yra ramus, normalus vairavimas. Didžiausia staigmena buvo važiuoklė, važiuoji minkštai. Nuvertėti jau nėra kur. Ekploatacija labai pigi, tiek dalys tiek pačių gedimų nebuvimas prisideda.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-02
2003 2.0dti 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina
Visa kita
Turiu si auto 5 metus. Pliusai; pigus, patogu parkuoti. Minusai; prasta garso iZOliacija, rankinis ziema neveikia, vairo koloneles deficitas, kuro siurblio el dalies gedimai, kuro pilu 42 litras, nuvaziuoju nespausdamas 440 km, turejau astra 60 kw imdavo panasiai, solenoidu bedos, egr bedos, guolius ratu keiciu daznai ir jie brangus, ir tt, pradejo arkos rudyt
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-01
Pusiau vargas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklė gan patikima..
Viskas kas išvardinta
1.7 50kW, trūko diržas ir nešlifuojant galvos pakeitus diržą buvo važiuota toliau, tačiau pro tarpine veržėsi suodžiai, meistrai sako, kad šitas variklis pakankamai patikimas, bet reikalauja priežiūros. Auto turėjau puse metų, ****pisau betvarkydamas, keičiau abu guolius priekinius, o jie keičiasi su visa stupica.. (~100€), po diržo keitimo važiuojant lūžo vožtuvu pakelėjai, užveržė variklį (~300€), lempų restauracija namų salygom (~20€), įtempimo guoliai su tepalais, filtrais (~110€), poto pradėjo rastis antifryzas po kilimėliu, rudyti galinės arkos, aušinimo sistemos gedimas (neissijungia ventiliatorius), vairo drebėjimas, ir t.t Ka mėnesi susidrudavau su naujais gedimais, atsikračiau..
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-01
Apie savo Astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas variklis mieste 6-7 trasoje 4-5
El.siurblio dalis, kulysa, posūkio rankenėlė
Turiu automobilį 5 metus. 2.0DTI 74kW 2004 metų. Per šiuos metus jis nėra iš manęs pareikalavęs ne daugiau kaip 1000€ nusipirkus buvo vienintelis defektas, tai variklio paduška. Pasikeitus ją nuėjo kuro siurblio el.dalis ( astrukių liga) ir kaip kitos dalys nėra amžinos. Ką keitęs tai tik per savo kaltę nes nesaugojau vairo traukių granatos ir šarnyro. Amortizatoriai yra gamykliški iki šios dienos. Važiuoklė yra jų tikrai patikima bei labai kantri.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-17
OPEL ASTRA G 2.0 DTI 60 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, paprasta važiuoklė, geras salono šildymas
Prasta garso izoliacija, prastas priekinio stiklo apipūtimas, žiemą neveikia rankinis stabdis
Praktiškas, patvarus, pakankamai ekonomiškas automobilis. Pirktas su 180 tūkst. (gal :) ), per 7 metus pravažiuota 185 tūkst. Pakeisti amortizatoriai (pigu - 25-35 eur), ratų guoliai (kaip opeliui brangu, 70-90 eur, bet jie kartu su stebule), vieną kartą priekiniai šarnyrai, gal 3 ar 4 kartus priekiniai stabilizatoriai (pigu, 12-17 eur), rankinis stabdis, vieną kartą galinės, 3 kartus priekinės stabdžių kaladėlės. Problema su rankiniu stabdžiu - esant minusinei temperatūrai (pakanka -2-3C), užšąla stabdžio trosas. Važiuoklė tikrai paprasta ir gan patvari, važinėjant ne žvyrkeliais gal stabilizatorius reiktų rečiau keisti. Variklis patikimas 60 kW su grandine, nedraguojant tikrai galios užtenka. Su tokia rida, aišku, jau apsitepalavęs :), tačiau kol kas TA dūmingumas 0,41 (nusipirkus buvo 0,28)... Esant -25C šalčiui vedasi puikiai, pakaitinimo žvakes teko keisti tik po 5 metų eksploatavimo. Nors buvo galima keisti tik vieną nebeveikusią žvakę, pakeičiau visas. Vidutinės kuro sąnaudos ~ 6,5 l. vasarą, 7,5 l. žiemą. Pavažinėjus mieste ir su vėjeliu gali siekti 8-9 (vasarą). Čia juk ne VW , tad pardavimo skelbimuose rašomi 4,5l 100 km yra bobučių pasakos :)... Čia jums ne Polo 1.4 TDI. Kėbulas, lyginant su ankstesniais opelių modeliais beveik amžinas :), pirmosios pūslės ant galinių arkų pasirodė 15 metų automobiliui. Teko skaityti, kad 1998 m. dalies pirmųjų G Astrų kėbulai buvo papildomai cinkuojami, gal toks variantas ir pakliuvo... Žiemą šildymas veikia puikiai, karštą orą pradeda pūsti vos po 4-5 km, tačiau problema su priekinio stiklo apipūtimu esant oro temperatūrai žemiau -15C , kadangi oro grotelės yra vienerios centre, o ne dvejos, tai priekinį stiklą apipučia puslankiu ties viduriu. Galima tai išspręsti įjungiant pečiuką visu galingumu, tačiau tada per ūžimą net muzikos nesigirdi :). Prasta garso izoliacija, bet ko norėti tokios klasės automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
Kazys | 2017-01-18
Astra 2.0 DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, kaina, ekonomiškumas
Komfortas
Turiu automobilį nuo 2009. Įsigijus spidometras rodė 140 000 km, dabar jau pasiekęs 290 000 km. Per tą laiką buvo sugedęs vienas soleinodas(valdo vakuumą), per variklį pradėjo sunktis tepalai, kažkiek dinginėja aušinimo skystis, nežymiai leidžia vairo kolonėlė, išsimalė bėgiu perjungimo svirtis - teko restauruoti kulisę. Važiuoklė pakankamai pigi ir patvari. Galios ne per daugiausiai, kantrus, vidutiniskai ekonomiškas. Automobilis nėra aerodinamiškas, tai kuro sąnaudos stipriai priklauso nuo greičio. Važiuojant ant 105 km telpu ~5l/100km.
Pilnas atsiliepimas...
Liudvikas | 2017-01-18
Opel Astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus
Greit pavargta nugara, greit išdyla pavarų svirties mechanizmas, prasta vidaus medžiagų kokybė, garso izoliacija
Pūna netik kėbulas ir pakabos dalys, reikia stebėti, kad priekinis tiltas neišlūžtų, sunkiai jungiasi pavaros, labai greit pavargsta nugara, agresyviau važinėjant degalų sanaudos 8ltr/100km. Per ekslotavimo laikotarpį sugedo EGR mechanizmas. Reikia dažnai keisti kuro, oro filtrą. Iškart pasijaučia jų nepakeitus. Dalių kainos kaip ir visų tokios klasės automobilių, nei labai pigios, nei labai brangios. Paprastus darbus galima atlikti pačiam. Automobilio kaina, tokia kad jau nebėra kur nuvertėti. Beveik nėra nesuvažinėtų, į kiekvieną nusipirktą automobilį reiks investuoti. Nusiteikti, kad reiks investuoti pinigų ir gero nesuvažinėto automobilio paieškos gali užtrukti labai ilgai, jei tokio nutarėtė ieškoti.
Pilnas atsiliepimas...
vycka | 2016-09-15
astra 2.0 di
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskumas, pigios dalys, gera vaziuokle
garso izoliacija
puikus paprastas automobilis, per 3 metus nuvaziavau apie 50 tukst km, keiciau stabdziu diskus, kaladeles, padangas, kas susije su vaziuokle, tad eksplotacija nera brangi, o auto gana pigus.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2016-05-08
Opel Astra 1,7DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija
Žiema ilgiau ųyla negu kiti dyzeliai
Kaip ir metus jau važinėju su 1,7dti dyzeliuku patogus, mieste manevringas kaip pirmas auto pats, kaip daug kas minėja kad aplenkti sunku užmiesti tai nereik nusipirk uždroštu varikliu, traukos pakankamai, per metus tik termostata pakeičiau, važinėju daug ~30kkm 1,7DTI patvarus, žiema lauke stovėjo užsikurė laisvai dar ir kitus patraukiau su 5w40 sintetiniais tepalais Pigi eksplotacija
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera 
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva 
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai